26 haftalık hamileyim, devlet hastanesinde bilgi alamıyorum?

0 oy
1,154 göst.
10 Kasım 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (97 puan) sordu
Hanımlar 26+4 haftalık hamileyim dün devlet hastanesinde randevum vardı detaylı ultrasondan sonra gitmemiştim doktora 1bucuk 2 ay nerdeyse ta düne kadar doktora kilosu gelişimi boyu nasıl diye gitmek istedim

Hiç bilgi vermedi sorduğum halde ilk gebeliğim ee merak ediyorum da bütün devlet hastanesi böyle mi 
Gebelik haftası 26+4

15 Cevap

0 oy
10 Kasım 2023 (2,779 puan) cevapladı
Devlet hastanesinde doğum yaptım bugün hamile kalsam gene aynı doktora giderim
10 Kasım 2023 (97 puan) yorumladı
Belki de doktordan doktora değişiyo olabilir ben içerde Uzanıyorum başkaları girip çıkıyor çok kalabalıktı aşırı hemde bende doğumu devlette yaparım ama hiç soruna bile cevap vermiyorlar
14 Kasım 2023 (2,779 puan) yorumladı
Tabiki doktora göre de değişiyor devlette iceri bi kac kişi çağırıyorlar ama perde arkasında kontrol oluyorsun benim doktorum bile yazık bıkıyorum havasız oluyor memnun değilsiniz ama mecburuz yetistirebilmek için demişti yani onlar da keyfinden bi kac kişi birden cagirmiyorlar canim
-Reklam-
0 oy
10 Kasım 2023 (836 puan) cevapladı
Bu durum devlet hastanesiyle değil doktorla alakalı bir durum ben hem özele hem devlet hastanesine gidiyorum ve inanın devlette ki doktorumdan öyle memnunum ki bebegin bütün organlarına tek tek bakıp bilgilendiriyor 28+ 3 günlüğüm ben ilk kalp atışını bile 5+4 te devlette duymuştum 
10 Kasım 2023 (836 puan) yorumladı
Evet 26 haftada şeker yüklemesi yaptırdım.  Bende çok öngörmüyordu doktor şeker olacağını yinede yapalim elimizde olsun dedi zaten tansiyon hastasi olduğum için diyetteydim kilo da almadım hiç ama yinede gebelik şekerim çıktı
10 Kasım 2023 (58 puan) yorumladı
Hangi hastane doktor acaba
10 Kasım 2023 (836 puan) yorumladı
Hangi doktoru soruyorsunuz özel de ki mi devlette ki mi
10 Kasım 2023 (58 puan) yorumladı
Devlet
10 Kasım 2023 (836 puan) yorumladı
Ben çatalca devlet hastanesinde ilknur atabay"a gidiyorum. Yakinmisiniz bilmiyorum ama.
0 oy
10 Kasım 2023 (82 puan) cevapladı
Hayir degil en başından beri devlete gidiyorum 34 haftaligim kilosunu soyluyor her zamaan gelişimi iyi diyor ilgileniyor bi şikayetin var mi diye hep soruyor vitamininin ilacin var mi diye soruyor hepsi ayni olmuyor malesef 
10 Kasım 2023 (97 puan) yorumladı
Yaaa demekki kalabalıktan dolayı mı ilgilenmedi kan tahlili istedi tek bide şeker yüklemesi istemiş doktordan doktora da değişiyor hiç bilgi vermedi ben ona üzülüyorum uzun da yol gidiyoruz eee randevu 15 günden önce alamıyorum
0 oy
10 Kasım 2023 (1,089 puan) cevapladı
Devletteki çalışanların  çoğu suratsız. Ben iyi bir doktor buldum ama tabi özeldeki gibi ilgi alaka super değil ama suratsız değil o bile yetiyor insana 
0 oy
10 Kasım 2023 (6 puan) cevapladı
Bence devlet hastanesi doktordan doktora değişir ama önermiyorm hiç bir bilgi verilmiyor ve ultrasyonda bebeğimi göstermedi doktor birdaha gitmedim 
0 oy
10 Kasım 2023 (7 puan) cevapladı
Canim bende devlete gottim ilk hamileligim ilk muayenem heyecanliydim dr sadece ultarasyonda bakti ve hiçbir sey demedi sordum 10 gün sonra gel kalp atisini duyalim diye tersler gibi konuştu tabi bende moral sifirlandi acaba bi sikinti mi var vs 

