18+6 haftalık hamileyim kasık ağrısı neden yaşıyorum?

0 oy
171 göst.
25 Temmuz 2023 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (5 puan) sordu
18+6 hamileyim bı kaç gündür kasık ağrısı yaşıyorum. Özellikle sol tarafta bu neden olur bu durumla karşılaşan var mı 
Gebelik haftası 18+6

4 Cevap

0 oy
25 Temmuz 2023 (475 puan) cevapladı
Kasık ağrısı gayet normal çünkü rahim büyüdükçe ona bağlı kaslar geriliyo ve kasıkta ağrı yapıyo kanama olmadığı sürece sorun yok 
-Reklam-
0 oy
25 Temmuz 2023 (310 puan) cevapladı
Bende 17+5 bende ayni durumu yaşyorumm ama normal sadece çokca uzan ağır bişey kaldrma o kadar stresse girme aglama sinirlenme
0 oy
25 Temmuz 2023 (355 puan) cevapladı
Rahim büyüdüğü için oluyor canim magnezyum kullanmıyorsanız doktorunuza danışın yazar canim ağrıyı kesiyo 
0 oy
25 Temmuz 2023 (895 puan) cevapladı
Merhaba canəm gebelik haftamız aynı 18+6 bende 12 haftamdan bu zamana kadar oluyo merak etme korkulacaq bişey yok rahim büyüdükce olucak böyle ağrılar. Benim bacaklarım da ağrıyodu doktorum magneziyum ilaçı verdi şimdi daha iyiyim

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

18 haftalık hamilelikte sol kasık ağrısı neden olur?
18 haftalık hamilelikte sol kasık ağrısı, genellikle rahmi destekleyen bağların bebeğin büyümesiyle birlikte gerilmesinden kaynaklanan yuvarlak bağ ağrısıdır. Bu durum, hamileliğin ikinci trimesterinde oldukça yaygındır ve vücudun fiziksel değişimine uyum sağladığının bir göstergesidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelikte kasık ağrısı ne zaman doktora gidilmelidir?
Gebelikte kasık ağrısı şiddetliyse, kanama, ateş, vajinal akıntı değişikliği veya idrar yaparken yanma ile birlikte seyrediyorsa vakit kaybetmeden bir uzmana başvurulmalıdır. Ayrıca ağrı istirahatle geçmiyor ve düzenli aralıklarla tekrarlayan kramplar halini alıyorsa mutlaka tıbbi değerlendirme yapılmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
18 haftalık hamilelikte kasık ağrısı nasıl geçer?
18 haftalık hamilelikte yaşanan kasık ağrısını hafifletmek için ani hareketlerden kaçınmalı, otururken veya yatarken pozisyon değiştirirken yavaş hareket edilmelidir. Ilık bir duş almak, gebelik destek yastıkları kullanmak ve gün içinde yeterli miktarda su tüketmek kas ve bağ dokusu üzerindeki baskıyı azaltmaya yardımcı olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte tek taraflı kasık ağrısı normal mi?
Hamilelikte tek taraflı kasık ağrısı, rahmin büyümesiyle bağların gerilmesine bağlı olarak sıklıkla karşılaşılan doğal bir durumdur. Genellikle tek taraflı batmalar veya çekilmeler, bebeğin pozisyonuna veya rahim bağlarının esnemesine bağlı olarak gelişir ve çoğunlukla endişe verici bir durum teşkil etmez.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
18 haftalık hamilelikte kasık batması bebeğe zarar verir mi?
18 haftalık hamilelikte hissedilen hafif kasık batmaları, bebeğin gelişimi ve büyümesiyle doğrudan ilgili olan normal fiziksel süreçlerdir ve bebeğe zarar vermez. Bu ağrılar genellikle rahmin genişlemesi sonucu oluşur, ancak ağrının şiddeti çok yüksekse ve günlük yaşamı kısıtlıyorsa bir hekim kontrolü önerilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,170 soru

24,665,859 cevap

366,972 kullanıcı

...