NST'de sancım var ama açılma yok, ne yapmalıyım?

0 oy
414 göst.
23 Eylül 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (8 puan) sordu

Kızlar sancım var ama açılma yok napmalıyım

image

Gebelik haftası 38+5

6 Cevap

0 oy
23 Eylül 2023 (871 puan) cevapladı
Aaaa hadi gözün aydın doğmak üzere belkide şuan doğdu rabbim hayırlı evlat nasip etsin bende bugün 1 hafta oldu bu sancıdan sonra doğum oldu ordan biliyorum 
23 Eylül 2023 (8 puan) yorumladı
Malesef sadece 3 cm açılmam var hala sancı çekiyorum
23 Eylül 2023 (871 puan) yorumladı
Ben geçen cuma akşam üstü 3 te yattım cumartesi akşam 5 te doğum yaptım 26 saat çektim
-Reklam-
0 oy
23 Eylül 2023 (745 puan) cevapladı
Ne durumdasn cnm inşallah çok  kolay olur süreç senin için 
23 Eylül 2023 (8 puan) yorumladı
Maleswf hala sancı çekiyorum canm
23 Eylül 2023 (745 puan) yorumladı
Allah yardımcın olsun
0 oy
23 Eylül 2023 (762 puan) cevapladı
En kısa sürede bebeğini kucağına alırsın inşallah 
0 oy
23 Eylül 2023 (681 puan) cevapladı

Allah yardımcın olsun. Dua et bizi gibi doğum bekleyenlere<3

0 oy
23 Eylül 2023 (216 puan) cevapladı
Benimde sancım var açılmam yok sizin yine 3 santim varmış benim hiç yok ne yapabilirim açılma olması için bu arada sancı dan sonra nişan yada su geldimi aynı durumdayım süreç nasıl ilerledi 
0 oy
23 Eylül 2023 (70 puan) cevapladı
Canım bol yürüyüş yap sguat hareketi de çok iyi geliyor birde imkanın varsa sıcak suya otur oda çok işe yariyor 

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

NST sancısı çıkmasına rağmen açılma olmaması ne anlama gelir?
NST cihazında sancıların düzenli görünmesi ancak rahim ağzında açıklık olmaması, doğum eyleminin henüz aktif faza geçmediğini gösterir. Yalancı doğum sancıları veya düzensiz kasılmalar rahim ağzını hemen açmayabilir. Bu durum vücudun doğuma hazırlandığı ancak henüz aktif sürecin başlamadığı bir hazırlık evresi olarak değerlendirilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Sancı varken açılma hızlandırmak için neler yapılabilir?
Sancıların açılmayı desteklemesi için en etkili yöntem hareket etmektir. Hafif tempolu yürüyüşler yapmak, pilates topu üzerinde dairesel hareketler uygulamak veya yer çekiminden faydalanmak için dik pozisyonda kalmak rahim ağzının açılmasına yardımcı olabilir. Ancak bu hareketleri yapmadan önce mutlaka doktorunuzdan onay almalısınız.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum sancıları kaç dakika arayla gelirse hastaneye gidilmelidir?
Genellikle sancıların 5 dakikada bir gelmesi, 1 dakika sürmesi ve bu düzenin yaklaşık 1-2 saat boyunca devam etmesi hastaneye gitmek için ideal zaman dilimidir. Eğer suyunuz gelirse veya bebeğin hareketlerinde azalma hissederseniz, sancı aralığına bakmaksızın vakit kaybetmeden uzman bir sağlık kuruluşuna başvurmanız gerekir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Rahim ağzı açılması sancıdan ne kadar sonra başlar?
Rahim ağzı açılması kişiden kişiye büyük farklılık gösterir ve genellikle düzenli sancıların başlamasıyla ivme kazanır. İlk doğumlarda bu süreç daha yavaş ilerleyebilir ve saatler sürebilir. Sancılar şiddetlendikçe rahim ağzındaki yumuşama ve silinme süreci hızlanarak açıklığın artmasını sağlar.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
NST sancısı var ama açılma yoksa evde beklenmeli mi?
NST'de sancı görülüp açılma olmaması durumu, doktorunuz tarafından klinik değerlendirme ile takip edilmelidir. Eğer doktorunuz bebeğin ve sizin durumunuzu sağlıklı bulup sizi eve gönderdiyse evde dinlenebilirsiniz. Ancak şiddetli ağrı, kanama veya su gelişi gibi durumlarda beklemeden hastaneye gitmek hayati önem taşır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,451 soru

24,669,328 cevap

367,168 kullanıcı

...