40+1 haftalık hamileyim, hiçbir ağrım yok, ne yapmalıyım?

0 oy
474 göst.
28 Ağustos 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1,155 puan) sordu
40+1 olduk burda söylenen çoğu şeyi yaptm gelmiyor bide ne ağrı ne sızı var :(

4 Cevap

0 oy
28 Ağustos 2023 (1,271 puan) cevapladı
Merdiven çık in çok sıcak olmayacak şekilde  sabunla karnını yıka belki sancın gelir
-Reklam-
0 oy
28 Ağustos 2023 (147 puan) cevapladı
Ben 42. Haftamda doğurdum hatta geçiyordu bile sen bol bol ılık duş al suyun altında kal yani ben de baktım gelmiyo bu bebek gittim hastaneye artık Allah korusun zamanı geldi dışkısını yiyebilir felan korkusuyla tabi 3 gün hastanede doktor gözetiminde kaldım açılma vs olmayınca sezeryana alındım ben bunların hiç birini yapmadım son gunlerimde normal istiyorsan sen otur kalk merdiven in çok bol bol suyun altına girki normal dogurasin rabbim yardimcin olsun 
28 Ağustos 2023 (1,155 puan) yorumladı
Hastaneye de gitmiyorum suni verirler diye sancimi bekliyorum ama gelmiyor
28 Ağustos 2023 (147 puan) yorumladı
Valla ben gittim artık son cagre ama işte böyle çok düşünme ben çok korkuyordum suni canci ile olmasın normal sancım gelsin diye 3 gün boyunca suni sancı verdiler bana hiç işlemedi bile agrimadi sizlamadi acilmada olmadı kendini rahatlatacak biseyler yap düşünme bile doğumu insallh rabbim hayirli zamanda hayırlısiyla verir kucağına bbegini Allah sen dediğim gibi doğuma yoğunlaşma
0 oy
28 Ağustos 2023 (871 puan) cevapladı
Dmeekki içerde çok iyi bakıyorsun rahatı yerinde minigin  fazla.hizmet etme:))) gece 4 te gittim sancim çıkıyor ama doğuma tam yetmiyor açılma 4 cm e çıkmış yatıralım dediler eve geldim suyu kalp atışı normal hiçte yatamam
28 Ağustos 2023 (1,155 puan) yorumladı
Ben gitmeye korkuyorm valla ilkimde 40+3de geldiydi aynı olur belki diye bekliyom
28 Ağustos 2023 (871 puan) yorumladı
Ya bebeğin hareketi varsa zaten gitme boş yere alttan bakıp duruyorlar zaten o çatal mi neyse onu görünce 9 doguruyom  doğumdan korkmuyorum ama o masa beni olduruyor
0 oy
28 Ağustos 2023 (45 puan) cevapladı
Valla merdiven inip çıktım yürüyüş yaptım hala sürekli gece gündüz squat yapıyorum sancılarım da ara ara oluyor bugün tam kırk haftalık oldum ama hala gelen yok çok aşırı sertleşiyor bebek her sertleşmesi nefesimi kesiyor resmen ama gelmiyor.rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin
28 Ağustos 2023 (1,155 puan) yorumladı
Ben en son 39+3de gittim o da yalandan nstye baktı sanci yok hiç açılma var mı yokmu bakmadi bide sırtım ağrıyor falan dedim yani ama hiç ilgilenmedi doğum gelmiş oldu bana diyor ki bebeğin kafası büyük gibi yani böyle birşeyi daha önce görmedin mi
Sonra bebeğime 3150gram diyorlardı bu sefer 2800dedi ben şok:/ nasıl bı doktormus anlamadim gidersemde direk acil.kadin doguma gitmeyi dusunuyorum
28 Ağustos 2023 (45 puan) yorumladı
Ben adana da oturuyorum ve büyük şehir hastanesine gidiyorum geçen hafta gittim rutin kontrole orda enson 3500 kilo dedi tabi bu cihazdan cihaza değişiyor cumartesi gittiğim de de sormak hic aklıma gelmemis bilmiyorum orda acilde genellikle asistan doktorlar oluyor ama.hep iyi doktor anlayışla karşılayan doktorlar oluyor rabbim iyilerle karşılaştırsın hiç kötü doktora denk gelmedim
28 Ağustos 2023 (37 puan) yorumladı
Ozaman beklemekten başka çareniz yok gibi gözüküyor. Leğen veya küvete ılık sıcak bi su yapıp otursanız. Aksak yürüyüş var gebe yürüyüşü deniliyor ondan yapın sağlıkla gelsin inşallah minik
28 Ağustos 2023 (1,155 puan) yorumladı
İnşallah cnm inan bu dediklerini 38haftam dan beri yapıyorum belkide acilmam olmuştur ama bebek gelmiyor çok hareketli sirtim kasıklarım nasıl agriyor dayanamiyorum akşam bı gideceğim acile belki acilmam vardır suni alırım mecbur artk dayanamıyor insan
28 Ağustos 2023 (45 puan) yorumladı
Teşekkür ederim  rabbim herkesin gönlüne göre versin

