Nisan ayı geçtikten sonra doktora gitmeli miyim?

0 oy
441 göst.
6 Nisan 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (77 puan) sordu
Sorum başlıkta 

4 Cevap

0 oy
6 Nisan 2024 (404 puan) cevapladı
Evet gidilmeli bence cünkü acıklık varmı sancı varmı diye kontrol edilmeli. Herkesin bir olmuyor kimi nişandan bir kaç gün sonra doğum yapıyor kimi aynı gün. Siz gidip bir muayene olun orda yönlendirirler zaten
6 Nisan 2024 (77 puan) yorumladı
Sonra gitsekte açıklık devam edermi acaba onu merak ediyorum
6 Nisan 2024 (404 puan) yorumladı
Eğer acıklık varsa başlamışsa tabiki devam eder acılma basladıkdan sonra kapanmaz ki :)
-Reklam-
0 oy
6 Nisan 2024 (132 puan) cevapladı
Kac haftaliksin benim suyum gelmişti dr aradım hemen hastaneye geç demişti şu gelince bebek o gün doğacak demek mis sağlıkla gelsinler 
6 Nisan 2024 (77 puan) yorumladı
Suyum gelmedi sadece kan gibi turuncumsu bişey geldi sümüksü bir yapıda afedersiniz 39.hafta
0 oy
6 Nisan 2024 (88 puan) cevapladı
Benim Nisan geldi gittim 1 cm di açıklık 3 gün sonra gittim 5 olmuştu yattım 2 saate doğdu şükür. 1 cm iken  yatiracaklardi ben kabul etmedim iyi ki etmemişim vereceklerdi suni sanciyi
6 Nisan 2024 (77 puan) yorumladı
Bendende Perşembe geldi üç dört gün geçsin diyorum belki sancım olur peki size suni verdilermi üçüncü gün gittiğinizde
6 Nisan 2024 (517 puan) yorumladı
39 olmuşsunuz artık gelir yakında sağlıkla gelsin :)
7 Nisan 2024 (88 puan) yorumladı
Evet direk serum takildi suni sancı verildi
0 oy
6 Nisan 2024 (99 puan) cevapladı
Valla canım ben ilk gebeliğimde gittim geri gönderdiler acılmaya dahi bakmadılar gece gittim hastanrye ve dopum yaptım sabaha karşı
6 Nisan 2024 (517 puan) yorumladı
Neden gönderdiler ki açılmaya da bakmadan ki

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Nisan ayından sonra doktora gitmek için geç mi kalmış olurum?
Nisan ayı sonrası doktora gitmek için geç kalmış sayılmazsınız ancak sağlık durumunuzun takibi için belirtiler başladığı an uzman görüşü almanız en sağlıklısıdır. Randevu planlamanızı şikayetlerinizin şiddetine göre belirlemeli ve ertelememeye dikkat etmelisiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doktora gitme zamanı nasıl belirlenmelidir?
Doktora gitme zamanı, yaşadığınız şikayetlerin türüne ve süresine göre belirlenmelidir. Eğer belirtiler günlük yaşam kalitenizi düşürüyorsa veya kronik bir durum söz konusuysa, takvim ayından bağımsız olarak en kısa sürede bir hekime görünmeniz önerilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Nisan ayı sonrası sağlık kontrolleri neden aksatılmamalıdır?
Nisan ayı sonrası dönemde mevsim geçişlerine bağlı alerjiler veya bağışıklık sistemi değişiklikleri görülebilir. Sağlık kontrollerini aksatmamak, olası hastalıkların erken teşhis edilmesi ve doğru tedavi süreçlerinin zamanında başlatılması açısından büyük önem taşır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hangi durumlarda vakit kaybetmeden doktora başvurmalıyım?
Ani gelişen şiddetli ağrılar, yüksek ateş, nefes darlığı veya vücutta beklenmedik değişimler fark ettiğinizde zaman kaybetmeden doktora başvurmalısınız. Nisan ayı veya herhangi bir zaman dilimi fark etmeksizin, acil durumlarda tıbbi destek almak sağlığınız için kritiktir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Düzenli kontroller için en uygun zaman aralığı nedir?
Düzenli kontroller için en uygun zaman aralığı, genel sağlık durumunuza ve yaşınıza göre doktorunuz tarafından belirlenen periyotlardır. Genellikle yıllık veya altı aylık kontroller, önleyici sağlık hizmetleri kapsamında en verimli sonuçları verir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 569 göst.
0 oy
5 cevap 998 göst.
0 oy
2 cevap 237 göst.
0 oy
4 cevap 652 göst.

1,512,799 soru

24,673,921 cevap

367,429 kullanıcı

...