Kanda 24 çıktı, oksopar iğne kullanmam gerekiyor mu?

0 oy
317 göst.
29 Eylül 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (127 puan) sordu
Merhaba arkadaşlar dün sağlık ocağında kanımda 24 çıktı ve 2 düşüğün var diye oksopar yazıdaki sadece Aspirin yazılmadı bunl iğneyi kullanan var mı 
Gebelik haftası 0

4 Cevap

0 oy
29 Eylül 2023 (5,462 puan) cevapladı
İğne haptan daha etkilidir bence canm
29 Eylül 2023 (127 puan) yorumladı
Evet genelde kullananlar aynı anda kullanıyor  korkuyorum çok düşüğün olduğu için
-Reklam-
0 oy
29 Eylül 2023 (4 puan) cevapladı
Korkulacak bişey yok cnm bnde iki düşük yaptm düşükler tekrarlanmasn diye bnde oksapar iğne kullanıyorum çok şükür her şey yolunda sana tavsiyem sende kullan 
29 Eylül 2023 (127 puan) yorumladı
Kullanacam inşallah coroolapirim kullanıyor musun peki canım
16 Ekim 2023 (4 puan) yorumladı
Yok cnm sadece iğne
0 oy
29 Eylül 2023 (94 puan) cevapladı
Bende kan sulandırıcı iğne kullanıyorum 3 düşüğüm oldu diye şuan gayet herşey çok güzel gidiyor 22+4 haftalık hamileyim iğne çok faydali ben çok.fayfasini gördüm hiç korkma coraspirin de kullanıyorum aynı zamanda vitamin kan hapi bunlafi da kullanıyorum Allah sağlıkla kucağınıza almayi nasip etsin inşallah hepimizin bebişini
0 oy
29 Eylül 2023 (2,413 puan) cevapladı
Ben kualniyorum canım kan sulandırıcı 
29 Eylül 2023 (127 puan) yorumladı
Başka bir ilaç kullanıyor musunuz
29 Eylül 2023 (2,413 puan) yorumladı
Yok cnm 8 tane düşüğüm var

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Kanda 24 değeri çıkması ne anlama gelir ve neden oksopar verilir?
Kanda 24 değeri genellikle pıhtılaşma eğilimini gösteren bir parametreyi ifade eder ve bu değerin yüksekliği düşük riskini artırabilir. Doktorlar, gebelikte tekrarlayan düşük öyküsü olan hastalarda kanın pıhtılaşmasını önleyerek bebeğin beslenmesini sağlamak amacıyla kan sulandırıcı oksopar iğne reçete ederler.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Oksopar iğne gebelikte nasıl kullanılır ve nelere dikkat edilmelidir?
Oksopar iğne genellikle her gün aynı saatte, doktorun belirlediği dozda karın bölgesinden veya doktorun önerdiği yerden deri altına uygulanır. Uygulama öncesinde bölgenin alkollü pamukla temizlenmesi, iğnenin 90 derecelik açıyla yapılması ve morarma riskini azaltmak için bölgenin ovuşturulmaması oldukça önemlidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Düşük öyküsü olan gebelerde neden sadece oksopar iğne verilir?
Gebelik sürecinde pıhtılaşma faktörleri değerlendirildiğinde, bazı hastalarda aspirin yerine doğrudan kan sulandırıcı iğne tedavisi daha güvenli ve etkili kabul edilir. Doktorunuz, kan değerlerinizdeki 24 sonucu ve geçmişteki iki düşük deneyiminizi göz önüne alarak, iğnenin gebeliğin devamı için daha uygun bir tedavi yöntemi olduğuna karar vermiştir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Oksopar iğne kullanırken aspirin kullanmak şart mıdır?
Aspirin kullanımı her gebelik vakasında gerekli değildir ve sadece oksopar iğne kullanılması tamamen hekimin klinik kararına bağlıdır. Eğer doktorunuz aspirin reçete etmediyse, kan değerleriniz ve mevcut risk durumunuz için iğne tedavisinin tek başına yeterli olduğu öngörülmüş olabilir; bu konuda ek bir ilaç kullanmadan önce mutlaka doktorunuza danışmalısınız.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Oksopar iğne tedavisine gebeliğin kaçıncı haftasına kadar devam edilir?
Oksopar iğne tedavisi genellikle gebeliğin başından doğuma kadar veya doktorun belirlediği süre boyunca düzenli olarak devam ettirilir. Tedavinin ne zaman sonlandırılacağı tamamen hastanın kan değerlerine, pıhtılaşma riskine ve gebeliğin ilerleyişine bağlıdır, bu yüzden tedavi planınızı doktor kontrolünde takip etmeniz kritiktir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 573 göst.
0 oy
4 cevap 430 göst.
0 oy
11 cevap 1,046 göst.

1,512,182 soru

24,666,006 cevap

366,978 kullanıcı

...