Yenidoğan bebek için kaç tane tulum ve kıyafet almalıyım?

0 oy
426 göst.
9 Ağustos 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (75 puan) sordu
Hanımlar tulumları çok begenıyorum ama herkess cok giyemıyor diyor bebekler cabuk buyuduğu için bende ay ay almak istiyorum 4 adet yeni doğan 4 adet 3-6 ay 4 adet 6-9 ay mı alsam bedenleri nasıl almalıyım takımda alırım ama tulumları beğenıyorum 2 tulum 2 takım mı alsam adet sayısı ve bedenleri nasıl olmalı yeterli gelecek şekilde 
Gebelik haftası 27

10 Cevap

+1 oy
9 Ağustos 2023 (56 puan) cevapladı
Alt üst takım bana daha mantıklı geliyor kusarsa kakası taşarsa falan komple çıkarmakta da kirlenen yeri çıkarmak daha mantıklı geliyor. bende hep alt üst aldım. Bu arada bence 0 3 alıyorsanız 3 6 almayın boyları çok yakın oluyor ben 03 ve 6 9 9 12 şeklinde aldım inanın 3 4 cm fark ediyor arada 
9 Ağustos 2023 (243 puan) yorumladı
Bence alt ust takim daha iyi tulumlari giydirirken benim icim daraliyor cocuk nasip daralmasin alt ust pijama giudirdim hep rahat rahat oh mis
-Reklam-
0 oy
9 Ağustos 2023 (531 puan) cevapladı
Ablamın bebeği doğdu biz hep tulum giydirdik, alt üst takımdan daha rahat oluyor bence. Şimdi bende hamileyim ve hep tulum aldım diyebilir aynı senin dediğin gibi biraz 0.3 biraz 6.9 biraz 3.6 gibi
9 Ağustos 2023 (75 puan) yorumladı
Banada tulum mantıklı gelıyo çorabıydı altıydı üstündü ugraşmıyosn ama kaçar tane alsam orda kararsız kaldım ne alayım ne koyayım kafam karıştı
10 Ağustos 2023 (531 puan) yorumladı
4 er tulum al canım ay ay olarak ya genelde şık şeyler değilde rahat kıyafetler almaya çalış
0 oy
9 Ağustos 2023 (1,155 puan) cevapladı
0-3 3-6 (3) 6-9 aldım bende daha da alınır zamanla insan heves ediyor içinde kalmasın büyük bedenlerden al giydir 
0 oy
9 Ağustos 2023 (457 puan) cevapladı

Ilk oglumda bende tulum icin cok hevesliydim bir suru tulum aldim. Tqbi bir de 28 temmuz dogumlu sortlu askili cesit cesit aldim. Sonra oglusum dogdu reflu kolik ve alerjik bir bebek olarak. Dk başı kustugu icin tulum filan yetismedi. Alt ust takim daha mantikli oldu cunku kusunca ustu degistiriyordum pantolon zibin duruyordu. Tulumlar kusmaya yetismedi anlayacagin. Takim benim icin daha mantikliydi. Kusunca ustu cikarip yeni ust giydirdim ama tulum olunca mecbur komple cikariyordum o da yikanmaktan giyemedi zaten yavrum sonra da küçüldü :D

