7 haftalık hamileyim, belirtim yok bebeğim iyi midir?

0 oy
388 göst.
26 Temmuz 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (21 puan) sordu
Merhaba şuan 7+5 haftalığım doktora gittiğimizde bebeği köşede gördü fakat kalp atışını dinlettirmedi  10.haftadan önce dinlenmesini doğru bulmadığı için bebek saglikliysa sorun yok dedim şuan net sağlıklı diyemem dedi  ama köşede geldiginde tekrar bakarız dedi randevum 1.5 haftası var  ve bende halsizlik dışında belirti yok kusma vs. Bebek iyidir değilmi  lekelenme falanda olmadım bişey olsaydı lekelenme olurdu. Diye düşünüyorum ama endişeleniyorum da bulunduğum yerde hastanede yok malesef  

5 Cevap

0 oy
26 Temmuz 2023 (5,966 puan) cevapladı

İllla hastalikli olmak demek degilki hamilelik. Sapasaglam tas gbi masallhim vardi iki cck dogurdum bir kere bulanti belirti agri sizi olmadi sapasaglmdim sadece adet olmadim  okadar . Karnim 34. Hfta cikti dort hafta sonra dogurdum hic dert aramadim kndimde. Hasta gbi olmak icin topac yarm dunya olmak icin can atmafim:))

26 Temmuz 2023 (21 puan) yorumladı
Çok teşekkür ederim geri dönüşünüz için içim rahatladı ilk çocuğumda kusmalar sancılarım olmuştu bunda olmayınca açıkçası doktorumda kalp atışını dinletmeyince korktm
-Reklam-
0 oy
26 Temmuz 2023 (524 puan) cevapladı
37 haftalık hamileyim bu haftaya kadar toplasak 4 5 kere midem bulanmistir. Hiç kusmadim hicte bir belirti yasamadim. Hatta o kadar belirti yasamadimki hamileligimi adetim 10 gün gectikten sonra ogrendim. 
26 Temmuz 2023 (21 puan) yorumladı
Çok sağolun
0 oy
26 Temmuz 2023 (814 puan) cevapladı
Herkes aynı anda belirti yaşamıyor canım sen şuan çok başındasın ileriki haftalarda başlayabilir şöyle söyleyim bazıları hamile olduğunu bile anlamıyor ne kusma ne başka bişey hamileliği boyunca bazıları da hamileliği boyunca kusma vs hepsini yaşıyor kişiden kişiye değişir şuan yaşadığın halsizlik de gebelik belirtisi mesela korkma 
26 Temmuz 2023 (21 puan) yorumladı
Çok çok teşekkür ederim
0 oy
26 Temmuz 2023 (10 puan) cevapladı
Siz içinizi ferah tutun annem abimde hiç hamile olduğunu anlamamış ama senn abooo deyip duruyo
26 Temmuz 2023 (21 puan) yorumladı
demekki çocuktan çocuğa da değişebiliyor oğlumda çok kötüydüm bunda halsizlik dışında bişey yok o yüzden nazlaniyormuyum yoksa halsizlik demi yok acaba diye düşünmedim değil
26 Temmuz 2023 (10 puan) yorumladı
Gebelik süresince bu tedirginlik hep oluyo normal bi durum biraz aklınızı dağıtacak şeylere yönelin film izleyin yürüyün pasta börek yapın bi anne olarak sizinde rahatlamaya ihtiyacınız var sonu güzel olacak inanın  :)
0 oy
26 Temmuz 2023 (369 puan) cevapladı
Şuanda bende aynı şeyi yaşıyorum 11+1 oldum bu gün belirti kusma vs hiç bişey olmadı sadece arada göğüs hassasiyetim oluyor bende çok korkuyorum daha önce 2 kayıp bir kimyasal gebelik yaşadım şimdi bir sorun var mı diye korkuyorum benimde randevuma 5 gün kaldı bakalım inşallah sağlıkla alırız kucağımıza ♥️
26 Temmuz 2023 (21 puan) yorumladı
Ayy umarım bu defakini sağlıkla alirisniz kucağınıza şuana kadar bir kayıp yaşamadım ama düşüncesi bile yetiyo Allah'ım kucağımıza almayı nasip etsin
26 Temmuz 2023 (369 puan) yorumladı
Amin inşallah canım benim

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

7 haftalık gebelikte mide bulantısı olmaması normal mi?
Gebeliğin erken dönemlerinde mide bulantısı ve kusma gibi belirtilerin olmaması tamamen normaldir. Her kadının hamilelik süreci farklı ilerler; bazı anne adayları hiçbir belirti yaşamadan sağlıklı bir gebelik süreci geçirebilir. Belirtilerin olmaması bebeğin sağlığı hakkında olumsuz bir gösterge değildir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelikte lekelenme olmadan bebek sağlıklı gelişir mi?
Evet, hamilelikte lekelenme veya kanama görülmemesi sağlıklı bir gebeliğin en yaygın durumudur. Lekelenme her zaman bir sorun olduğu anlamına gelmez, ancak lekelenmenin olmaması bebeğin sağlıksız olduğu anlamına asla gelmez. Endişe edilecek bir durum olmadığında vücut normal seyrinde ilerler.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebeğin kalp atışı en erken kaçıncı haftada duyulur?
Bebeğin kalp atışları genellikle ultrason muayenesinde 6. ile 8. haftalar arasında görülmeye başlar. Bazı durumlarda gebelik haftasının tam hesaplanamaması veya cihazın açısı nedeniyle kalp atışı 10. haftaya kadar net duyulmayabilir. Bu durum, doktorun takibinde normal karşılanan bir süreçtir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
7 haftalık gebelikte halsizlik dışında belirti yok ne yapmalıyım?
Halsizlik, erken gebelik döneminde artan progesteron hormonuna bağlı olarak gelişen en doğal belirtilerden biridir. Başka bir şikayetiniz yoksa vücudunuzu dinlendirmeniz ve sağlıklı beslenmeye odaklanmanız yeterlidir. Belirti yaşamıyor olmanız, gebeliğinizin kötü gittiği anlamına gelmez, aksine vücudunuzun sürece uyum sağladığını gösterir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelik takibinde kalp atışı görülmemesi ne anlama gelir?
Gebelik takibinde kalp atışının hemen görülmemesi, genellikle gebelik kesesinin boyutuna veya bebeğin yerleşimine bağlıdır. Doktorlar genellikle 10. haftaya kadar kalp atışlarının netleşmesini beklerler. Bu süre zarfında lekelenme veya şiddetli ağrı gibi riskli durumlar yoksa, gebeliğin normal seyrinde ilerlediği kabul edilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 479 göst.
30 Ocak 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Kardelen igrek (360 puan) sordu
0 oy
6 cevap 494 göst.
0 oy
4 cevap 447 göst.

1,512,202 soru

24,666,230 cevap

366,990 kullanıcı

...