Adet sancısı gibi gelen bu ağrılar doğum sancısı mı?

0 oy
652 göst.
25 Mart 2024 Doğum kategorisinde (23 puan) sordu
Kızlar 1 saat önce de oldu şuan tekrar geldi adet sancisi gibi yada böyle gaz sancisi gibi bir sancı giriyor 5 10 dakika olup geçiyor aynı zamanda belim ağrıyor biraz ve bu sancıyla mide bulantısı geliyor eşim evde yok bilgisi olan bilgilendirebilir mi?
Gebelik haftası 32

3 Cevap

0 oy
25 Mart 2024 (2,117 puan) cevapladı
Eğer 5 dakika da bir geliyorsa acile gidin beklemeyin, eğer saatte gelip giden bir sancı ise eşiniz eve geldiktwn sonra tebdir amaçlı gidip nst çektirin. 
25 Mart 2024 (23 puan) yorumladı
Değişiyor düzensiz bi 5 10 dakika da geliyor sonra gelmiyor yarım saatte geliyor düzensiz geliyor
25 Mart 2024 (2,117 puan) yorumladı
Yüksek ihtimalle yalancı doğum sancılarıdır ama tabii ilk gebelik acı eşiğin düşük mü sancı hissediyor musun hissetmiyor musun, ben ilk gebelik nstde 60ı gören sancım oldu ben o an hiçvir şey hissetmemiştim. Tedbir amaçlı bi gidin gözükün nst çekilsin
25 Mart 2024 (23 puan) yorumladı
Şimdi çıktım hastaneden 40a kadar çıkıyor sancı 1 cm açıklık var ama doğum olmaz dediler eve gönderdiler
25 Mart 2024 (2,117 puan) yorumladı
Çok güzel yapmışsınız, ben hamilelikte en çok tebdirli anneyi severim hayran kalırım, çok güzel yaptınız. Bu sancılar devamlı hale gelseydi açılma daha sık olurmuş demek ki iyiki gittiniz öğrendiniz.
-Reklam-
0 oy
25 Mart 2024 (254 puan) cevapladı
Bende 32 haftaligim kasigim çok sertlesiyor sizde kasıkta sertleşme varmı karnım değil ama kasigim çok sertlesiyor 
25 Mart 2024 (254 puan) yorumladı
Git tabiki canım haber et buraya da merak ettim ne diyecek Dr un geçmiş olsun
25 Mart 2024 (23 puan) yorumladı
Haber ederim canım teşekkür ederim:)
25 Mart 2024 (23 puan) yorumladı
Şimdi çıktım hastaneden nstde 40a kadar çıktı sancılarım 1 cm açıklık var dedi dogum olmaz dedi ilaç yazdı gönderdi
25 Mart 2024 (254 puan) yorumladı
Çok şükür o zan daha vakit var demekki yalancı sanciymis onlar :) sağlıkla gelsin bebislerimiz
25 Mart 2024 (23 puan) yorumladı
Aynen canım inşallah sağlıkla kucağımıza alırız
0 oy
25 Mart 2024 (239 puan) cevapladı
Yalancı sancı olması yüksek. Haftamız aynı sizinle benimde belimden elektrik veriliyor gibi oluyor. Kızımda böyle olunca nts de çok sancım çıkmıştı ama ben o kadar yüksek sancı hissetmiyordum . Vücut kendini hazırlıyor doğuma benim o sancilardan 2 hafta sonra 37 de gelmişti kızım .
25 Mart 2024 (23 puan) yorumladı
Bilmiyorum ilk gebelik o yüzden tedbir amaçlı hastaneye gideceğim canım sağ salim kucağımıza alırız inşallah bebislerimizi

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Doğum sancısı ile yalancı sancı nasıl ayırt edilir?
Doğum sancısı düzenli aralıklarla gelir, şiddeti giderek artar ve pozisyon değiştirmekle geçmez. Yalancı sancılar (Braxton Hicks) ise düzensizdir, genellikle kısa sürer, şiddeti artmaz ve dinlenmekle veya yürümekle hafifleyip kaybolabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Adet sancısı gibi gelen sancılar doğumun habercisi midir?
Adet sancısına benzer şekilde belden başlayıp kasıklara yayılan sancılar, doğumun erken belirtilerinden biri olabilir. Eğer bu sancılar 5-10 dakika aralıklarla düzenli hale geliyorsa ve istirahat etmenize rağmen geçmiyorsa doğum eylemi başlamış olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum sancısı sırasında mide bulantısı olması normal mi?
Doğum sancıları sırasında vücuttaki hormonal değişimler ve rahim kasılmalarının yarattığı baskı mide bulantısı veya kusmaya neden olabilir. Bu durum çoğu zaman doğum eyleminin ilerlediğinin bir işareti olarak kabul edilir ancak şiddetliyse mutlaka bir sağlık kuruluşuna danışılmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Kaç dakikada bir gelen sancıda hastaneye gidilmeli?
İlk gebeliklerde sancıların 5-10 dakika aralıklarla gelmesi, süresinin 45-60 saniye civarında olması ve bu düzenin en az 1-2 saat boyunca devam etmesi hastaneye gitme vaktinin geldiğini gösterir. Ancak su gelişi veya şiddetli kanama varsa süre beklenmeden hemen hastaneye başvurulmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Yalancı doğum sancısı bel ağrısı yapar mı?
Yalancı doğum sancıları genellikle sadece karın bölgesinde hissedilse de bazen bel bölgesinde hafif bir gerginlik veya ağrıya da neden olabilir. Gerçek doğum sancısından farkı, bel ağrısının sancı ile birlikte ritmik bir şekilde artıp azalmaması ve sancı bittiğinde beldeki ağrının da kaybolmasıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 399 göst.
0 oy
4 cevap 519 göst.

1,512,160 soru

24,665,709 cevap

366,966 kullanıcı

...