Şeker yükleme testi sonuçlarım neden 3 günde çıkmadı?

0 oy
198 göst.
12 Ocak 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (28 puan) sordu
Seker yükleme testi sonuclari kac gunde cikar 3 gun oldu cikmadi sadece gözüken aclik kan şekeri diğerleri yok neden olabilir arkadaslar 
Gebelik haftası 26

1 cevap

0 oy
12 Ocak 2024 (14,035 puan) cevapladı
Hemen çıkması lazım, enabiza girmedi belki. Hastanenin sitesinden deneyin. Sabah verirsin öğleden sonra çıkar normalde
12 Ocak 2024 (28 puan) yorumladı
Aclik olani hemen cikmisti ayni günde digerleri enabiza dusmemis demek ki dedigini denedim cok teşekkür ederim gozuktu sonuclar orda
-Reklam-

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Şeker yükleme testi sonuçları normalde kaç günde çıkar?
Şeker yükleme testi sonuçları genellikle laboratuvarın yoğunluğuna bağlı olarak aynı gün içinde veya en geç 24-48 saat içerisinde sonuçlanmaktadır. Eğer üzerinden 3 gün geçmesine rağmen sonuçlarınız çıkmadıysa, örneklerin laboratuvar sürecinde bir aksama yaşanmış veya sonuçlar sisteme henüz işlenmemiş olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Şeker yükleme testinde sadece açlık kan şekeri neden görünür?
Şeker yükleme testinde sadece açlık kan şekerinin görünmesi, yükleme sonrası alınan kan örneklerinin laboratuvar tarafından henüz analiz edilmediğini veya sonuçların sisteme parça parça girildiğini gösterir. Genellikle yükleme sonrası kan değerlerinin işlenmesi daha uzun sürebilir, bu durum testin tamamlanmadığı anlamına gelmez.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Şeker yükleme testi sonuçları neden gecikir?
Test sonuçlarının gecikmesi genellikle laboratuvar yoğunluğu, cihazlarda yaşanan teknik bir arıza veya numunelerin analiz sırasına göre işlenmesinden kaynaklanır. Ayrıca bazı durumlarda sonuçlar doktor onayı gerektirdiği için sistemde hemen görüntülenemeyebilir, bu nedenle hastanenin laboratuvar birimiyle iletişime geçmek en doğru yoldur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Şeker yükleme testi sonuçlarına nasıl ulaşabilirim?
Test sonuçlarınıza hastanenin online hasta portalı üzerinden, mobil uygulaması aracılığıyla veya doğrudan laboratuvar sonuç birimini arayarak ulaşabilirsiniz. Eğer dijital sistemde bir hata varsa, testin yapıldığı birimdeki görevlilerden sonuçlarınızın durumuna dair bilgi almanız süreci hızlandıracaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Şeker yükleme testi sonuçları çıkmazsa ne yapmalıyım?
Testin üzerinden 3 gün gibi uzun bir süre geçtiyse, hastanenin laboratuvar sonuç birimine giderek veya telefonla ulaşarak numune durumunuzu sorgulamanız gerekir. Olası bir numune kaybı veya teknik hata durumunda, doktorunuzun bilgisi dahilinde gerekirse testi tekrarlamanız istenebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular


1,512,470 soru

24,669,532 cevap

367,182 kullanıcı

...