0 oy
583 göst.
5 Mayıs 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (172 puan) sordu
Kızlar dün aşırı baş agrım oldu kafamı kaldıramadm elim ayagım bosaldı anladım tansiyonum yükseldi bugünde baş dönmem var istifar ediyorım baş dönmemden yarın gidicem bakalım hasta neye cinsiyetide ögren bilirmiyim  acaba 14+1

4 Cevap

0 oy
5 Mayıs 2024 (14,035 puan) cevapladı
şu an tansiyon cinsiyetten daha önemli, hiç ihmal etme
5 Mayıs 2024 (172 puan) yorumladı
Biliyorum csnım tansiyon önemli olduğunu allah korusun ihmal etmem çünki bazen anlıyorum yükselıyo yada düşüyo
-Reklam-
0 oy
5 Mayıs 2024 (219 puan) cevapladı
Olctunuz mu kaç ti 
0 oy
5 Mayıs 2024 (1,620 puan) cevapladı
Tansiyonunu takip et canım. Eğer yüksek tansiyonsa araştırma Hastanesi'nde muayene ol.
0 oy
6 Mayıs 2024 (499 puan) cevapladı
Yüksek tansiyon gebelik zehirlenmesi belirtileri arasında malesef bir doktora görünmelisin ki yüksek tansiyon çok önemli hamilelikte

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 458 göst.
0 oy
2 cevap 433 göst.
2 Haziran 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ada123 (584 puan) sordu
0 oy
4 cevap 619 göst.
0 oy
3 cevap 272 göst.

1,512,455 soru

24,669,346 cevap

367,170 kullanıcı

...