Yarin inşallah özele gidecem kalp atışını ve bebegi  gormek için yada yapilacak tahlil falan varsa 
0 oy
10 Kasım 2023 (1,620 puan) cevapladı
Ben iki gebeligimde de devlet hastanesine gittim hep. Detaylı ultrasona da araştırma hastanesinde gittim. İki gebeligimde de aynı doktora gitmiştim..çok memnundum. Tek eksi yani erkekleri almiyolar. Sırf eşim de görmek istediği için bikac kere özele de gittik ama doktordan çok memnundum gerçekten. Doğumumu da devlette yaptım iksiinde de
0 oy
10 Kasım 2023 (633 puan) cevapladı
Hastaneye değil canım doktora bağlı bu durum...şehir hastanesine gidiyorum ve doktorum o kadar iyi ki herseyini ben sormadan söylüyor çok memnunum..
0 oy
10 Kasım 2023 (168 puan) cevapladı
Ay cnm her devlet bir delil ben Ankara Etlik sbeir Hastanesi'ne bir kere gittim o kdr.ilgisiz bir doktordu ki ne boyunu ne kilosuni dedi sonra hastneyi değiştirdim devlette o kdr iyi ilgili ki 
0 oy
10 Kasım 2023 (236 puan) cevapladı
Üniversite hastanesi normal gebelik takibine gittim 1 kere mecburiyetten,memnun kalmadım. Şimdi aynı hastanede özel muayeneye giriyorum ücret ödeyerek. Çok memnunum Sadece sanki monitör biraz kötü çok anlayamıyorum çocuğun görüntüsünü
0 oy
10 Kasım 2023 (111 puan) cevapladı
Doktor babasının hayrına yapıyor meslegini
0 oy
10 Kasım 2023 (58 puan) cevapladı
İstanbul esenler kadın doğum Hastanesi'ne gidiyorum çok memnunum her muayene sonrası ultrason fotoğrafını da alıyorum gayet güzel bilgilendiriliyorum
10 Kasım 2023 (1 puan) yorumladı
Hangi doktora gidiyorsunuz
10 Kasım 2023 (58 puan) yorumladı
Oğluma hamileyken bahar hanıma gidiyodum o şimdi ayrilmis özel yer açmış şimdi karışık gidiyorum ordaki bütün doktorlara hepsinden de memnunum
0 oy
10 Kasım 2023 (22 puan) cevapladı
Devlet Hastanesi'ne bende gidiyorum doktorumdan çok memnunum zaten yanında yanında tedavi gördüm kızı gibi benimsiyor insanı burdan inşallah gitmez dogumada o denk gelir inşallah yani doktordan doktora değişiyor .
0 oy
10 Kasım 2023 (436 puan) cevapladı
Ben memnundum. Eğitim araştırma hastanesiydi.
0 oy
10 Kasım 2023 (106 puan) cevapladı
Canım doktorla alakalı bir durum bu bende pek memnun değilim sürekli doktor değiştiriyorum sende mutlaka doktor değiştir

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Devlet hastanesinde 26 haftalık gebelik takibi nasıl yapılır?
Devlet hastanelerinde 26 haftalık gebelik takibi sırasında doktorunuz bebeğin kilo, boy ve gelişim verilerini ultrason cihazı üzerinden kontrol ederek size bilgi vermelidir. Rutin kontrollerde bebeğin kalp atışları, su miktarı ve rahim ağzı uzunluğu gibi temel parametreler ölçülür. Eğer doktorunuz bilgi vermiyorsa, muayene sırasında bu verileri sormak en doğal hakkınızdır; doktorunuzdan ölçüm değerlerini paylaşmasını ve gelişimin haftanızla uyumlu olup olmadığını açıklamasını nazikçe talep edebilirsiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelikte devlet hastanesinde doktora neler sorulmalıdır?
Gebelikte devlet hastanesi muayenelerinde doktorunuza bebeğin kilosunu, tahmini boyunu, gelişiminin haftanızla uyumlu olup olmadığını ve herhangi bir risk faktörü bulunup bulunmadığını mutlaka sormalısınız. Ayrıca kan değerleriniz, vitamin takviyelerinizin durumu ve bir sonraki randevu zamanınız hakkında net bilgi almanız önemlidir. İletişim kopukluğu yaşamamak adına, muayeneye başlamadan önce sormak istediğiniz soruları bir kağıda not alarak doktorunuza göstermek süreci daha verimli kılar.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Devlet hastanesinde gebelik takibinde doktor neden bilgi vermez?
Devlet hastanelerinde yoğun hasta trafiği nedeniyle doktorlar zaman kısıtlaması yaşayabilir, bu durum bazen detaylı açıklama yapmalarına engel olabilir. Ancak bebeğinizin gelişim süreciyle ilgili temel bilgileri almak hasta hakkınızdır ve bu veriler gebelik takibinin en önemli parçasıdır. Doktorunuzun yoğunluğu nedeniyle bilgi alamadığınızı düşünüyorsanız, randevu süreniz içerisinde merak ettiğiniz noktaları net bir şekilde ifade etmeniz veya bir sonraki randevunuzda daha detaylı bilgi talep etmeniz önerilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
26 haftalık gebelikte bebeğin gelişimini takip etmek neden önemlidir?
26 haftalık gebelik dönemi, bebeğin kilo alımının hızlandığı ve organ gelişiminin devam ettiği kritik bir evredir. Bu süreçte yapılan kontrollerde bebeğin gelişim persentil değerlerinin haftayla uyumlu olması, olası büyüme geriliği veya erken doğum risklerinin önceden tespit edilmesini sağlar. Düzenli takip, bebeğin sağlıklı bir şekilde büyümesini izlemek ve olası sağlık sorunlarına karşı hızlı müdahale edebilmek için hayati bir öneme sahiptir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Devlet hastanesinde gebelik randevusunda nasıl daha iyi iletişim kurulur?
Devlet hastanesindeki randevunuzda daha iyi iletişim kurmak için muayene başladığı anda sormak istediğiniz 3 temel soruyu net bir şekilde dile getirin. Örneğin, bebeğin kilosunun ve gelişiminin haftasına uygun olup olmadığını öğrenmek istediğinizi en başta belirtmek, doktorunuzun bu konulara daha fazla odaklanmasını sağlar. Eğer doktorunuzun verdiği bilgiler yetersiz gelirse, durumu kibarca ifade ederek bebeğinizin sağlık durumu hakkında daha spesifik detaylar öğrenmek istediğinizi vurgulayabilirsiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular


1,512,558 soru

24,670,815 cevap

367,246 kullanıcı

...