38+2 haftalık gebeyim, doğum ne zaman başlar?

0 oy
569 göst.
3 Temmuz 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (21 puan) sordu
Kızlar 38+2 haftalık oldum ilk gebeliğim şuan için normal doğum bekliyorum ama hala tık yok sizce ne zaman gelir bir anda su Nisan falan mı gelir nasıl olur
Gebelik haftası 38+2

12 Cevap

0 oy
3 Temmuz 2024 (26 puan) cevapladı
Benden 2 gün öndesiniz bende tam 38 oldum. Sizde kasılma filan oluyomu çocuk kendini bir yerde topluyormu bendw günde en az 20 kere oluyo ya
-Reklam-
0 oy
3 Temmuz 2024 (481 puan) cevapladı
Şu haftada olur desekte inanma ne zaman doğacağını Allah bilir. Nisan ve su herkeste olmayabilir. Ben iki doğum yaptım ikisindede belirti olmadı. İlki 39 haftada doğdu 

İkinci 42 hafta suni sancı ile doğdu sizinkide sağ sağlim doğsun inşallah.
0 oy
3 Temmuz 2024 (3,547 puan) cevapladı
Su gelmesi öyle bir anda olmuyor sızıntı şeklinde gelebiliyor nişan ise bazen belli bile olmayabiliyor sanki akıntı gibi olabiliyor bazen de pembemsi lan gibi leke oluyor. Çocuk bir yerde toparlanıypr gibi oluyor. Sancı ise ben kendimde olanı söyleyeyim ilk 1 saate 1 geldi sonra yarım saat en son 5 dkya bir geldi. Normal doğum düşünüyorsanız kendinizi yormadan yürüyüşler yapın onun dışında endorfin masajı diyorlar bele masaj onu yaptırabilirsiniz ılık su ile Duş almak bunlar benim bildiklerim. 
0 oy
3 Temmuz 2024 misafir cevapladı
Bazen nişan bazen su bazen de sancı yani anca Allah bilir canm bazende normal doğum diyorsun ama bir bakmışsn sezeryan olmuşsun yani belli olmaz zamanı ve saati geldi mi o kendisi gelir zaten rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah 
0 oy
3 Temmuz 2024 (1,334 puan) cevapladı
Kızımda 38.2 Ken hastaneye kontrole gittiğimde hiçbisey yoktu 39 haftalık doğum yaptimsabah sancım başlamişti doğumdan yaklaşık 1 saat önce suyum geldi nişan felan hiç görmedim bile 
0 oy
3 Temmuz 2024 (1,588 puan) cevapladı
Canım 38 den sonra her an gelebilir bebek ama bunun ne zaman olacağını kimse bilemez. Ben pazartesi kontrole gitmiştim hiçbir doğum belirtisi yoktu ne bebek aşağı inmişti, ne sancı vardı, ne kasılma. 39+4 te Çarşamba günü sabah suyum geldi ve doğuma gittim. İnşallah sende bir an önce sağlıkla kucağına alırsın yavrunu.
0 oy
3 Temmuz 2024 (191 puan) cevapladı
Benim ilk oğlumda 2 3 hafta öncesi yani 35 haftalikken nisanim geldi 37. Haftada sanciyla gittim 2.ogĺumda da 37 de sokakta gezerken suyum geldi simdi 26 haftalik kizima hamileyim bu nasıl olucak hiç bilmiyorum.
0 oy
3 Temmuz 2024 (27 puan) cevapladı

Yarın 39 haftalık oluyoruz ilk gebeliğim ne ağrım var ne başka bişey bende herkese bu soruyu soruyorum ne zaman doğar 


