0 oy
479 göst.
22 Mart 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1 puan) sordu
Salam kız bebek brlirtileri nələrdir?????
Kapatılma nedeni: Cinsiyet konularını sohbet bölümünden sorun!

5 Cevap

+1 oy
22 Mart 2024 misafir cevapladı
Bence belirtilerin kesin bi netliği yok en net sekilde zamanı gelince ultrasonda goreceksiniz
-Reklam-
0 oy
22 Mart 2024 (423 puan) cevapladı
Yani kızımda var oğlumda ikici oğlum olacak 2 erkek gebeliği aynı degil sadece kiz gebeligim daha zor geçti kusma mide bulantısı tiksinme yüzde cillenme kararma hep kızımda oldu ama iki erkek gebelikte asla kusma tiksinme olmadi yeme içmede normalde neyse o ama herkeste aynı degil 
22 Mart 2024 (283 puan) yorumladı
İnanır mısın bende de tam tersi oldu.kız bebeğimde acayip rahattım asla hamile gibi değildim.şuan 30 haftalık erkek bebeğe hamileyim.halen kusuyorum.cildim acayip lekelendi ve bozuldu çok ağırlaştım,psikolojim bozuldu resmen.bünyeden bünyeye değişiyor bence gebelik belirtileri
0 oy
22 Mart 2024 (5,966 puan) cevapladı
belirtilerin kizi erkegi olmaz
0 oy
22 Mart 2024 (2,727 puan) cevapladı
İki oğlum oldu ilkinde aşırı yemek yiyordum hafif bulantım oluyordu çok rahat geçirdim hamilelik ikinci de kusma bulantı tiksinme hepsi vardı yüzümde leke bile kaldı.ilkijde turşu çok yedim ikincife tatlı yedim çok alakasız bir hamilelik di ilkinde göbeğim top gibiydi ikincide sivriydi
0 oy
22 Mart 2024 (174 puan) cevapladı
Şimdi 2. Gebeliğim bu erkek ilki kızdı. Kızımda farklılık olarak bulantılarım kusmalıydı kızım sag tarafımdaydı çok duygusaldım herşeye aglayasım geliyordu çikolatadan tiksinmiştim. Bunda oglum solda bulantılarım oluyor ama kusma yok duygu olarak sinirliyim herşeye hemen sinirleniyorum tatlı ekşi farketmiyor hepsini yiyorum
10 Ağustos 2024 (132 puan) yorumladı
Benim ilk gebeligim 5.aya girdik dün koku hassasiyetim azaldı ama yine var yoğun kokular aldığımda kusasim geliyor bazen bı kaç dakika fazla ayakta durduğunda belim çatlayacak gibi oluyor yürümekte çok zorlaniyorum ağrıdan aşırı sinirleniyorum ekşi yiyemiyorum çok tatlı eh işte çikolatayı hiç sevmiyorum ama yerim incir çok yiyorum sağ tarafta bebeğim her daim  karnım top gibi sürekli midem eksiyor bir hafta oldu reflum var sanırım berbat bisey

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,150 soru

24,665,542 cevap

366,953 kullanıcı

...