4 yaşındaki oğlumda uyuz tedavisi nasıl olur?

0 oy
238 göst.
8 Mayıs 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (6 puan) sordu
4 yaşında oğlum var uyuz tedavisi nasl olur nasl kremler almam lazm bilen varmı hiç bilgim yok yetişkin gibi mi sadece kaşıntısı var
Gebelik haftası O
Kapatılma nedeni: Bu kısım gebelere aittir, bebek bakımı ve doğum sonrası için bebek bakımı bölümünden sorunuzu sorabilirsiniz

2 Cevap

0 oy
8 Mayıs 2024 (4 puan) cevapladı
Merhaba canım bizde uyuz olmuştuk bütün losyonları kremleri kullandık hap bile kullandık çocuklara geçmedi çocuklarım 2 4 6 yaşlarında eczanede hazırlama krem bide hazırlama su var onlar çok iyi tavsiyem odur geçti bizde inşallah sizde de geçer.
8 Mayıs 2024 (6 puan) yorumladı
Yetişkinlerde losyon bir de kaşıntı kremi var ama çocuklarda ne bilmiyorum
-Reklam-
0 oy
8 Mayıs 2024 (2,638 puan) cevapladı
Benim kızımda uyuz oldu daha 4-5 aylıkken eczanede özel karışım var uyuz için çocuklara onu kullandim düzenli şekilde günlük kızımın yorgan yastik kılıf çarşaf neyi varsa yıkadım utuledim öyle kullandım bide günde en az 2 kere üstünü değiştirip yeni giydiriyodum kendi camasirlarimizla birlikte yikamadim hiç kıyafetlerini havlusu bile ayrıydı ve düzenli şekilde onu da yıkadım her gün duş aldırdım fazla sıcak ortamda tutmadım sıcak ortam uyuzu azdirirmis o yüzden iliktan bi tık daha soğuk yerde tuttum kızımı bir ay sonra bu şekilde atlattık şükür doktor bide uyuz kremi vermişti vücudundaki izlere sürüyordum sabah akşam ve tabiki elimde eldivenle kızıma dokunuyordum bana bulaşmasın kızımın geçerse bana bulasirsa kızım tekrar uyuz olmasın diye şükür bir ay sonra atlattık bı arkadaşımın kızı da uyuz oldu o dabenim yaptığım herşeyin aynısını yaptı onun çocuğu da 2 buçuk ayda mi ne atlattı yani değişiyor sanırım çocuktan çocuğa iyileşme süreci bilemiyorum ama biz bu şekilde atlattık şükür sende doktora danış önce doktor zaten aynı bu dediklerimi der diye düşünüyorum geçmiş olsun 
8 Mayıs 2024 (6 puan) yorumladı
Kremin adi ne
8 Mayıs 2024 (2,638 puan) yorumladı
Biz zalvor, kükürtlü vücut losyonu,eczanedeki kükürtlü karışım, birde kwellada kullandık ama en etkili geçiren wilkinson oldu fakat doktorunuz onermeden wilkinson kullanmayın kolay kolay bebeklere kullanılmıyor ağır krem olduğu için
8 Mayıs 2024 (6 puan) yorumladı
Bebek değil ki 4 yaşında
8 Mayıs 2024 (2,638 puan) yorumladı
O zaman verir doktor heralde bize verirken küçük ama tek tedavi bu mümkünse evi çok havalandırın demişti kokusundan ötürü ama sana verir sanırım ben yine fikir olayım sana ama bence doktora danışmadan hicbisey kullanma derim

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

4 yaşındaki çocuğumda uyuz tedavisi nasıl yapılır?
4 yaşındaki çocuklarda uyuz tedavisi, doktorunuzun reçete ettiği uyuz kremlerinin veya losyonlarının vücudun boyundan aşağı tüm bölgelerine dikkatlice sürülmesiyle yapılır. İlaç genellikle tüm gece ciltte bekletilir ve ertesi sabah yıkanır; tedavinin etkili olması için tüm aile bireylerinin aynı anda tedaviye başlaması şarttır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Çocuklarda uyuz krem kullanımı yetişkinlerden farklı mı?
Çocuklarda uyuz kremi kullanımı, çocuğun yaşına ve kilosuna göre doktor tarafından belirlenen dozaj ve uygulama süresiyle yetişkinlerden farklılık gösterebilir. 4 yaşındaki bir çocukta, ilacın yüz ve kafa derisine sürülüp sürülmeyeceği konusunda mutlaka hekiminize danışmalı ve prospektüsteki çocuk dozajı talimatlarına uymalısınız.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Uyuz olan çocuğun kıyafetleri ve eşyaları nasıl temizlenir?
Uyuz olan çocuğun kıyafetleri, nevresimleri ve havluları en az 60 derece sıcaklıkta yıkanmalı ve yüksek ısıda kurutulmalıdır. Yıkanamayan eşyalar ise ağzı sıkıca kapatılmış bir poşet içerisinde en az 72 saat bekletilerek akar ve yumurtaların ölmesi sağlanmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Sadece kaşıntısı olan 4 yaşındaki çocuğumda uyuz olduğunu nasıl anlarım?
Çocuğunuzda uyuz olduğunu anlamak için özellikle parmak araları, bilek içleri, koltuk altı ve karın bölgesindeki küçük kırmızı döküntüleri veya gece artan şiddetli kaşıntıyı gözlemlemelisiniz. Kesin teşhis için bir dermatoloğa başvurarak cilt muayenesi yaptırmanız, kaşıntının uyuzdan kaynaklanıp kaynaklanmadığını belirlemenin tek yoludur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Uyuz tedavisi sırasında çocuğumun kaşıntısı hemen geçer mi?
Uyuz tedavisi uygulandıktan sonra bile kaşıntı genellikle 2 ila 4 hafta kadar devam edebilir; bu durum parazitler ölse dahi cildin verdiği alerjik tepkiden kaynaklanır. Tedavi sonrası kaşıntı geçmiyorsa veya artıyorsa, doktorunuzun önerdiği antihistaminik şuruplar veya nemlendiriciler ile çocuğunuzu rahatlatabilirsiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 474 göst.
0 oy
6 cevap 411 göst.

1,512,350 soru

24,667,993 cevap

367,103 kullanıcı

...