0 oy
3 Temmuz 2024 (1,864 puan) cevapladı
Canm bu soruya doktor bile net birsey söyleyemez ki:) su ve Nisan da herkes te gelmeyebiliyor canm. 
0 oy
4 Temmuz 2024 (320 puan) cevapladı
Cnm bu kişiden kişiye değişir benim o hafta agrilarm vardı hatta nişan geldi ama  hiç açıklık yok tu şimdi 40+6 yım tık yok ve suni sancı için hastaneye yatış yapacağım bugün herkezde farklı ilerliyor doğum rabbim vaktinde saatinde hayırlısı ile kucağına almayı nasip etsin inşallah kendi sancilarinla
0 oy
4 Temmuz 2024 (17 puan) cevapladı
38+6  haftalık hamileyim geceleri ara ara kasilmam oluyor ama normal doğumdan korktuğum için bugün sezeryan oluyorum nişan gelse bile gün içinde de dogurabilirsin 1 hafta sonra da kişiden kişiye değişiyor o ne zaman gelmek isterse o zaman gelir
0 oy
4 Temmuz 2024 (926 puan) cevapladı

Valla 42 ye kadar yolu var ama 38den sonrası gerçekten geçmek bilmiyor . Ben ilk çocuğumu 41 haftada doğurdum ne açılma vardı ne sancı ne suyum geldi ne Nişan geldi hicbiseyim yoktu valla karnım baya yukardidaydi . Zorla doğurttuk çocuğu :D ama doğdu yani bir şekilde 

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

38 haftalık gebelikte doğumun başlaması nasıl anlaşılır?
38 haftalık gebelikte doğumun başladığını anlamak için düzenli aralıklarla gelen ve şiddeti artan kasılmaları, suyun gelmesini veya nişan denilen kanlı sümüksü akıntıyı takip etmeniz gerekir. Kasılmalarınız 10 dakikada bir düzenli hale gelmişse veya suyunuz şeffaf/berrak şekilde boşalmışsa doğum süreci başlamış olabilir. Bu belirtiler dışında bebek hareketlerinde azalma veya yoğun kanama fark ederseniz vakit kaybetmeden hastaneye başvurmalısınız.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
İlk gebelikte doğum belirtileri ne zaman görülür?
İlk gebeliklerde doğum belirtileri genellikle 38 ile 41. haftalar arasında ortaya çıkar. Her kadının vücut yapısı farklı olduğu için doğumun başlaması için tek bir zaman dilimi yoktur; ancak 40. haftaya kadar beklemek oldukça doğaldır. Vücudunuz rahim ağzını hazırlamak için braxton hicks denilen yalancı kasılmalar yaşayabilir, bu kasılmalar gerçek doğum sancısından düzensiz olmalarıyla ayırt edilebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğumun yaklaştığını gösteren nişan gelmesi nedir?
Nişan gelmesi, rahim ağzını tıkayan mukus tıkacının doğum yaklaşırken yerinden ayrılıp vajinal yoldan atılması durumudur. Genellikle şeffaf, pembe veya kahverengi karışımlı sümüksü bir yapıdadır ve doğumun birkaç gün veya birkaç saat içinde başlayabileceğinin önemli bir işaretidir. Ancak nişan geldikten sonra hemen doğum sancısı başlamayabilir, bu yüzden sakin kalarak düzenli kasılmaları takip etmek en doğru yaklaşımdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
38 haftalık gebelikte suyun bir anda gelmesi normal mi?
Evet, 38 haftalık gebelikte suyun bir anda boşalması doğumun en yaygın başlangıç belirtilerinden biridir. Amniyon sıvısı genellikle kokusuz, berrak veya hafif saman sarısı rengindedir ve kontrolsüz bir şekilde akar. Suyunuz geldiğinde bebek hareketlerini kontrol edip hemen doktorunuza veya doğum yapacağınız hastaneye gitmeniz gerekir, çünkü su kesesi açıldıktan sonra enfeksiyon riskine karşı doğum sürecinin yakından takip edilmesi önemlidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğumun yaklaştığı nasıl anlaşılır ve ne zaman hastaneye gidilmeli?
Doğumun yaklaştığını sancıların sıklığının artması, suyun gelmesi veya nişan gelmesiyle anlayabilirsiniz. Hastaneye gitmeniz gereken en önemli zaman, kasılmaların 5-7 dakika aralıkla gelmeye başladığı, 1 dakika sürdüğü ve dinlenmekle geçmediği durumdur. Ayrıca bebeğin hareketlerinde belirgin bir azalma veya vajinal kanama durumunda beklemeden uzman bir hekime görünmeniz sağlığınız açısından kritiktir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,206 soru

24,666,250 cevap

366,991 kullanıcı

...