8 haftalık gebelikte adet sancısı gibi ağrı yaşıyorum normal mi?

0 oy
325 göst.
9 Mart 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (349 puan) sordu
Adet olacakmışım gibi ağrılarım var dün acile gittim doktor bunun için mi geldi dedi ondan sonra emin olmayarak kalp atışı var dedi enfeksiyon için idrar tahlili aldı enfeksiyon çıkmadı ama ağrılar normal mi bu hafta da bilmiyorum çok korkuyorum daha doktoruma gitmeye 11 gün var acil ilgilenmiyor maalesef ne yapmalıyım Fikri olan bilen varsa yazabilir mi çünkü doktor bana ne yapacağını söylemedi bir daha ağrı için gelme dedi birazcık kavga ettik bende çıktım 
Gebelik haftası 8+6

6 Cevap

0 oy
9 Mart 2024 (158 puan) cevapladı
Kendini sıcak tut üşütüyorsundur  benimde olmuştu kanaman yoksa sıcak tut kendini
9 Mart 2024 (349 puan) yorumladı
Çok şükür kanamam yok bana sıcaklık basıyor
bazen ben isimesemde vücut soğuk alıyor demeki   çok  teşekkürler
-Reklam-
0 oy
9 Mart 2024 (60 puan) cevapladı
Canim aynı hamileyiz.  Bu ağrı bendede var bazen topacik oluyo rahmim. Şimdi 2.adet tarihin geldiği için öyle olur adet zamanın da hep böyle olur ağrı sanci gibi korkma bisey yoktur
9 Mart 2024 (349 puan) yorumladı
Şükür ya ağrı normal olsun ağrıya raziyim Allah razı olsun
0 oy
9 Mart 2024 (2,614 puan) cevapladı
Benimlee aynı haftasında üşütme ve gaz sancısı bu ..bu arada kalp atışını duydunuz mu bende ayın 11 gideceğim öyle şeyler okudum ki piskojim çok kötü şükür bileyim yok ama etiklwniom bide yaş var tabi
9 Mart 2024 (349 puan) yorumladı
6 haftalik duydum çok şükür korkmayin dua edin bende 2 kayıp yaşadım rabim inşallah kalp atisini duymayı sağ Salim kucagimiza alamyi nasip eder
9 Mart 2024 (2,614 puan) yorumladı
Amin canm yaas 38 oldu ilk değil ama bu sayfa baktığımda beri beynim allak bulak Amin. Seninde kucağına almayı nasip.etsin inş sende aykalarini sıcak tut
0 oy
9 Mart 2024 (674 puan) cevapladı
Inan 13 haftalik oldum hamileligi ogrendigimden beri hep adet agrisi gibi bel agrisi var doktor agri kesici ic dedi birsey demedi normal demekki 
0 oy
9 Mart 2024 (127 puan) cevapladı
O doktora bi daha gitmem.doktor bizim korkularimizi anlamali.bizimle kavka etmek uerine sakinlesdirici iki uc cumle soyleye bilirler.bende de adet agrilari oluyo doktora sormadim ama her halde adet zamani geldigi icin oyle oluyo
9 Mart 2024 (349 puan) yorumladı
Devlet acil. İle kavga etim birdaha acil bişey olmayana kadar  gitmem olsada gitmem özle giderim direk  boş kavga stres içimi rahatlatmadi hicbir sekilde
9 Mart 2024 (127 puan) yorumladı
Evet bence de.zaten hamile kadinlar stres panik icinde oluyolar dogurana kadar.doktorlar bu konuda hassas olmali
9 Mart 2024 (349 puan) yorumladı
O yüzden kontrolü ozlede yapıyorum  devlet olacak gibi degil onlara kalsa herşey iyi yada hep bir problem var bana normali hiç denk gelmedi
0 oy
9 Mart 2024 (363 puan) cevapladı
İlk 12 haftaya kadar adet olacakmış gibi sancı olur ve geçer çok şiddetli değilse arada olup gidiyorsa sıkıntı yoktur ben 2 hamileliğimdede aynı şeyi yaşadım. Doktora gittiysen korkma canım kanama lekelenme yada uzun süreli ağrı olursa Allah korusun o zaman sıkıntı

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

8 haftalık gebelikte adet sancısı gibi ağrı normal mi?
Gebelikte ilk aylarda uterusun büyümesi ve genişlemesi nedeniyle adet sancısına benzer hafif kramplar yaşanması genellikle normal kabul edilir. Ancak bu ağrılar şiddetliyse, tek taraflı yoğunlaşıyorsa veya beraberinde lekelenme tarzında kanama varsa mutlaka doktorunuza danışmanız gerekir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
8 haftalık hamileyken şiddetli kasık ağrısı ne zaman tehlikelidir?
Kasık ağrısı istirahatle geçmiyor, şiddeti giderek artıyor ve beraberinde vajinal kanama, ateş veya yoğun akıntı eşlik ediyorsa acil bir durum olabilir. Bu belirtiler düşük tehdidi veya dış gebelik gibi durumların işareti olabileceği için zaman kaybetmeden uzman bir hekime başvurulmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte idrar yolu enfeksiyonu olmadan da kasık ağrısı olur mu?
Evet, idrar yolu enfeksiyonu olmasa bile gebeliğin ilk haftalarında rahim bağlarının gerilmesi ve hormonal değişimler kasık bölgesinde baskı ve ağrı hissi yaratabilir. İdrar tahlili temiz çıksa dahi ağrınızın devam etmesi durumunda doktorunuzdan detaylı bir pelvik muayene talep edebilirsiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
8 haftalık gebelikte doktor kontrolü dışında ağrı için ne yapılmalı?
Ağrı yaşadığınızda öncelikle sol tarafınıza uzanarak dinlenmek ve vücudu yormamak en etkili ilk adımdır. Ağrıyı tetikleyebilecek ağır kaldırma veya ani hareketlerden kaçınmalı, bol su tüketerek vücut dengenizi korumalısınız; ancak şiddetli ağrılarda doktorunuzun önerisi olmadan herhangi bir ilaç kullanmamalısınız.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelikte yaşanan ağrılar için doktora ne zaman tekrar gidilmelidir?
Gebelik sürecinde ağrınızın şiddeti artıyorsa, ağrıya eşlik eden kanama, yüksek ateş, mide bulantısı veya baş dönmesi gibi ek semptomlar geliştiyse beklemeden acil servise başvurmalısınız. Doktorunuzun verdiği randevu tarihini beklemeden, mevcut şikayetlerinizin değiştiğini belirterek randevunuzu öne çekmeyi talep edebilirsiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,285 soru

24,667,114 cevap

367,049 kullanıcı

...