37 haftalık gebelikte protein kaçağı nedeniyle doğum nasıl olur?

0 oy
206 göst.
14 Aralık 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (742 puan) sordu

Protein kaçağı 501 çıkmıştı tabsiyonlarim normal seyrediyor ama doktor gebelik zehirlenmesi yasnmadan bebeği alalım dedi . 

Sabah dogumhaneye indirdiler öğlen suni sancı verdiler  şuan hala acilmam 2 cm sancım az az bazen oluyor . Doğum olmazsa sezeryan alicaklarmis . Sizce çok bekletirler mi . 


El muaynesi çok ağrılı :(

Birde burda bağıra bağıra doğuruyorlar çok endiselendim stres yaptım . 

Gebelik haftası 37+4

1 cevap

0 oy
14 Aralık 2023 (49 puan) cevapladı
Bagiranlardan etkilenmeyin lütfen ben de ilk gebelikte acil diye yatırıp dogumhaneye aldılar çok korktum kendimi sakinlestirmeye çalıştım evet çok zor süreç ama nefes kontrolü yaptıktan sonra bağırma durumu olmuyo bazıları da el kontrolünden dolayı bagiriyormys kendinizi rahat bırakın inşallah her şey hızla hayırlıa ve kolayca gelişir bebeğinizi kucağınıza alınca hepsi geciyo Rabbim yardımcınız olsun 
15 Aralık 2023 (742 puan) yorumladı
Amin inşallah bana hala.suni veriyorlar
-Reklam-

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

37 haftalık gebelikte protein kaçağı neden doğum sebebi sayılır?
37. haftada idrarda yüksek protein kaçağı saptanması, gebelik zehirlenmesi (preeklampsi) riskine karşı bebeğin ve annenin sağlığını korumak adına doğum kararı alınmasına neden olur. Tansiyon değerleri normal seyretse bile, proteinüri böbreklerin etkilendiğini gösterebileceğinden doktorlar riski en aza indirmek için doğumu başlatmayı tercih edebilirler.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Suni sancı ile doğum süreci ne kadar sürer ve ne zaman sezaryene geçilir?
Suni sancı ile doğum süreci kişiden kişiye değişmekle birlikte, genellikle rahim ağzındaki açıklığın ilerleyişine göre takip edilir. Eğer sancılara rağmen rahim ağzı açıklığı yeterli hızda ilerlemezse veya bebeğin kalp atışlarında bir sıkıntı gözlenirse, doktorlar anne ve bebeğin sağlığı için sezaryen kararı alabilirler. Bu süreçte düzenli NST takibi ile bebeğin durumu sürekli kontrol altında tutulur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğumda yapılan el muayenesi neden ağrılı olur?
Doğum sürecinde yapılan el muayenesi, rahim ağzındaki açıklığı, yumuşamayı ve bebeğin başının iniş seviyesini kontrol etmek için gereklidir. Bu muayene sırasında bölgedeki dokuların hassaslaşması ve doğumun doğal bir parçası olan gerilme hissi ağrıya neden olabilir; derin nefes egzersizleri ve gevşeme teknikleri bu süreci daha konforlu atlatmanıza yardımcı olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Suni sancı verilirken doğum korkusu ve stres nasıl aşılır?
Doğumhanedeki sesler ve süreç, anne adaylarında doğal olarak endişe ve stres yaratabilir. Bu noktada odak noktanızı sadece bebeğinize kavuşma anına çevirmek, eşlik eden bir yakının desteğini almak ve hastane personelinden süreç hakkında bilgi istemek stresi azaltmaya yardımcı olur. Unutmayın ki doğumhane ortamındaki sesler sürecin normal bir parçasıdır ve sizin odaklanmanız gereken tek şey kendi nefes egzersizlerinizdir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Protein kaçağı varken normal doğum mu yoksa sezaryen mi daha güvenlidir?
Protein kaçağı olan gebeliklerde doğum yöntemi, annenin tansiyon durumu, bebeğin gelişimi ve rahim ağzının doğuma uygunluğuna göre belirlenir. Eğer tansiyon değerleri stabilse ve doğum süreci sağlıklı ilerliyorsa normal doğum tercih edilebilir; ancak preeklampsi belirtileri şiddetlenirse veya süreç uzarsa, sezaryen operasyonu anne ve bebek için daha güvenli ve hızlı bir çözüm olarak uygulanır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.


1,512,182 soru

24,666,006 cevap

366,978 kullanıcı

...