Erken gebelik testim silik çıktı ama şimdi kanamam var, neden?

0 oy
374 göst.
13 Eylül 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (51 puan) sordu

Mrb arkadaşlar ben ilişkiden 15 gün sonra erken gebelik test yaptım silik pozitif çıktı adete yakın 15 gün arayla yine erken gebelik yaptın negatif çıktı . Normalde adetim 8 9 gün gecikmeli hep olur ilk defa tam 31 günde dün kanama geldi acaba nedir. Bugün kan testi vermeye gittim sonuç yarin resim için afedersiniz.  Her zamanki 

imageadet kanamasında benzemiyi yani bı tuhaflık var hissediyorum

Gebelik haftası 4
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

1 cevap

0 oy
13 Eylül 2023 (3,154 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Canım yüksel ihtimal kimyasal gebelik geçiyorsun 
13 Eylül 2023 (51 puan) yorumladı
çok üzgünüm çünkü çubukta çıktı yani pozitif sonra yine Çubuk test yaotim negatif
13 Eylül 2023 (3,154 puan) yorumladı
Erken testler guvenilir değil adet 10 gün gecikince kan testi vermek daha mantıklı ama kanamanıza bakarsak zaten adet olmussunuz kan testi vermismiydiniz bilmiyorum ama varsa bile yüksek çıkıp gün gün beta değeri düşecektir ben kimyasal geçirdiğimde aynı böyle oldu kanama
13 Eylül 2023 (51 puan) yorumladı
Ben erken gebelik teste göre umitlendim onu acaba yanlıştı sonra negatif çıktı çünkü çubuk . Kan bugün verdim yarın belii olur  peki kimyasal gebelik mi dusukmu yada nasıl anlarım acaba parça falan dusermi
13 Eylül 2023 (3,154 puan) yorumladı
Yok canım kimyasal normal adet gibi oluyorsun anlamıyorsun bişi testi yapmış olmasaydın adet olduğunu sanacaktin zaten öyle düşün erken testler buyuzden Çok yanıltıcı çünkü adet zamanı net geçmiş olmadığı için kanama olup olmacagini bilmiyorsun Adet gecikten 5 gün sonra kaset Test yapmak mantıklı her zaman 10 gün sonrada kan vermiş olup netlestirmek daha mantıklı geliyor bana yoksa genellikle bu kadar erken öğrenilen sonuçlar hep hüsran oluyor
13 Eylül 2023 (3,154 puan) yorumladı
Ama şöyle bir avantaj var kimyasalda gebe kalmak daha kolay oluyor çünkü yumurtanın temizlenmis oluyor kanamaniz bittiginde bence günlerinizi degerlendirmeye çalışın adette sıkıntı yaşıyorsanız ki gecikmeli oluyor demissiniz ovulasyon testi ile takip eadebilirisniz yumurtlama döneminizi bana doktor kanama bittikten sonra tamamen kesinlince yani lekelenme kanama vs 1 hafta bekle dinlen sonra günlerini değerlendirmeye calis demisti
13 Eylül 2023 (51 puan) yorumladı
İnsalalh canım hayırlısı olsun teşekkür ederim
13 Eylül 2023 (3,154 puan) yorumladı
İnşallah gebeliginiz vardır dicem bellide olmaz bu işler Milyinda bir olur ya ama bu kadar kanama normal değil zaten çubukta negatif çıktı diyorsunuz kanda yükselmiş olması zor bir ihtimal çünkü ben kimyasal geçirdiğimde kanama olmasına rağmen kaset testte kabak gibi çift çizgi vardı tabi gün geçtikçe soluklasip kayboldu
13 Eylül 2023 (3,154 puan) yorumladı
Ogleden sonra çıkar sonucun zaten canım buraya atarsan söylerim ben sana gebelik varmı yokmu
13 Eylül 2023 (51 puan) yorumladı
Yarın çıkar dediler aile hekimi
-Reklam-

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Erken gebelik testinde silik çizgi çıkıp sonra negatif olması ne anlama gelir?
Erken gebelik testinde silik çizgi görülmesi kimyasal gebelik veya testin hatalı sonuç vermiş olma ihtimalini gösterir. İlişkiden 15 gün sonra pozitif sonuç alıp daha sonra negatif sonuçla karşılaşmak, döllenmenin gerçekleşmediğini veya gebeliğin çok erken dönemde sonlandığını işaret edebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Adet kanamasının normalden farklı ve tuhaf olması gebelik belirtisi olabilir mi?
Adet kanamasının rengi, yoğunluğu veya süresinin her zamankinden farklı olması yerleşme kanaması veya hormonal düzensizliklerle ilgili olabilir. Eğer kanama normal adet düzeninden farklı bir seyir izliyorsa, bu durumun bir gebelik kaybı veya farklı bir jinekolojik durumla ilişkili olup olmadığını anlamak için mutlaka kan testi yaptırılmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Kan testinde gebelik sonucu ne zaman kesinleşir ve nasıl yorumlanır?
Kan testinde (Beta-hCG) gebelik sonucu, ilişkiden sonraki 14-16. günlerde oldukça güvenilir sonuçlar verir. Kandaki Beta-hCG değerinin 5 mIU/mL üzerinde olması gebeliğe işaret ederken, değerin düşüklüğü veya negatif çıkması gebeliğin oluşmadığını veya erken dönemde sonlandığını doğrular.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Boş gebelik nedir ve nasıl belirtiler gösterir?
Boş gebelik, döllenmiş yumurtanın rahme yerleşmesine rağmen embriyonun gelişmemesi durumudur ve genellikle adet gecikmesiyle fark edilir. Boş gebelikte de tıpkı sağlıklı gebeliklerde olduğu gibi hormon artışı yaşanabilir, bu nedenle testlerde pozitif sonuç alınabilir ancak ultrason muayenesinde embriyo görülmez.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Adet gecikmesi yaşayıp 31. günde kanama görmek normal mi?
Adet döngüsünün 31 günde bir gerçekleşmesi tıbbi olarak normal sınırlar içerisindedir ancak alışılmışın dışında bir kanama yapısı varsa bu durum hormonal bir dengesizliğe veya gebelik sürecindeki bir komplikasyona bağlı olabilir. Kanama miktarında veya ağrı şiddetinde alışılmadık bir durum gözlemlendiğinde mutlaka bir uzmana danışılmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 420 göst.
0 oy
3 cevap 377 göst.
0 oy
4 cevap 449 göst.
14 Eylül 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde esilanur02 (56 puan) sordu
0 oy
2 cevap 376 göst.

1,512,230 soru

24,666,607 cevap

367,020 kullanıcı

...