0 oy
377 göst.
27 Ağustos 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1 puan) sordu
Kızlar şuan doğum için gün sayıyorum ve bebeğime anı biriktirmek için Instagram hesabı açtım. Aynı zamanda arkadaşlıklar ve bebeklerimizle ilgili bilgi alışverişinde bulunmak gibi güzel düşüncelerim var. Aranızda Instagram hesabı kullanan ve takipleşerek arkadaşlık yapmak isteyen var mı.?  İsteyen olursa eğer ki 

@___nuurcann___ bu şekilde kullanıcı adını yazarak yardımcı olabilir bana
Gebelik haftası 37
Kapatılma nedeni: Sohbet amaçlı açılan konular yasaktır. Menüden gebelik dışı konular için ayrılmış alanda konunuzu açabilirsiniz..

2 Cevap

0 oy
27 Ağustos 2023 (439 puan) cevapladı
Canım sana takip.istegi yolladim üstünde beyaz hemsire forması var dimi 
27 Ağustos 2023 (1 puan) yorumladı
Yok canım yerde otururken profil var orda yazdığı gibi yazmalısın kontrol et istersen
27 Ağustos 2023 (439 puan) yorumladı
aaa dur tekrar deneyeyim cnm..antre çizgisi 2 tanemi 3 tanemi yan yana
27 Ağustos 2023 (439 puan) yorumladı
Yolladım cnm kabul ettin sende dimi yanlış kisi olmasın :)
-Reklam-
0 oy
27 Ağustos 2023 (372 puan) cevapladı
Benimde arkadaşa ihyiyacım var ama dertlrşeceğim gebeyim ama bebeğimi kaybetmekten çok korkuyorum 
27 Ağustos 2023 (504 puan) yorumladı
Neden öyle bir ihtimal mi var
27 Ağustos 2023 (372 puan) yorumladı
Okadar kişinin içinde sen sordun ilginç.
Aslında öyle birşey yok ama yaşatılan stresten dolayı hiç iyi değilim ve bundan eminimki çocuğumda hissediyor bunu
27 Ağustos 2023 (1,946 puan) yorumladı
Yani hiçbir risk yokken, siz böyle sürekli bebeğinizi kaybedeceğinizi mi düşünüyorsunuz? Yani her annede var bu korku biraz ama sizinki biraz psikolojik destek istiyor gibi. Kötüyü çağırmak, sürekli olumsuz düşünmek, o korktuğumuz şeyi başımıza getirir bunu biliyorsunuzdur. Bu kadar strese endişeye gerek yok. Kendinizez bebeğinize yazık.
27 Ağustos 2023 (372 puan) yorumladı
Doğru
27 Ağustos 2023 (66 puan) yorumladı
Bendede ilk zamanlar olmuştu 1 buçuk sene sonra oldu her an kaybetcek gibi oluyodum şimdi 15 haftalık oldum çok şükür herşey yolunda bu anların tadını çıkar en güzel zamanlar onunla konuş müzik dinlet sen stres oldukça oda stres olur annesi
27 Ağustos 2023 (372 puan) yorumladı
Sorun o değildi eşimle çok kötüyüz ve ben delirmek üzereyim ve bebeğim aklıma geldikçe oda herşeyi hissediyor diyorum daha çok kafayı yiyorum.ama eşimin umrunda bile değiliz ne bni nede çocuğunu düşünüyor sürekli kavga ediyrz yurt dışında şuan 1 aydır bni ve çocuğumu yapayalnoz tek başımıza borakıp gitti sözde iş için.mejbur olmadığı halde grlmiyorr defalarca gel dedim yalvardım ağladım yalnızım korkuyorum gebeyim dedim ama umrumda bile değiliz onun.
27 Ağustos 2023 (504 puan) yorumladı
Neden benim sormam ilginç
27 Ağustos 2023 (504 puan) yorumladı
Çok üzüldüm ya gerçekten kötü bir durum ama bebeğini düşün:(
27 Ağustos 2023 (372 puan) yorumladı
Normalde herkes burda gebe ve kimse kimsenin sorununu umursamaz strese girme ek için sadece nadir insanlar merak eder ondan şaşırdım sağol
27 Ağustos 2023 (504 puan) yorumladı
Ne demek ya insanız bazen hiç tanımadığın biriyle konuşmak iyi gelir, yazabirlsn istedigin zaman
27 Ağustos 2023 (372 puan) yorumladı
Sağol bebeğime bunu yaşatmaya hiç hakkım yoktu
27 Ağustos 2023 (372 puan) yorumladı
Teşekkür ederim eksik olma sağol
27 Ağustos 2023 (504 puan) yorumladı
Kaç haftalıksin
27 Ağustos 2023 (372 puan) yorumladı
16+3 üm
27 Ağustos 2023 (496 puan) yorumladı
İstersen beni ekleye bilirsin :)

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,262 soru

24,666,915 cevap

367,044 kullanıcı

...