Doğuma 18 gün kala tüylerden nasıl kurtulabilirim?

0 oy
609 göst.
10 Ocak 2024 Doğum kategorisinde (6 puan) sordu
Doğuma 18 gün kaldı karnım iyice büyüdü ve sancılarım arttı ne ağda ne de epilasyon yapacak durumdayım jiletten başka önerileriniz var mı?
Gebelik haftası 37+3

5 Cevap

0 oy
10 Ocak 2024 (1,157 puan) cevapladı
Geriye başka birşey kalmıyor kuaföre git
10 Ocak 2024 (6 puan) yorumladı
Kuaförde ağda yapacaklar bu sancılarımı daha çok artırır
10 Ocak 2024 (1,157 puan) yorumladı
Bende mecbur gidicem bu ay ve diğer ay doğum için
10 Ocak 2024 (6 puan) yorumladı
Ben korkuyorum maalesef
-Reklam-
0 oy
10 Ocak 2024 (14,022 puan) cevapladı
Canım tüy dökücü falan uğraşma, tahriş edebilir alerji yapabilir. Ağda yaptıramıyorsan jilet tek seçenek 
10 Ocak 2024 (6 puan) yorumladı
Jilet çok keskin çıkıyor rahatsız ediyor off ☹️
10 Ocak 2024 (64 puan) yorumladı
Jiletle nasıl yapılır daha önce hiç yapmadım denemek istiyorum ama o bölgeye sabun mu sürülüyor sabun alerji yapmaz mı
10 Ocak 2024 (14,022 puan) yorumladı
Evet jiletle pek sinir bozucu.

Kubra, evet önce sabun sürmen lazım yoksa tahriş edersin cildini yara olabilir hatta jilet kaymaz. Sabun alerji yapmaz vajinal yıkama yapmadıktan sonra. Dışına sürdüğünde hiçbir şey olmaz
0 oy
10 Ocak 2024 (423 puan) cevapladı
Jiletle eşin yardim edemezmi
10 Ocak 2024 (64 puan) yorumladı
Jiletle nasıl yapılır daha önce hiç yapmadım denemek istiyorum ama o bölgeye sabun mu sürülüyor sabun alerji yapmaz mı
10 Ocak 2024 (217 puan) yorumladı
İntim jel tavsiye ederim onu surup alabilirsin
10 Ocak 2024 (6 puan) yorumladı
Yani eşimden böyle bir yardım isteyemem
10 Ocak 2024 (423 puan) yorumladı
Sende benim gibi :D aynen o zaman aynayla yapacan
0 oy
10 Ocak 2024 (64 puan) cevapladı
Benim de 37+4 

Normal mi görünüyor sizin 
10 Ocak 2024 (6 puan) yorumladı
Normal derken tüylenmeyi soruyorsunuz sanırım benim gebelik dışında da tüylenmem fazlaydı şimdide fazla karnım çok büyüdüğü için çok zorlanıyorum
0 oy
10 Ocak 2024 (187 puan) cevapladı

Ben ağda yaptım ve o gecesinde doğuma gittim:) aynanın karşısina geçip Bakarak yaptım   tabi zorlanmadim değil ama sonuç temiz olunca dayanıyorsun :D

10 Ocak 2024 (504 puan) yorumladı
Ağda bandıyla olur mu peki, normal ağdaları kullanmayı pek beceremiyorum da
10 Ocak 2024 (187 puan) yorumladı
Boncuk ağda kullanıyorum o daha kolay
10 Ocak 2024 (6 puan) yorumladı
Ne güzel temiz temiz doğuma gitmişsiniz

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Doğuma 18 gün kala tüylerden kurtulmak için en güvenli yöntem nedir?
Doğuma çok az bir süre kala hareket kısıtlılığı ve hassasiyet nedeniyle en güvenli yöntem, uzun saplı bir ayna yardımıyla veya bir yakınınızın desteğiyle jilet kullanarak temizlik yapmaktır. Ağda veya epilasyon gibi çekme kuvveti uygulayan yöntemler, cildin hamilelikte daha hassas olması ve enfeksiyon riski nedeniyle bu dönemde önerilmez. Temizlik yaparken cildinizi tahriş etmemek için mutlaka kaliteli bir tıraş jeli veya bebek şampuanı kullanmalı ve sonrasında bölgeyi nemlendirmelisiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamileliğin son haftalarında tüy temizliği yaparken nelere dikkat etmeliyim?
Hamileliğin son döneminde denge kaybı riskine karşı tüy temizliğini mutlaka oturarak veya destek alarak yapmanız gerekir. Göbek bölgesinin büyümesi görüşü engellediği için dikkatsiz hareketlerden kaçınmalı, kesik oluşmaması adına jileti her zaman tüylerin çıkış yönüne doğru nazikçe kullanmalısınız. Enfeksiyon riskini minimize etmek için tek kullanımlık ve temiz bıçaklar tercih etmeli, işlem bittikten sonra bölgenin tamamen kuru kaldığından emin olmalısınız.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte tüy dökücü krem kullanmak bebek için zararlı mı?
Hamilelikte tüy dökücü kremlerin içeriğindeki kimyasalların cilt yoluyla emilerek bebeğe geçme riski bulunduğundan, uzmanlar bu dönemde bu ürünlerin kullanılmasını tavsiye etmemektedir. Özellikle cildin daha emici olduğu bu hassas süreçte, kimyasal içerikli ürünler yerine mekanik temizlik yöntemleri çok daha güvenli kabul edilir. Kendi sağlığınız ve bebeğinizin güvenliği için cildinize kimyasal uygulamadan önce mutlaka doktorunuza danışmanız en doğrusudur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum öncesi tüy temizliğini kaç gün önceden yapmalıyım?
Doğum öncesi tüy temizliğini, doğumun başlamasına çok yakın bir zamanda veya hastaneye gitmeden hemen önce yapmanız hijyen açısından yeterlidir. Ancak cildinizde oluşabilecek olası kesiklerin iyileşmesi için kendinize en az 1-2 gün pay bırakmak enfeksiyon riskini azaltır. Eğer doğumunuz sezaryen olacaksa, hastane personeli zaten bölgeyi steril bir şekilde tıraş edeceği için evde kendinizi zorlamanıza gerek kalmayabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Karnım çok büyüdüğü için tüy temizliği yapamıyorum ne yapmalıyım?
Karnınızın büyüklüğü nedeniyle görüş alanınızın kısıtlandığı durumlarda, kendinizi zorlayarak dengenizi bozmak yerine bir yakınınızdan yardım istemek en sağlıklı yoldur. Eğer yardım alacak kimseniz yoksa, yere geniş bir ayna koyarak görüş açınızı artırabilir veya doğum sürecini yöneten sağlık ekibinin hastanede bu konuda size yardımcı olabileceğini unutmamalısınız. Kendi başınıza riskli hareketler yapmaktan kaçınmak, hem düşme riskini önler hem de cildinizde oluşabilecek yaralanmaları engeller.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
10 cevap 343 göst.
21 Ocak 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Gul4 (387 puan) sordu
0 oy
4 cevap 1,603 göst.
0 oy
1 cevap 205 göst.

1,512,150 soru

24,665,538 cevap

366,953 kullanıcı

...