Hamilelikte kanamam ve parça düşmesi oldu, ne yapmalıyım?

0 oy
445 göst.
12 Mart 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (19 puan) sordu
Merhaba arkadaşlar acil bilgi verin son adet tarihim 2 şubat kan verdim hamilesin dediler 6 mart'ta verdim beta hCG 58 cıkmiştı dün kanamam geldi ama adet gibi tekrar gittim alttan baktı kese görünmüyor tekrar beta hCG baktı 69 ciktı ama et parçası gibi bişey düştü nolur bilgi verin

6 Cevap

0 oy
12 Mart 2024 (172 puan) cevapladı
Mucıze gibi bişey olur kuzum bugın tekrar git isrersen
-Reklam-
0 oy
12 Mart 2024 (21 puan) cevapladı
Canım düşük yapıyorsun üzgünüm:( 
0 oy
12 Mart 2024 (492 puan) cevapladı
Kimyasal gebelik yaşıyorsun sanırım canım kanamayı geçtim beta hcg çok çok az yükselmiş 7 marttan bugüne geçmiş olsun inş sağlıklı Bi gebeliğin olur en yakın zamanda üzme kendini ins kürtaj gerekmeden kendiliğinden atarsın  
12 Mart 2024 (19 puan) yorumladı
Tekrardan hamile kalabilir miyim bi sorun oluşur mu
18 Mart 2024 (492 puan) yorumladı
Kalırsın merak etme benimde sen gibi oldu kürtaj oldum şimdi 7 aylık hamileyim aynı sene içinde hamile kaldim hiç kafana takma
0 oy
12 Mart 2024 (415 puan) cevapladı
Sağlıksız bebeklik canım bendede öyle oldu çok küçük daha kimyasal olarata geçiyor çok bı kanama bekleme böyle bitiyor zaten
12 Mart 2024 (19 puan) yorumladı
Bişey olur mu tekrardan hamile kalabilir miyim
12 Mart 2024 (415 puan) yorumladı
Kalırsın kalırsın canım hiç birşey olmuyor böyle adet gibi atıyorsun ben ikiay sonra tekrar hamile kaldım sonra tekrar düştü kese falan görünmüştü sonra iki ay yine geçti tekrar hamile kaldım şuan 37+6 hamileyim ki ben 9 yıl çocuğum olmadı mucizevi şekilde üst üste hamile kaldim
12 Mart 2024 (215 puan) yorumladı
Ben ocakta kimyasal geçirdim hemen 20 gün sonra hamile kaldım ve sağlıklı oluyor bir sonraki merak etme şuan 8+1 im kalp atışı kese bebek her şey göründü darısı başına korkma
0 oy
12 Mart 2024 (3,770 puan) cevapladı
Kimyasal gebelik muhtemelen canım 
0 oy
12 Mart 2024 (215 puan) cevapladı
Canım kimyasal gebelik geçiriyorsun korkma hiç bir şey olmaz bende altı ay önce yaşadım kimyasalı şimdi 9 haftalık gebeyim hep beta baktr sıfırlanması lazm benim ki 203 den sonra yükselmedi indi maleefes

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Hamilelikte beta hCG değerinin 58'den 69'a yükselmesi ne anlama gelir?
Beta hCG değerinin 48 saat içinde iki katına çıkmaması, gebeliğin sağlıklı ilerlemediğine veya kimyasal gebelik gibi durumlara işaret edebilir. 6 Mart'ta 58 çıkan değerin kısa sürede sadece 69'a yükselmesi, gebelik kesesinin görülmemesiyle birleştiğinde doktorlar tarafından düşük riski veya dış gebelik şüphesi olarak değerlendirilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte kanama ve parça düşmesi düşük müdür?
Hamileliğin erken dönemlerinde görülen yoğun kanama ve et parçasına benzer dokuların vajinal yolla düşmesi, genellikle düşük (abortus) gerçekleştiğinin en belirgin belirtilerinden biridir. Bu tür bir durumda rahim içindeki dokuların tamamen boşalıp boşalmadığını anlamak için vakit kaybetmeden bir kadın doğum uzmanına muayene olmak hayati önem taşır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Erken gebelikte kese neden görünmez?
Gebelik kesesi, genellikle beta hCG değeri 1500-2000 mIU/mL seviyelerine ulaştığında vajinal ultrason ile görülebilir. Beta hCG değerinin çok düşük seyretmesi veya gebeliğin sonlanma aşamasına girmiş olması, ultrason muayenesinde kesenin izlenememesinin en temel nedenleri arasında yer alır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte adet kanaması yaşanır mı?
Tıbbi olarak hamilelikte adet kanaması görülmesi mümkün değildir, ancak erken dönemde yaşanan kanamalar sıklıkla adet kanaması ile karıştırılabilir. Bu kanamalar genellikle düşük tehdidi, yerleşme kanaması (implantasyon) veya hormonal düzensizlikler gibi gebelikle ilişkili komplikasyonlardan kaynaklanır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Düşük şüphesinde acil olarak neler yapılmalıdır?
Kanama ile birlikte parça düşmesi yaşıyorsanız, vücudunuzun enfeksiyon kapmaması ve kan kaybının kontrol altına alınması için acilen bir hastanenin acil servisine başvurmalısınız. Doktorunuz kan değerlerinizi tekrar kontrol edecek ve ultrason ile rahim içi durumu değerlendirerek kürtaj veya ilaçlı müdahale gerekip gerekmediğine karar verecektir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular


1,512,686 soru

24,672,269 cevap

367,326 kullanıcı

...