37+5 haftalık hamileyim, nefes alamıyorum, doğumu öne alırlar mı?

0 oy
401 göst.
5 Eylül 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (152 puan) sordu
Jaftaya persmbe gün vermisti sezeryan ama ben akşam fenalastim nefes alamadim ter bosaliyor kasigim agrouor yuruyemiyorum ayaga tek.basima kalkamiyorum.agirlastim aartik yemek bile.yiyemedim.aksam.artik dogsa acaba sikinti olurmu yarin dogum yapmak.istoyorum 37 +5gunlugum
Gebelik haftası 37+5gunluk
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

2 Cevap

0 oy
5 Eylül 2023 (377 puan) cevapladı
İyide kuzum sen niye bekliyorsun git acile illa doktor ogun dedi diye ogun sart degilki agrin sancin olur git acile bakarlar hemen alirlar banada 39haftaya gun verdi 37+2yim sancin olursa hemen gel gününü bekleme dedi 
5 Eylül 2023 (152 puan) yorumladı
Cok sagol cnm kasik agrisi cok kotu afedersin tuvalette egiliyrm geri kalkamiyorum esim kolumdan tutup kaldiriyr nefesim gidiyo akşam panik atak hastasiyim zaten cok zorlamaya basladi yarin insallah hakkimizda hayrlisi olsun minik bebegimi sag salim almak isturm
5 Eylül 2023 (377 puan) yorumladı
İnşallah bitanem dualarimiz seninle
5 Eylül 2023 (152 puan) yorumladı
Allah razi olsn cnm
-Reklam-
0 oy
5 Eylül 2023 (216 puan) cevapladı
Ne güzel sezeryan olacaksın benim kasığım çok ağrıyor yürüyemiyorum bile belim ağrıyor rahmime sancı giriyor uyuyamıyorum sabaha kadar bide benim normal 40 haftadan önce gelmiyor ben bittim demekki keşke bende sezeryan olsam senin de Allah yardımcın olsun doktor uygun götürse neden olmasın 
5 Eylül 2023 (152 puan) yorumladı
Allah seninde yardimcin olsun cnm tez zamanda kurtarsin hayrli bi sekilde kucagina almak nasip olsun insallah gece yatakta hep yan yatiyorum sirt ustu yatmayi ozledim artik vucudum dinlenmiyor

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

37+5 haftalık hamileyken nefes darlığı ve kasık ağrısı yaşamak normal mi?
37. haftadan sonra görülen şiddetli nefes darlığı, terleme ve hareket kısıtlılığı gibi belirtiler, vücudun doğuma hazırlık süreci olabileceği gibi acil tıbbi değerlendirme gerektiren durumların habercisi de olabilir. Özellikle nefes almada zorluk çekmek, bebeğin oksijen alımı veya annenin kardiyovasküler durumu açısından vakit kaybetmeden bir kadın doğum uzmanına başvurulmasını gerektirir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
37+5 haftalık gebelikte erken doğum kararı nasıl verilir?
37. hafta tıbbi olarak miad kabul edilen, yani bebeğin akciğer gelişimini tamamladığı dönemdir. Doktorlar, annenin genel sağlık durumunu, tansiyonunu, bebeğin kalp atışlarını ve rahim ağzındaki değişimleri göz önünde bulundurarak doğumun öne çekilip çekilmeyeceğine karar verir. Anne adayının şiddetli ağrı ve nefes alamama gibi şikayetleri varsa, bu durum acil doğum endikasyonu oluşturabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğuma yakın dönemde ayakta duramama ve yürüyememe neden olur?
Gebeliğin son haftalarında bebeğin kanala girmesi, leğen kemiğine baskı yapması ve artan kilo yükü yürümeyi zorlaştırabilir. Ancak tek başına ayağa kalkamayacak kadar şiddetli bir ağrı ve fenalık hissi, sadece fiziksel ağırlıktan değil, aynı zamanda idrar yolu enfeksiyonu, erken doğum sancıları veya tansiyon değişiklikleri gibi klinik tablolardan kaynaklanabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Sezaryen randevusu öncesi acil durumda hastaneye ne zaman gidilmeli?
Planlı bir sezaryen tarihiniz olsa bile, nefes alamama, aşırı terleme, şiddetli kasık ağrısı, vajinal kanama veya bebek hareketlerinde azalma gibi durumlarda randevu gününü beklemeden doğrudan hastanenin acil servisine başvurmalısınız. Bu tür belirtiler vücudun acil yardıma ihtiyaç duyduğunun işaretidir ve bekletilmemelidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
37 haftalık hamilelikte yemek yiyememe doğumu etkiler mi?
Hamileliğin son döneminde yaşanan iştahsızlık, mideye yapılan baskı veya artan stres seviyeleri nedeniyle sıkça görülebilir ancak enerji kaybına yol açtığı için doğum sürecini zorlaştırabilir. Vücudun doğum gibi zorlu bir sürece girmeden önce yeterli sıvı ve glikoz alımı önemlidir; eğer beslenemiyorsanız ve genel durumunuz kötüyse mutlaka hastaneye giderek destek almalısınız.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular


1,512,790 soru

24,673,889 cevap

367,425 kullanıcı

...