38+5 haftalık hamileyim, çok baskı hissediyorum ne zaman doğururum?

+1 oy
1,582 göst.
29 Ağustos 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (48 puan) sordu
38+5 günlük oldum geceler zehir oldu uyku yok.

Uyuyamıyorum çok rahatsızım aşağıya o kadar çok Baskı yapıyor ki doğuracam diyorum. 

Bir doğumda yaşanacak herşeyi ayrı ayrı parça parça yaşıyorum. 

Belim ayrı ağrıyor ertesi gün adet sancısı gibi ağrı diğer gün sancıdan.

Ama hastaneye gidiyorum herşey yolunda haftaya bir daha gel diyor sanki küfür ediyor. Geçen acile gittiğimde bebek kanala yerleşiyor dedi ama karnım aşağıya düşmemiş her gören öyle diyor, ama aşağı baskı çok oluyor bilmiyorum. Hele ki nefes almakta çok zorlanıyorum, bugün daha kötü boğulacak gibiyim . Akşam kuyruk sokumu ağrısından sabaha kadar uyumadım, bittim.... 

Evim hastaneye uzak olduğu için 15 20 gündür görümcem de kalıyorum onun 10 dk mesafe de

Eşim işe gitmek için sabahları erken kalkıyor buraya gelmek için 2 araba değiştiriyor onunda sabrı kalmadı. 

Ben psikolojik olarak iyi değilim.

Ne yapacam bilmiyorum 
Gebelik haftası 38+5

18 Cevap

+1 oy
29 Ağustos 2024 (585 puan) cevapladı
17' den herkese selamlar kizlar. Yazdıklarınizdan hem korktum hem de üzüldüm. Rabbim en kısa zamanda sağlıklı bir şekilde bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin inşallah:) su gibi aksın acilariniz dinsin...
-Reklam-
0 oy
29 Ağustos 2024 (674 puan) cevapladı
Valla ayni durumdayim nefes alamiyom gece 

Belki suni sanci isterim Boyle gidrrse 
29 Ağustos 2024 (48 puan) yorumladı
Haftan kaç peki
29 Ağustos 2024 (674 puan) yorumladı
37.4  sali gunu randevum var bakalim
29 Ağustos 2024 (8 puan) yorumladı
Suni sancıyla doğurmak normal sancı çekmekten daha kotu diye biliyorum yinede siz bilirsiniz. Hayırlısıyla sağ Salim kucağınıza alın İnşAllah
0 oy
29 Ağustos 2024 (225 puan) cevapladı
Bende aynî şekilde canım aynî adet sancı sı gibi oluyor bende de sabahlar a kadar uyuyamıyorum bebek çikacak mış gibi hasta neye gittim ne açılma var nede sancı 39+2 oldu bekliyoruz öyle bende sabırsızlıkla bekliyorum ilk çoçuğum bide kız diyor lar kızlar erken geliyor hala tık yok
29 Ağustos 2024 (225 puan) yorumladı
Bilmiyorum canım ben çok sıcak suyla alıyor um
29 Ağustos 2024 (674 puan) yorumladı
Peki bebege bir zarari olurmu cok sicak olmasinin
29 Ağustos 2024 (225 puan) yorumladı
Bilmiyorum canım inşallah bi'şey olmaz
29 Ağustos 2024 (674 puan) yorumladı
Bende biraz daha sicak yapayim suyu o zanan
Insallah saglikla gelirler minikler
29 Ağustos 2024 (225 puan) yorumladı
İnşallah canım
0 oy
29 Ağustos 2024 (166 puan) cevapladı
38+3 benimde sennle aynı durumdayım bıktım artık ağrı çekmekten 
29 Ağustos 2024 (48 puan) yorumladı
Bıktım demeyelim de rabbimin gücüne gitmesin, bir avazda kurulalım inşallah
0 oy
29 Ağustos 2024 (1,195 puan) cevapladı
Ben 24+5te yaşıyorum bunları. Bi gün kendimi iyi hissedip bişeyler yapmaya kalkışsam bi hafta Sürünüyorum nerdeyse ağrıdan sızıdan kramptan ben ne edem? Allah kolaylaştırsın valla anneliğin her hali zor
29 Ağustos 2024 (48 puan) yorumladı
Allah yardımcın olsun bizim bugün yarın ama senin daha çok var üzüldüm
29 Ağustos 2024 (1,195 puan) yorumladı
Hepimizin yardımcısı olsun umarım, Allah sağlıkla kurtarsın sağlıkla kavuştursun sizi de
29 Ağustos 2024 (48 puan) yorumladı
Amin inşallah
0 oy
29 Ağustos 2024 (470 puan) cevapladı
Son aylarda zor oluyor bende oyleyimmm rahat hareket edemiyorum yatamıyorum agirlastim bebek yukarda dahada zorlanıyorum 37haftaligim 
0 oy
29 Ağustos 2024 (56 puan) cevapladı
39 +1 den selam aynı şekilde yım valla gitmiyor artık gitmiyor doğsun istiyorum 
0 oy
29 Ağustos 2024 (4 puan) cevapladı
Ay bacım ben ne yapayım nerelere gideyim  bugun 40+0 ve kızımda hiç bi tık yok gelmek istemiyor
29 Ağustos 2024 (116 puan) yorumladı
Ben 42 de sezaryene girdim. Bebek bir gram aşağı inmemişti. Hiç sancım olmadı sadece son ay sinirlere baskı yaptığı için kalçam ağrıyordu bacağımı sürür olmuştum. Gerçekten zor. Şimdi ikinciye hamileyim. Mide bulantıları perişan etti. İlaçları içmeden tiksiniyorum.
0 oy
29 Ağustos 2024 (13 puan) cevapladı
Benimle ayni haftadayiz rabbim saglikla kucagina almayi nasip etsin bebek klosu ne kadar acaba  
29 Ağustos 2024 (48 puan) yorumladı
Amin amin inşallah, 3e yakındı
Senin
29 Ağustos 2024 (13 puan) yorumladı
3,900 kg Pazartesi yatacagim suni sanci ile dogurycaklar olmazsa sezeryan Bende hic iyi geciyo son iki bucuk ayim bitti sono yaklastik simdide dogum endiseleri basti beni NE zor ANNE olmak..!
29 Ağustos 2024 (48 puan) yorumladı
Hemde nasıl bende çok korkuyorum
0 oy
29 Ağustos 2024 (2,727 puan) cevapladı
Canm valla benim ilk gebeliğim de ikinci de böyle geçmişti ilkinde çocuk yoktu gene yatıp dinleniyordum.38+5 de doğum yaptm ama ben sezeryan oldum suyum geldi niyetim sezeryan di çunki ben 6 hafta sancı çektim normal doğumdan korktum.ikincide de zor nefes aliyordm catlayacak gibi oluyordum uyku desen yok ilk cocugum yaramaz.36+6 da gittim sezeryan oldum.yani ne kadar süre bekleyeceğin belli değil kendini çok kötü hissediyorsan bakanın varsa sezeryan ol kurtul.zsten bu haftadan sonra kilo alımı duruyo bebiste
29 Ağustos 2024 (48 puan) yorumladı
Sezeryan olmak istemiyorum çünkü çok zor sonrası ona gözüm kesmiyor. Bakalım bekliyorum. Bugün çok zor yürüyorum eğilip kalkamıyorum
29 Ağustos 2024 (2,727 puan) yorumladı
Canm dogumun her türlüsü zor.ama dediğin gibi normal öncesi zor sonrasu kolay sezeryan öncesi kolay sonrası zor ama bakanın varsa sezeryan rahatlik
0 oy
29 Ağustos 2024 (230 puan) cevapladı

