Valla bu konuda bilgim yok ama şöyle bi bilgim var.Hamilelikte göğüsler uyarıldığında ya da sıkıldığında falan rahmi uyarıyormuş artık doğur gibisinden.Düşük erken dopum va gibi şeylere sebep olabiliyormuş.ek olarak sütten önce geln saydam bi sıvı da var o da bebeklerin ilk amtibiyotiği çok faydalı diyolar.Şu an karnınızdaki çocuğun alacağı faydayı belki kızınıza veriyosunuzdur bilmiyorum saçmalıyo muyum.
Ek olarak internetten küçük bi araştırma yaptım zehirleme vs gibi şeyler yanlış diyor.Doktorunun sekretereni ya da kendini bi ara sor yinede.