39+6 haftalık hamileyim, doğum ne zaman başlar?

0 oy
293 göst.
16 Ekim 2023 Doğum kategorisinde (4 puan) sordu
39+6yım ikinci hamileliğim ilkinde suyum gelip doğuma gitmiştim ama bunda ne sancı ne açılma ne nişan hiç bir şeyim yok hala psklojm bozulucak artık herkes doğurmadın mı daha diyor 41 42.haftaya kadar bekleyenler var mı

3 Cevap

0 oy
16 Ekim 2023 (408 puan) cevapladı
Ben 38+3um ben bile hemen doğurmak istiyorum ilk gebeligim bide hem heyecanlıyım hemde cok zorlanıyorum şekerdi tansiyondu
16 Ekim 2023 (4 puan) yorumladı
Oglum 38 haftanın içinde doğdu ama bu kız gelmek bilmedi bir türlü  Allah yardımcınız olsun
-Reklam-
0 oy
16 Ekim 2023 (1,167 puan) cevapladı
evet burda bir komșum 42 kaftalik hatta 43 haftalik dogum yapti
16 Ekim 2023 (4 puan) yorumladı
Hay maşallah
0 oy
16 Ekim 2023 (119 puan) cevapladı
İlk kızım 38hafta da doğmustu 

İkinci kızım 42+4 de godmustu 

Şimdiki kızım 37haftalik oldu nezman gelecek Allah bilir (⁠✿⁠^⁠‿⁠^⁠).    Sağlıkla gelsinler inşallah Allah yardımcımız olsun  inşallah

Biran önce dogsunlar yaz (⁠◕⁠ᴗ⁠◕⁠✿⁠)
16 Ekim 2023 (4 puan) yorumladı
Benimde ilk oğlum 38 sonuna doğru doğdu bu kız gelmeye niyeti yok daha bir gün arayla kontrole gidiyorum devamlı ama tık yok sağlıkla gelsinler inşallah

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

39+6 haftalık hamilelikte sancı ve açılma olmaması normal mi?
39+6 haftalık gebelikte sancı veya açılmanın henüz başlamamış olması tıbbi açıdan normal kabul edilebilir bir durumdur. Her hamilelik kendine özgüdür ve vücut doğum sürecine farklı zamanlarda tepki verebilir. Ancak bu haftadan sonra doktorunuz bebeğin hareketlerini, su miktarını ve plasenta fonksiyonlarını yakından takip etmek için düzenli NST ve ultrason kontrolleri önerecektir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
41. veya 42. haftaya kadar beklemek riskli midir?
41 ve 42. haftalara kadar beklemek, tıpta 'postterm' yani gün aşımı olarak adlandırılır ve yakın doktor takibi gerektirir. 41. haftadan sonra plasentanın yaşlanması ve bebeğin oksijen alımının etkilenmesi riski oluşabileceği için doktorlar genellikle bu süreci NST ve biyofizik profil testleri ile yönetir. Eğer klinik bir risk görülmezse doktorunuzun belirlediği protokol çerçevesinde beklenebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
İkinci hamilelikte doğum belirtileri ilkine göre farklılık gösterir mi?
İkinci hamileliklerde doğum süreci ilkine göre daha hızlı ilerleyebilse de, belirtilerin ortaya çıkışı her zaman aynı olmayabilir. İlk doğumda su gelmesiyle başlayan süreç, ikincisinde düzenli sancılarla veya yavaş yavaş açılmayla başlayabilir. Vücudun doğum kanalına uyumu daha kolay olduğu için belirtiler bazen doğum anına kadar belirginleşmeyebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğumun başlaması için evde yapılabilecek doğal yöntemler nelerdir?
Doğumun kendiliğinden başlamasını desteklemek için doktorunuz onay verirse hafif tempolu yürüyüşler yapmak, pelvik taban egzersizleri uygulamak ve dik pozisyonda hareket etmek sürece yardımcı olabilir. Ancak, herhangi bir doğal yöntem denemeden önce mutlaka doktorunuza danışmalısınız; çünkü bebeğin pozisyonu veya suyun durumu gibi faktörler bu tür aktivitelerin güvenliğini etkileyebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
40 haftayı geçen gebeliklerde doktorlar ne zaman müdahale eder?
40 haftayı geçen gebeliklerde doktorlar genellikle 41. haftanın dolmasıyla birlikte suni sancı veya doğum indüksiyonu seçeneklerini değerlendirir. 41+0 veya 41+3 gibi haftalarda yapılan değerlendirmelerde, bebeğin iyilik hali (NST ve ultrason skorları) yeterli değilse veya miad aşımı risk oluşturmaya başladıysa doğumu başlatmak için tıbbi müdahaleye karar verilebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 782 göst.
0 oy
4 cevap 459 göst.
0 oy
5 cevap 801 göst.

1,512,276 soru

24,667,009 cevap

367,046 kullanıcı

...