38 haftalık hamileyim karnım düşmeden doğum olur mu?

0 oy
569 göst.
2 Ağustos 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (79 puan) sordu
38 haftayı doldurdum ama karnım düşmedi normal mi bu sekilde karnı düsmeden doğum yapan var mı
Gebelik haftası 38+2

5 Cevap

0 oy
2 Ağustos 2024 (12 puan) cevapladı
Bende 39 oldum hala düşmedi
2 Ağustos 2024 (12 puan) yorumladı
Benim kızım olucak
2 Ağustos 2024 (79 puan) yorumladı
Kız erken gelir diyorlar birde benimde oğlum olucak
2 Ağustos 2024 (12 puan) yorumladı
Bilmiyorum ama hiç bir şekilde ne sancı nede lekelenme var o kadar spor yapıyorum pilates topuyla
3 Ağustos 2024 (1,888 puan) yorumladı
Bende 39+2 benimde hala düşmedi kaburgalarıma vuruyor bebek hala midemde. 37.haftada hafif sancı çıktı 1 cm'lik açılma vardı bakalım bilmiyorum gelmeye niyeti yok galiba pazartesi doktorum ne diyecek bakalım. Artık zorlanıyorum ödem şişlik yalancı sancılar sıcak bir yandan
3 Ağustos 2024 (79 puan) yorumladı
Allah yardımcımız olsun valla şuan sancım var ama nedense sadece gece yatağa yatımca oluyo tamam sabaha doğururum diyorum sabah oluyo sancılar bitiyo anlamadım gitti
-Reklam-
0 oy
3 Ağustos 2024 (696 puan) cevapladı
Karnı düsme şart diye bişey yok korkma
0 oy
3 Ağustos 2024 (27 puan) cevapladı
Yeni doğum yaptım benim düşmemişti karnım 
0 oy
3 Ağustos 2024 (1,580 puan) cevapladı
Benim doğum olacağı gün düştü tam 40ta. Doğum olacaksa illaki düşüyor sanırım. 
0 oy
3 Ağustos 2024 (765 puan) cevapladı
Ben 34 düştü karnım 

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

38 haftalık gebeyim karnım düşmeden doğum olur mu?
Evet, karnınızın düşmemesine rağmen 38. haftada veya sonrasında doğum yapmanız oldukça normaldir. Bebeğin kanala yerleşmesi (halk arasında karnın düşmesi) her gebelikte doğumdan hemen önce gerçekleşmeyebilir; özellikle ikinci veya daha sonraki doğumlarda bu süreç doğum anına kadar bekleyebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Karnın düşmesi doğumun kesin bir belirtisi midir?
Hayır, karnın düşmesi doğumun kesin bir belirtisi değildir. Bebeğin pelvise yerleşmesi doğumun yaklaştığını gösteren bir işaret olsa da, bu durum doğumun hemen başlayacağı anlamına gelmez. Bazı anne adaylarında bebek doğum sancıları başladıktan sonra kanala iner.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Karnım neden hala inmedi ve bu bir sorun mu?
Karnınızın inmemesi tıbbi bir sorun teşkil etmez. Bebeğin pozisyonu, karın kaslarınızın yapısı veya bebeğin büyüklüğü gibi faktörler karnınızın görünümünü etkiler. 38. haftada ultrason kontrollerinizde doktorunuz bir risk görmüyorsa, karnınızın yüksek durması doğumun normal şekilde gerçekleşmesine engel değildir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebek kanala ne zaman yerleşir?
Bebek genellikle 36. haftadan itibaren kanala yerleşmeye başlar ancak bu süreç kişiden kişiye değişir. İlk gebeliklerde bu durum 38-40. haftalar arasında daha belirgin olabilirken, bazı gebeliklerde bebek doğum eylemi sırasında aktif bir şekilde aşağıya doğru ilerler.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğumun başladığını nasıl anlarım?
Doğumun başladığını gösteren en güvenilir belirtiler düzenli aralıklarla gelen ve şiddeti artan kasılmalar, suyun gelmesi veya nişan adı verilen kanlı mukuslu akıntıdır. Karnınızın düşmesini beklemeden bu belirtilerden herhangi birini fark ettiğinizde doktorunuza danışmanız en doğrusudur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 551 göst.
29 Aralık 2021 Doğum kategorisinde Frover (46 puan) sordu
0 oy
16 cevap 1,865 göst.
0 oy
0 cevap 139 göst.

1,512,456 soru

24,669,368 cevap

367,171 kullanıcı

...