Ben Ankarada 6 farklı hastaneye gittim hiçbirinde de eşi içeri almıyorlar ikisi şehir hastanesi digerleri üniversite hastanesi. Hatta annen filan olsa onlar da giremiyor iceri tek giriyorsun.
Kalp atışını da 12. Hafta bitene kadar dinlemesen iyi olur canım. Normal ultrasonun zarari yok ama sesi açtıkları zaman az da olsa ısı veriyormus küçük oldugu icin zararlı olabilir. Görmekle yetin bence. Birçok doktor önermez o yüzden. Ayşe Duman youtube videosunda anlatıyordu Prof. Dr Melih Atahan Güven'in de yazısını okumuştum. Kalbinin attığını bil yeter. Ben doktorlara hic dinletir misiniz demedim onlar da açmadı. 14 haftalık oldugunda zararı olmayacaksa dinleyebilir miyim dedim o zaman açtı doktor da.