38+5 haftalık hamileyim karnım aşağı inmiş mi?

0 oy
601 göst.
8 Temmuz 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (64 puan) sordu

image

38+5 günlük hamileyim karnım aşağıya inmiş miiii azıcık ufaktan sancılarım var gibii

Gebelik haftası 38+5

2 Cevap

0 oy
8 Temmuz 2024 (289 puan) cevapladı
Evet inmiş gibi sağlıklı bir şekilde kazasız belasız eline al bebisini inşallah 
8 Temmuz 2024 (64 puan) yorumladı
İnşallah teşekkür ederim
-Reklam-
0 oy
8 Temmuz 2024 (124 puan) cevapladı
Ben 36+1 deyim sizin gibi karnım düşmüş demek benimde sizin de evet aşağıda duruyor 

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

38 haftalık hamileyim karnım aşağı inmiş mi nasıl anlarım?
Karnınızın aşağı indiğini, göğüs kafesiniz ile karnınız arasında artık daha fazla boşluk oluşmasından ve eskisine göre daha rahat nefes alabilmenizden anlayabilirsiniz. Bebeğin başının pelvise yerleşmesi olarak bilinen bu durum, genellikle doğumun yaklaştığının en belirgin fiziksel göstergelerinden biridir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
38 haftalık hamileyim sancılarım var doğum başlıyor mu?
38 haftalık hamilelikte hissedilen sancılar düzenli hale geliyorsa ve şiddeti giderek artıyorsa doğumun yaklaştığına işaret edebilir. Sancılar 10 dakikada bir düzenli aralıklarla gelmeye başladıysa, süresi uzuyor ve şiddeti artıyorsa mutlaka doktorunuzla iletişime geçmelisiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebeğin kanala girmesi ve karnın inmesi doğumdan ne kadar önce olur?
Bebeğin kanala girmesi ve karnın aşağı inmesi, ilk hamileliğini yaşayanlarda doğumdan 2 ila 4 hafta önce gerçekleşebilir. Ancak ikinci veya daha sonraki doğumlarda bu durum genellikle doğum sancıları başladıktan hemen önce veya doğum anında gerçekleşmektedir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Karnın aşağı inmesi doğumun başladığını kesin gösterir mi?
Karnın aşağı inmesi doğumun kesin olarak başladığını göstermez, sadece bebeğin doğum pozisyonuna hazırlandığını ve pelvise yerleştiğini ifade eden bir hazırlık evresidir. Doğumun başladığına dair kesin kanıtlar; düzenli gelen kasılmalar, suyun gelmesi veya nişan gelmesi gibi belirtilerdir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Karnım aşağı indi ne zaman hastaneye gitmeliyim?
Karnın aşağı inmesi tek başına hastaneye gitmek için yeterli bir sebep değildir; ancak sancılarınız düzene girdiyse, suyunuz geldiyse veya bebek hareketlerinde ciddi bir azalma fark ettiyseniz vakit kaybetmeden hastaneye gitmelisiniz. Özellikle 38. haftada bu belirtileri göz ardı etmemeli ve doktorunuzun önerdiği takip yöntemlerini uygulamalısınız.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 592 göst.
0 oy
2 cevap 655 göst.
0 oy
4 cevap 1,126 göst.

1,512,159 soru

24,665,660 cevap

366,963 kullanıcı

...