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

40+1 haftalık hamileyim ve hiç ağrım yok, ne zaman hastaneye gitmeliyim?
40+1 haftada ağrısız bir süreç normal kabul edilebilir ancak 41. haftaya girildiğinde doktor kontrolü şarttır. Düzenli kasılmalarınız başlamasa bile bebeğin hareketlerini takip etmeli ve doktorunuzun belirlediği periyotlarda (genellikle 41. haftada) NST ve ultrason kontrolleri için hastaneye başvurmalısınız. Su gelmesi, kanama veya bebek hareketlerinde azalma gibi belirtilerde vakit kaybetmeden uzmanınıza ulaşın.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
40 haftayı geçmeme rağmen doğum sancılarım neden başlamıyor?
Doğum sancılarının başlamaması, bebeğin henüz doğum kanalına yerleşmemesi veya vücudun hormonal olarak doğuma tam hazır olmamasından kaynaklanabilir. Gebeliklerin %10'u 41. haftayı geçebilmektedir. Bu süreçte rahim ağzı henüz olgunlaşmamış olabilir; doktorunuz vajinal muayene ile rahim ağzı açıklığını ve bebeğin pozisyonunu değerlendirerek tıbbi bir müdahaleye ihtiyaç olup olmadığına karar verecektir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğumu başlatmak için evde yapılabilecek yöntemler nelerdir?
Doğumu başlatmak için kanıtlanmış tek güvenli yöntem doktor kontrolünde uygulanan tıbbi müdahalelerdir. Yürüyüş yapmak, ılık duş almak veya egzersiz yapmak gibi yöntemler sadece kendinizi daha rahat hissetmenize yardımcı olabilir. Kendi başınıza bitkisel çaylar veya farklı yöntemler denemek hem sizin hem de bebeğinizin sağlığını riske atabilir, bu nedenle her türlü öneriyi mutlaka kendi doktorunuza danışarak uygulamalısınız.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
41 haftalık gebelikte suni sancı uygulaması ne zaman gerekir?
Suni sancı (oksitosin), genellikle gebelik 41 veya 42 haftayı doldurduğunda plasentanın yaşlanma riski ve bebeğin strese girme ihtimaline karşı doktorlar tarafından önerilir. NST sonuçları, amniyon sıvısı miktarı ve bebeğin genel durumu değerlendirilir; eğer bebek için anne karnında kalmak riskli hale gelmişse, doğumu başlatmak için suni sancı veya rahim ağzı olgunlaştırıcı yöntemler devreye alınır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
40+1 haftalık hamileyim, bebek hareketlerini nasıl takip etmeliyim?
40+1 haftalık süreçte bebek hareketleri en önemli sağlık göstergesidir. Günde en az 10 farklı hareket hissetmeniz beklenir; eğer bebek hareketlerinde belirgin bir yavaşlama, azalma veya durma hissederseniz, bu durum plasenta fonksiyonlarının azaldığına dair bir işaret olabilir. Böyle bir durumda beklemeden hemen acil servise giderek NST cihazı ile bebeğin kalp atışlarının kontrol edilmesini sağlamalısınız.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,150 soru

24,665,560 cevap

366,955 kullanıcı

...