Aşılamadan sonra 16. gün adet olmadım, normal mi?

0 oy
267 göst.
1 Kasım 2023 Hamile Kalamama kategorisinde (206 puan) sordu
Bugün 16 günüm aşilamanin test yaptım negatif adet belirtilerim var kaç gündür ama hala olmadım bugün adet günüm sizler kaçıncı gün oldunuz acaba

2 Cevap

0 oy
1 Kasım 2023 (206 puan) cevapladı
Yok mu cevaplicak acaba 
-Reklam-
0 oy
1 Kasım 2023 (236 puan) cevapladı
Ben 5 aşılama yaptırdım hepsinde tam günümde adet olmuştum  gerçi 1 tanesi tutmuştu ama kimyasal gebelik oldu. Normalde benim adetlerim hep bikac gün gecikir ama aşılama yaptırdığım zaman tam gününde adet olurdum 
1 Kasım 2023 (206 puan) yorumladı
Adet belirtilerin var ama olmadım daha 16 günüm adetlerim duzensilesti hep benim bugün evde test yaptım negatif yoktur diye düşünüyorum artık sizde beş tane yapmışsınız hakkinzda hayırlısı olsun rabbim kucağınızi tez zamanda doldursun inşallah
2 Kasım 2023 (236 puan) yorumladı
İlaçlardan yada stresten dolayı adet düzensizlikleri oluyor malesef ben asilamalar başarısız olunca 2 de tüp bebek yaptık ama onlar da başarısız oldu ve tamamen bıraktıktan bikac ay sonra kendiliğinden hamile kaldım stres yapma cidden kafandan atarsan oluyor herkes bana söylerdi ama nasıl kafamdan atabilirim ki derdim. Ama cidden o kadar başarısız olunca kafamdan çıkardım başka şeylerle uğraştım dikkatimi başka şeylere verdim ve şuan 27 haftalık hamileyim Rabbim ins en kısa zamanda sanada hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Aşılamadan sonra adet ne zaman olur?
Aşılamadan sonra adet kanaması genellikle 14. gün ile 16. gün arasında gerçekleşir. Eğer progesteron destekleyici ilaçlar kullanıyorsanız, bu ilaçlar adet döngüsünü birkaç gün geciktirebilir ve ilaç kesildikten sonra 2-4 gün içinde kanama başlayabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Aşılamadan 16 gün sonra test negatif çıkarsa adet gecikir mi?
Aşılamadan 16 gün sonra yapılan gebelik testinin negatif çıkması ve adet kanamasının henüz başlamaması, kullanılan hormon ilaçlarının etkisiyle normal karşılanabilir. Genellikle 16. günden sonraki gecikmelerde doktorunuzla görüşerek kanda beta-hCG testi tekrarlanmalı veya ilaç kullanımı hakkında bilgi alınmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Aşılama sonrası adet belirtileri nelerdir?
Aşılama sonrası adet belirtileri, gebelik belirtileri ile büyük oranda benzerlik gösterir ve bu durum kafa karıştırıcı olabilir. Kasık ağrısı, göğüs hassasiyeti, bel ağrısı ve şişkinlik gibi belirtiler hem adet öncesi sendromuna hem de erken gebelik dönemine işaret edebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Aşılama sonrası adet neden gecikir?
Aşılama sürecinde kullanılan çatlatma iğneleri ve destekleyici progesteron ilaçları, vücuttaki hormon dengesini etkileyerek adet döngüsünü geciktirebilir. Ayrıca yoğun stres ve gebelik beklentisi de beyindeki hormon merkezlerini etkileyerek adet kanamasının birkaç gün gecikmesine neden olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Aşılama sonrası adet olmazsam ne yapmalıyım?
Aşılamadan 16-17 gün geçmesine rağmen adet görmediyseniz ve gebelik testiniz negatifse, mutlaka doktorunuzla iletişime geçerek bir kan testi yaptırmalısınız. Doktorunuz, gecikmenin nedenini belirlemek için hormon seviyelerinizi kontrol edebilir veya kullandığınız ilaçların kesilip kesilmeyeceğine karar verebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 422 göst.
24 Mart 2025 Hamile Kalamama kategorisinde Gamze g (169 puan) sordu
0 oy
3 cevap 506 göst.
3 Eylül 2022 Hamile Kalamama kategorisinde Svgm Sbl (118 puan) sordu
0 oy
2 cevap 288 göst.
0 oy
2 cevap 244 göst.
5 Ağustos 2022 Hamilelikte Testler kategorisinde Nigar7777 (71 puan) sordu

1,512,182 soru

24,665,984 cevap

366,978 kullanıcı

...