Evde yaptığım test pozitif çıktı, 5 haftalık hamile miyim?

0 oy
513 göst.
4 Mayıs 2024 Hamilelikte Testler kategorisinde (62 puan) sordu
Kızlar öncelikle herkese merhaba  bugün test yaptım pozitif çıktı ama emin değilim bazıları diyor boş gebelikte de çıkıyor bilgisi olan yazabilirmi hesaplandığımda 5 haftalık 
Gebelik haftası 5.3

7 Cevap

0 oy
4 Mayıs 2024 (1,449 puan) cevapladı

Neden boş gebelik olsun canım iyi düşün iyi olsun. Bazılarına takma sen. 7-8 haftalık olunca git kalp atışlarını dinle<3

4 Mayıs 2024 (62 puan) yorumladı
Tmm canım teşekkür ederim
-Reklam-
0 oy
4 Mayıs 2024 (28 puan) cevapladı
oncelikle etrafinda bu sekilde sana negatif konusan surekli olumsuz seyler soyleyen eletiren birileri varsa su gebelik doneminde hemen uzaklas kim olursa olsun sonrasinda iyi dusun iyi olsun boyle bi ihtimal zor herkeste olacak degil hayirlisi olsun saglikla dogsun
0 oy
4 Mayıs 2024 (76 puan) cevapladı
Öncelikle kafanızı kimseyi takmayın yoksa bebeği görene kadar ki süreç sizin için çok sıkıntılı geçer. Bende aynı süreci yaşadığım için biliyorum. Önce sağlık ocağında kan verin beta değerinizi öğrenin. Ona göre de doktora gidersiniz 
4 Mayıs 2024 (62 puan) yorumladı
Çok sağolun bilgi verdiğiniz için kızlar
0 oy
4 Mayıs 2024 (1,580 puan) cevapladı
Boş gebelikte de çıkıyor diyen kişi yakının arkadaşın falan mı? Bence bundan sonra ona herhangi bi gelişme anlatırken kırk kere düşün. 

Hayırlı olsun gebeliğin. 
0 oy
4 Mayıs 2024 (160 puan) cevapladı
Beta hcg degerin kaç çıktı en son 

 bana da doktor öyle dedi  iki günde bir kan ver dedi eyer yükselme olursa sıkıntı yok dedi çok şükür bir sıkıntı çıkmadı 
0 oy
4 Mayıs 2024 (9 puan) cevapladı
Tebrik ederim cnm hamilesin çünkü bende 4 ,3 günlükken öğrendim test pozitif çıkmıştı sen doktora görün bence için rahatlar 
4 Mayıs 2024 (62 puan) yorumladı
Pazartesi günü gidecem inşallah ama mide bulantısı yok benim
4 Mayıs 2024 (9 puan) yorumladı
Herkeste bulantı olmazki bendede ilk ay hiç yoktu sonra oldu çok şükür suandada durmuş bulantım
4 Mayıs 2024 (62 puan) yorumladı
Kaç haftalık sizin ki
4 Mayıs 2024 (9 puan) yorumladı
19 haftalık
4 Mayıs 2024 (130 puan) yorumladı
Ben de yok her insan bir değil
0 oy
4 Mayıs 2024 (130 puan) cevapladı
Öyle birşey mi olur doktor sana boş gebelik dedi.mi önce hastaneye git 
4 Mayıs 2024 (62 puan) yorumladı
Yok gitmedim daha
4 Mayıs 2024 (130 puan) yorumladı
Git canım onun bunun dediğine kulak asma

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Evde yapılan gebelik testi pozitif çıktıktan sonra ne yapmalıyım?
Evde yapılan gebelik testi pozitif çıktıktan sonra en doğru adım, en kısa sürede bir sağlık kuruluşuna giderek kanda gebelik testi (Beta-HCG) yaptırmaktır. İdrar testleri hormon seviyelerini ölçse de, gebeliğin sağlıklı ilerleyip ilerlemediğini belirlemek için doktor kontrolünde kan değerlerinin takibi ve ultrason muayenesi şarttır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
5 haftalık gebelik ultrason muayenesinde ne zaman görülür?
5 haftalık gebelik döneminde gebelik kesesi genellikle transvajinal ultrason ile görülebilir ancak karından yapılan ultrasonda bazen 6. haftaya kadar beklemek gerekebilir. Bu dönemde yapılan muayenede kesenin rahim içinde yerleşip yerleşmediği kontrol edilerek dış gebelik veya boş gebelik ihtimalleri değerlendirilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Boş gebelik nedir ve idrar testinde pozitif çıkar mı?
Boş gebelik, döllenmiş yumurtanın rahme yerleşip gebelik kesesini oluşturmasına rağmen embriyonun gelişmediği bir durumdur ve idrar testlerinde pozitif sonuç verir. Vücut hala gebelik hormonu (Beta-HCG) üretmeye devam ettiği için evdeki testler pozitif sonuç vermeye devam eder, bu durum ancak ultrason muayenesi ile ayırt edilebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelik testi pozitif çıktıktan sonra Beta-HCG değeri nasıl takip edilir?
Gebelik testi pozitif çıktıktan sonra Beta-HCG değeri, sağlıklı bir gebeliğin göstergesi olarak her 48 ila 72 saatte bir iki katına çıkmalıdır. Doktorunuz bu değerleri düzenli aralıklarla kan tahlili yaparak takip edecek ve değer artış hızına göre gebeliğin sağlıklı ilerleyip ilerlemediğine karar verecektir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Erken gebelik döneminde ağrı normal mi, ne zaman doktora gidilmeli?
Erken gebelik döneminde rahmin genişlemesine bağlı hafif kasık ağrıları normal kabul edilebilir ancak şiddetli, tek taraflı veya kanama ile seyreden ağrılar mutlaka doktora bildirilmelidir. Özellikle 5. haftada yaşanan yoğun ağrılar, dış gebelik veya düşük riski gibi durumları ekarte etmek amacıyla uzman bir hekim tarafından değerlendirilmelidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,150 soru

24,665,566 cevap

366,955 kullanıcı

...