İstanbul'da devlet hastanesinde doğum yapan var mı?

0 oy
261 göst.
23 Eylül 2023 Doğum kategorisinde (2 puan) sordu
İstanbul avrupa da devlet hastanesinde doğum yapan var mı? Memnun kaldınız mı? 
Gebelik haftası 33

2 Cevap

0 oy
23 Eylül 2023 (223 puan) cevapladı
Sarıyer Hamidiye Etfal Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Ablam ve kardeşim orda yaptı doğumu çok memnun kaldılar bende oraya gidicem hayırlısıyla 
-Reklam-
0 oy
23 Eylül 2023 misafir cevapladı
Kanunî sultan Süleyman eğitim ve araştırma hastanesi ben çok çok memnunum iki doğumu muda orda yaptım şansımı bilmiyorum ikisindede çok merhametli insanlara denk geldim şuan üçüncüye hamileyim ordan başka bir yerde doğum yapmam 
23 Eylül 2023 (35 puan) yorumladı
Şanstır o. Ben düşük yaptım orda ne doğum yapacaklara düzgün davrandıklarını gördüm ne de bana ve benim gibi olanlara. Hiç memnun kalmadım normalde kürtaja alınmam gerekirken beni iki gün boyunca suni sancıyla kıvrandırdılar kendim düşüreyim diye neymiş anestezi yokmuş koskoca doğum hastanesinde çok garip. En son kendi rızamla çıktım ordan güvenliklerle kavga ede ede çıktım yanıma da kimseyi almadıkları için kurbanlık koyun muamelesi yapıyorlardı bana ama izin vermedim neyseki sonra evimde bir haftada düşürdüm kesemi. Başıma bir şey de gelebilirdi böylesi bir vicdansızlığı asla unutmayacağım. Sizin adınıza sevindim iyi geçmiş olmasına. Bir yakınım o hastanede çalışıyor bebek kaçırma vakaları oluyormuş öldü denilip gösterilmeyip başkasına satma olayları oluyormuş bu çok korkutucu umarım gerçek değildir.
23 Eylül 2023 misafir yorumladı
Çok geçmiş olsun valla bilmiyorum ki Rabbim korudu ozmn ben çok memnun kalmıştım bide yaşım küçük bana öyle kötü davransalar bırak bebeği bnm kalbim durur panik atak var bnde ama sezeryandan korktugum için mecbur normal doğuma giriyorum çok iyi hemisreler ebelere denk geldim çok şükür başımı oksiya oksiya doğum yaptırdılar
23 Eylül 2023 misafir yorumladı
Ayy ciddimsn nasıl yani dur ya gerçi ikinci cocuguma doğum yaptgmda sürekli bize geceleri çocuklarınıza sahip çıkın ne olur ne olmaz diyorlardı korkutmakta istemiyorlardı demek bende ozmn çok takmamstm acikcasi çok kötü bir durum düşüncem yine çok teşekkür ederim

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Devlet hastanesinde doğum yapmaya karar verirken nelere dikkat etmeliyim?
Devlet hastanesinde doğum sürecine karar verirken öncelikle hastanenin sunduğu yenidoğan yoğun bakım ünitesi kapasitesini ve doğumhane donanımını incelemelisiniz. Doğum öncesi takiplerinizi yaptığınız hastanenin doğum servisindeki doktorların çalışma saatlerini ve nöbet sistemini öğrenmek, süreç yönetimi açısından büyük kolaylık sağlar. Ayrıca hastanenin hijyen standartları, refakatçi politikası ve doğum sonrası süreçte sunulan emzirme desteği gibi imkanları sorgulamak, doğum deneyiminizi daha konforlu hale getirecektir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Devlet hastanesinde doğum için gerekli evraklar nelerdir?
Devlet hastanesinde doğum işlemlerini başlatmak için en önemli evrak, güncel kimlik belgeniz ve hamilelik takibinizin yapıldığı dosyadır. Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) kapsamında olduğunuzu teyit eden sistem kaydınızın yanı sıra, son dönemde yapılan tahlil sonuçlarını ve varsa doktorunuzun notlarını içeren dosyayı yanınızda bulundurmanız gerekir. Doğum çantası hazırlığı yaparken kendiniz ve bebeğiniz için gerekli kişisel bakım ürünlerini, hastane yönetmeliğine uygun şekilde organize etmeniz işleyişi hızlandıracaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Devlet hastanesinde doğum sürecinde refakatçi kuralları nasıldır?
Devlet hastanelerindeki refakatçi kuralları, hastanenin yoğunluk durumuna ve mevcut yönetmeliklerine göre değişiklik gösterebilir. Genellikle doğum öncesi dönemde refakatçi kabul edilmezken, doğum sonrası servise geçiş aşamasında bir kişinin yanınızda kalmasına izin verilmektedir. Hangi hastanenin hangi kuralları uyguladığını öğrenmek için doğumdan haftalar önce hastane yönetiminin hasta hakları birimiyle görüşmek, doğum günü yaşanabilecek belirsizlikleri ortadan kaldıracaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Devlet hastanesinde normal doğum ile sezaryen arasındaki farklar nelerdir?
Devlet hastanelerinde normal doğum ve sezaryen kararı, tamamen anne ve bebeğin sağlık durumuna göre tıbbi endikasyonla verilmektedir. Normal doğumda süreç daha hızlı ilerlerken, sezaryen operasyonlarında cerrahi müdahale sonrası hastanede kalış süresi bir miktar daha uzun olabilir. Her iki doğum türünde de devlet hastaneleri, acil durumlara müdahale edebilecek geniş tıbbi kadroya ve donanıma sahip olarak hizmet vermektedir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Devlet hastanesinde doğum sonrası süreçte bebek bakımı nasıl desteklenir?
Doğum sonrası süreçte devlet hastanelerinde hemşireler ve ebe personeller, bebeğin ilk muayenesi, topuk kanı alımı ve işitme taraması gibi temel sağlık kontrollerini sistematik bir şekilde gerçekleştirir. Anneye ise ilk emzirme teknikleri ve bebek bakımı konusunda temel bilgiler verilerek taburcu süreci planlanır. Sağlık personelinden taburcu olmadan önce bebeğin aşı takvimi ve sonraki kontrollerle ilgili detaylı bilgi almanız, bebeğinizin takibi için oldukça önemlidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,399 soru

24,668,626 cevap

367,134 kullanıcı

...