0 oy
9 Ağustos 2023 (681 puan) cevapladı
Bende kardeşim 2.5 yaşında onun hep bebeklik takımları vardı. Ekstra takım almadım. 1 2 tane tulum aldım. Şimdi nasıl bir bebek olacağını bilemediğim için doğduktan sonra gelişimine göre alırım diye düşündüm. Tulum bana da mantıklı geliyor, sürekli kucakta onda bunda olucak derli toplu durur diye.
0 oy
9 Ağustos 2023 (2,264 puan) cevapladı
Saglikla gelsin bebiş valla bende bebekte tulumu seviyorum derli toplu oluyor bebek   yok kıyafeti toplantdı  yok  beli açıldı derdi olmuyor evet ayaklı tulumları fazla giyemiyor  ama ayaksiz tercih edebilirsin gerci bende baya ayaklı almışım :D   3 6 6 9  alirsan daha iyi olur 
0 oy
9 Ağustos 2023 (72 puan) cevapladı
Canım hastane için iki takım yeni doğanlardan içinde zaten eldiven çorap bazen de şapkada oluyor üç tulum ( 0 / 3 ay ) dört zıbın üç çift çorap ağız mendili bir paket bir paket ıslak mendil 10 tane falan bebek bezi istersen direk paketinide götürebilirsin mevsimine göre kışsa ( kundaklamak ) sarman için bir battaniye bir tane de kalın battaniye pşik kremi gerekirse emzik biberon birde göğüs ucu kremi ve pompası benim üçüncü gebeliğim bunlar lazım oluyor hep 
0 oy
9 Ağustos 2023 (505 puan) cevapladı
Tulum kesinlikle çok güzel ama kışin içine corapta giydirdim ben kundak yapmiyorsan bı katta icinede giydirdigim oldu tabi biraz büyümüştü oynuyordu battaniye üstünde durmuyordu kisti gündüz bı takım icede giydirdim yazın da bı çorap zıbın tulum giydirdim canim
0 oy
9 Ağustos 2023 (82 puan) cevapladı
Tulum tek parça olduğu için yeni doğan döneminde bence de pratiklik. Alt üst takımlar daha çok 4.ay sonrası iş görür gibi. Bir de sürekli kirleneceğini göz önünde bulundurmak gerek. Ve hızlı büyüyorlar gerçekten. Çok küçük şeyler almayın. Büyüğü bir şekil giydiriyorsun. Küçük ya hiç olmuyor ya da 2 3 defa ancak giyebiliyor.
0 oy
9 Ağustos 2023 (1,418 puan) cevapladı

Bence bir kaç tane tulum al yeter doğumuna 13 hafta var daha hangi aya denk geliyor diye hesapla ona göre alırsın kış mı ilk bahar mı diye ben 2  tulum aldım duruma göre alırım yine sonuçta çıkıp dışarı alma imkanımız var :D 31+4

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Yenidoğan bebek için kaç adet tulum ve takım almalıyım?
Yenidoğan bebekler günde ortalama 3-4 kez kıyafet değiştirdiği için ilk ay için 8-10 adet tulum veya takım bulundurmak yeterlidir. Başlangıçta 4 adet yenidoğan boy, 4 adet 3-6 ay boy tulum alarak süreci yönetebilir, bebeğinizin gelişim hızına göre sonraki aylarda ekleme yapabilirsiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebek kıyafetlerini alırken hangi beden aralıklarını tercih etmeliyim?
Bebeklerin büyüme hızları farklı olduğu için kıyafetleri 0-3 ay, 3-6 ay ve 6-9 ay şeklinde kademeli almak en doğrusudur. Yenidoğan kıyafetlerini çok fazla almamak gerekir çünkü bebekler bu boyuttan çok hızlı çıkar; bu nedenle 3-6 ay bedenine daha fazla ağırlık vermek uzun vadede daha ekonomiktir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebek alışverişinde tulum mu yoksa takım mı daha kullanışlıdır?
Tulumlar, özellikle yenidoğan döneminde alt açma kolaylığı ve tek parça olması sebebiyle daha pratiktir. Takımlar ise bebeğin büyümesiyle birlikte hareket kabiliyeti arttığında tercih edilebilir; dolayısıyla dolabınızda 2 tulum ve 2 takım gibi dengeli bir kombinasyon yapmak kullanım kolaylığı sağlar.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebekler için ay ay kaç adet kıyafet almak gerekir?
Bebeklerin büyüme dönemlerine göre 0-3 ay için 8-10 parça, 3-6 ay için 6-8 parça ve 6-9 ay için 6 adet kıyafet yeterli bir başlangıçtır. Çok fazla kıyafet almak bebeğin bu ürünleri giyemeden büyümesine yol açabileceği için ihtiyaç duydukça küçük adetlerle alışveriş yapmak en mantıklı yöntemdir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Yenidoğan bebek kıyafetleri alırken nelere dikkat etmeliyim?
Yenidoğan kıyafetleri alırken pamuklu ve terletmeyen kumaşlar olmasına, düğme veya fermuar gibi aksesuarların bebeğin cildini tahriş etmemesine dikkat etmelisiniz. Ayrıca kıyafetlerin kolay giydirilip çıkarılabilir olması, günlük bakım rutinlerinde size büyük kolaylık sağlayacaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 261 göst.
11 Haziran 2024 Doğum kategorisinde Nrn Sksn (1 puan) sordu
0 oy
3 cevap 351 göst.
27 Nisan 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Fatoss.1 (169 puan) sordu
0 oy
6 cevap 499 göst.
0 oy
6 cevap 391 göst.
7 Mart 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Damla.98 (200 puan) sordu

1,512,159 soru

24,665,660 cevap

366,963 kullanıcı

...