39+4 haftalık hamileyim, hiçbir doğum belirtim yok normal mi?

0 oy
526 göst.
25 Mart 2024 Doğum kategorisinde (11 puan) sordu
39+4 haftalik olduk. Sabahları uyanınca biraz bel ağrısı hissediyorum o kadar.  Ne nişan geldi ne su sancim da yok . Bakalım ne zaman gelecek bebis. Sizde durumlar nasıl 

9 Cevap

0 oy
25 Mart 2024 (121 puan) cevapladı
Merdiven in çık bol.bol ananas hurma ye canım benim ağrım var ama doğum sancım gelmedi ancak günüm var bekliyorum 
26 Mart 2024 (11 puan) yorumladı
Hurma yiyorum merdiven çıkması zor geliyor da asansörle çıkıp yuruyerek iniyorum
-Reklam-
0 oy
25 Mart 2024 (281 puan) cevapladı
İlk bebeginmi kız keyfini çıkar işte doğduktan sonra çok uykusuz kalcan :))))) Sağ Salim kucağına al inşallah 
26 Mart 2024 (11 puan) yorumladı
Haha evet ilk merak ediyorum artık nasil olacak neye benziyor diye aslında böyle de keyifli ama bian önce gelsin de istiyorum
0 oy
25 Mart 2024 (229 puan) cevapladı
Benimde 39+6 haftadaym hala bişey yok.Sizin bebiş ne ?
26 Mart 2024 (11 puan) yorumladı
Kız benimki sizinki ne ? Genelde kızlar erken gelir derler ama bizimki nazlı çıktı. 38. Haftada 3100 gramı. Perşembe yine kontrolüm var 2 hafta geçmiş olacak.  Doktor 3500 u geçmeden doğursan iyi olur dedi ama geçmiştir muhtemelen bakalım hayırlısı
26 Mart 2024 (229 puan) yorumladı
Benimkisi oğlan bu gün tam 40 hafda olduk.Doktorda martın 26 demişdi zamanını hala bi ses yok bekliyorum.Qaliba benimki 41 42 hafdaya gidicek ☺
0 oy
25 Mart 2024 (902 puan) cevapladı

39+5 tık yok yarın kontrol var

Kesip alın diyecem :D

26 Mart 2024 (11 puan) yorumladı
Kilosu nasıl sizin
26 Mart 2024 (902 puan) yorumladı
3200 Gr
1 hafta geriden geliyoruz
0 oy
25 Mart 2024 (884 puan) cevapladı
39+1bizdede durum aynı heyecanla bekliyorum bakalım 
26 Mart 2024 (11 puan) yorumladı
:) Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
26 Mart 2024 (884 puan) yorumladı
İnşallah canım cümlemize nasip etsin inşallah. Son günler geçmiyor sanki yada bana öyle geliyor artık rüyada bile doğum yapıyorum☺️
0 oy
25 Mart 2024 (368 puan) cevapladı
41 e kadar yolu var bnm kız 41+2 de geldi
26 Mart 2024 (11 puan) yorumladı
Sizinki de nazlı çıkmış:) sağlıkla olsun da erken gec önemli degil
0 oy
25 Mart 2024 (40 puan) cevapladı
Ben de 39+5 im belirti yok gelmiyor. Herkes soruyor doğurdun mu diye :) Sadece kasıklarım ağrıyor bazen. Doktor 41 e kadar beklerim dedi. Ama çok uzun geliyor 
26 Mart 2024 (11 puan) yorumladı
Evet benim doktorum da öyle dedi. Gelmezse suni sancı veririz dedi.  Ama araştırdım 42 sonuna kadar beklenmeli diyorlar bebekte bir sıkıntı yoksa
0 oy
25 Mart 2024 (223 puan) cevapladı
43. Haftada normal doğan bebek var canım onun canı ne zaman isterse o zaman gelecek ☺️☺️
26 Mart 2024 (11 puan) yorumladı
Öyle tabi de sabırsızlanıyor insan :) biyandan da aman diyorum yat uyu uyuyabildigin kadar bebis gelene kadar
0 oy
25 Mart 2024 (499 puan) cevapladı
Ben de 39+2 deyim sanki yedi aylık hamile gibiyim ne ağrı ne yalancı sancı ne bir şey bekliyoruz sondaki bu bekleyiş insana çok uzun geliyor ya bir de korkuyor insan ne olacak nasıl doğacak diye
26 Mart 2024 (11 puan) yorumladı
Evet ben de çok düşünmemeye calisiyorum bu kadar insan doğurmuş biz de yaparız bi sekilde insallah. Sağlıkla gelsin bebekler de sanci çok olsa 1 2 gün sürer.

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

39+4 haftalık hamileyim, doğum belirtileri ne zaman başlar?
39+4 haftalık hamilelikte doğum belirtileri genellikle su gelmesi, düzenli kasılmalar veya nişan gelmesi şeklinde kendini gösterir. Çoğu gebede doğum 38 ile 41. haftalar arasında kendiliğinden başlar ancak belirti yoksa bu durum bebeğin henüz hazır olmadığını gösterebilir. Düzenli ve giderek sıklaşan kasılmalar hissedildiğinde mutlaka doktor takibi gereklidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğumun yaklaştığını gösteren en belirgin fiziksel belirtiler nelerdir?
Doğumun yaklaştığını gösteren en önemli belirtiler nişan gelmesi, suyun gelmesi ve sancıların başlamasıdır. Nişan gelmesi, rahim ağzını kapatan mukus tıkacının atılmasıdır ve genellikle doğumdan birkaç gün önce gerçekleşir. Suyun gelmesi ise amniyon kesesinin yırtılmasıdır ve bu durumda vakit kaybetmeden hastaneye gidilmelidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
39. haftadan sonra sabahları bel ağrısı normal mi?
39. haftadan sonra sabahları hissedilen bel ağrısı, bebeğin doğum kanalına yerleşmesi ve pelvis bölgesine yaptığı baskı nedeniyle oldukça normaldir. Vücut doğuma hazırlanırken eklemleri gevşeten relaksin hormonu da bu ağrıları şiddetlendirebilir. Eğer ağrıya düzenli sancılar eşlik etmiyorsa bu durum genellikle doğumun hemen başlamak üzere olduğunun kesin bir kanıtı değildir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hiçbir doğum belirtisi yokken 40. haftaya girmek riskli midir?
Hiçbir doğum belirtisi olmaması 40. haftada endişe edilecek bir durum değildir, zira birçok gebelik 41. haftaya kadar devam edebilir. Ancak 40. haftadan sonra doktorlar bebeğin sağlığını ve plasenta fonksiyonlarını değerlendirmek için NST ve ultrason kontrollerini sıklaştırır. Bu süreçte bebeğin hareketlerini takip etmek, hareketlerde azalma fark edildiğinde acilen doktora başvurmak hayati önem taşır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Sancı veya su gelmeden doğumun başladığını nasıl anlarım?
Sancı veya su gelmeden doğumun başladığını anlamak zor olsa da, bazen hafif bel ağrıları veya kasıklarda hissedilen baskı hissi doğumun başladığını haber verebilir. Yalancı sancılar (Braxton Hicks) ile gerçek doğum sancılarını ayırt etmek için sancıların düzenini ve şiddetini kontrol etmelisiniz. Eğer sancılar istirahat ile geçmiyor, şiddeti artıyor ve belirli aralıklarla tekrar ediyorsa doğum süreci başlamış olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,458 soru

24,669,416 cevap

367,171 kullanıcı

...