Doğumdan sonra hastanede eşimi refakatçi alırlar mı?

0 oy
688 göst.
28 Haziran 2024 Doğum kategorisinde (39 puan) sordu
Tokat gop üniversite hastanesinde doğumdan sonra eşimi kabul ederlerdi acaba bilginiz varmı cevaplarsaniz çok sevinirim
Gebelik haftası 38+2

7 Cevap

0 oy
28 Haziran 2024 (8 puan) cevapladı
Ben Ankaradayım ama hiçbir hastanede refakatçi olarak erkek yakının, babanın kaldığını duymadım. İhtimal yok bence. 
-Reklam-
0 oy
28 Haziran 2024 (569 puan) cevapladı
Özel harici almıyorlar diye biliyorm
28 Haziran 2024 (39 puan) yorumladı
Üniversite hastanesi ama sadece özel muayene yapan doktoe ile doğum olacak inşallah alırlar diye umuyorum
28 Haziran 2024 (569 puan) yorumladı
Kuznm de öyle yaptı ama diğer kadınalrla aynı katta olduğu için almadışar eşi bir bebek doğduktan sonra göre bildi sonra üç gün giremedi ziyaret saatleri dısında
0 oy
28 Haziran 2024 (2,183 puan) cevapladı
Özel hastaneler hariç hiçbir devlet hastanesi erkek refakatçi kabul etmiyor. Özel oda tutmazsaniz tabi.
0 oy
29 Haziran 2024 (52 puan) cevapladı
Bende üniversite hastanesinde doğum yapacam ve eşim yanımda kalsın istiyorum inşallah bir sıkıntı çıkmaz 

Ben sorun edeceklerini düşünmüyorum ama yinede bilmiyorum 
29 Haziran 2024 (39 puan) yorumladı
Üniversite hastanesinde özel oda tutabiliyormusuz istersek belki öyle sorun çıkmaz inşallah ya
29 Haziran 2024 (52 puan) yorumladı
İnşallah geçenlerde böbregime stent takıldı 24 haftalık hamileydim eşim yanımda kaldı bir oda verdiler bize eğer yan yatak boşsa bayan yoksa izin verirler bence inşaallah çünkü  bende yanımda eşim olsun istiyorum ilk çocuk çok heyecanlıyım ve  sadece eşimin yanında cok rahat edebiliyorum
0 oy
29 Haziran 2024 (1,196 puan) cevapladı
Canım bu konuyu hastaneyle konuşman gerek kalacak başka kimsen yoksa izin verir ama aynı odada başka hasta varsa eşinin kalmasina izin vermezler
0 oy
29 Haziran 2024 (23 puan) cevapladı
Erkek kabul etmiyorlar 
0 oy
29 Haziran 2024 (386 puan) cevapladı
Canim bende turhalda yaşıyorum. Eğer üniversitede özel oda imkanı varsa ve eş yanında kalabiliyorsa bende orada yapmak isterim. Benimde yanımda kalacak kimse yok buradaki hastanede ebeler biz yardımcı oluruz diyor yine de izin verilmiyor. 

Eğer sezaryen değilse, doğum yapacağın sırada özel oda dolu olabilir bu konuyu da konuş istersen imkanın varsa. 
29 Haziran 2024 (39 puan) yorumladı
Özel oda isteyince tutabiliyorsun diye duymuştum ama daha sorma şansımız olmadı sizi haberdar ederim ben unutsam bile siz yazarsanız eğer bilgilendiririm tabiii sezeryan doğum olacak ilki Dr öyle olmuştu

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Doğum sonrası hastanede refakatçi kalması zorunlu mu?
Doğum sonrası süreçte refakatçi kalması zorunlu değildir ancak hastanelerin hasta hakları yönetmeliği ve servis kuralları gereği, annenin ihtiyaçlarını karşılamak adına bir kişinin refakat etmesine genellikle izin verilmektedir. Refakatçi durumu, hastanenin yoğunluk durumuna ve hastanın tıbbi gereksinimlerine göre ilgili servis sorumlusu tarafından belirlenir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Üniversite hastanelerinde refakatçi kabul kuralları nelerdir?
Üniversite hastanelerinde refakatçi kabulü, hastane yönetimi tarafından belirlenen genel kurallara tabidir ve genellikle hasta başına sadece bir refakatçiye izin verilir. Refakatçinin kabul edilmesi için hastanın tıbbi durumunun refakatçi gerektirmesi ve bu durumun ilgili doktor tarafından uygun görülmesi temel şarttır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğumdan sonra hastanede refakatçi olarak kimler kalabilir?
Doğumdan sonra refakatçi olarak hastanın eşi, birinci derece yakınları veya annenin ihtiyaçlarını karşılayabilecek bir aile üyesi kalabilir. Hastane kuralları gereği refakatçilerin, hastanın dinlenmesini engellemeyecek şekilde ve servis kurallarına uyum sağlayacak kişilerden seçilmesi önem taşımaktadır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Refakatçi izni almak için hangi adımlar izlenmelidir?
Refakatçi izni almak için öncelikle doğum yapılacak servisin hemşire bankosuna başvurulmalı ve refakatçi kartı talep edilmelidir. Hastane yönetimi, refakatçinin kimlik bilgilerini kayıt altına alarak servis içerisinde giriş çıkış kurallarına uymasını bekler ve gerekli durumlarda hastane idaresinden onay alınması istenebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum servisinde refakatçi kuralları neden önemlidir?
Doğum servisinde refakatçi kuralları, hem annenin ve bebeğin enfeksiyon riskini en aza indirmek hem de hastane ortamındaki düzeni ve hasta mahremiyetini korumak amacıyla uygulanır. Kurallara uyulması, servisteki diğer hastaların iyileşme sürecini desteklerken sağlık personelinin de daha verimli hizmet vermesini sağlar.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.


1,512,204 soru

24,666,242 cevap

366,990 kullanıcı

...