Canım merak etme zamanın var demeki bebek gelmeden doktorlar bişey yapamazlar ha gider suni istersin dogurturlar ama deneme hiç ben bebeğimde hamileyken 40 hafta 6 gunluktu aynı sizin o haftslarda dediğiniz herşey bendede mevcutu doktor gel sancı verelim olsun bitsin dedi kabul etmedim 41 hafta olmasına bir gün kala gece sancım tutu gitmedik sancı aralığı azaldı sonra çıktım gitim gece 1 de. Gitim doğuma 1 buçukta çıktım yani normal 38 hafta boyunca dayanmissin kalmış bir bilemedin iki haftan yada bir iki günün oda biter nasıl geldi geccti farkinda bile olmiycan emin ol:)

29 Ağustos 2024 (48 puan) yorumladı
Ne güzel moral vermişsin teşekkür ederim, ama işte sabırsızlık can ağrısı hepsi bir korkular da başladı normal doğum falan rabbim yardım etsin bize
30 Ağustos 2024 (230 puan) yorumladı
Amin amin canim
0 oy
29 Ağustos 2024 (198 puan) cevapladı
Aynı ben 39+3 her gün başka ağrı ama nst de hiç sancı çıkmıyor şuan bile adet ağrım var doktora gittim bugün 41 e kadar bekleyecez diyor bebek kilolu haftaya okullar açılıyor büyük çocuğum 2. Sinifa başlayacak vallahi şaştım kaldım doğsun ıstiyorum artık kendi sancısı ile
29 Ağustos 2024 (13 puan) yorumladı
ne kadar bebeginiz??
0 oy
29 Ağustos 2024 (68 puan) cevapladı
Allah yardımcın olsun canım 

Ama bu kadar sabretmişken biraz daha dayanmaya çalış Allahim sabrını bol versin bir avazda kucağına almayı nasip etsin inşallah 
29 Ağustos 2024 (48 puan) yorumladı
Amin canım Allah razı olsun
0 oy
29 Ağustos 2024 (165 puan) cevapladı
37+3 ayni durumdayım hergun bi yerim ağrıyor sürekli uyku hali sıcaklar yüzünden 9 yaşında ve 2.5 yaşında iki oğlum.var onlar.icin sürüne sürüne kalkıyorum ağlıyorum ayakta durmak çok zor geliyor her gittiğimde nst temiz hatta 39 da biter senin diyor dr. Saglikla gelsinler bir avazda kolaylıkla insallah Rabbim.bu çektiklerimizi kolay doğumla mukafatlandirsin seni cok.cok.iyi anlıyorum 
29 Ağustos 2024 (48 puan) yorumladı
Cansın yaa Amin amin rabbim bizi öyle mükafatlandırsın. Çok korkuyorum doğumdan ama rahatlamakta istiyorum bakalım artık
0 oy
29 Ağustos 2024 (2,613 puan) cevapladı
Allahin izniyle dogururusun korkmaaa
0 oy
29 Ağustos 2024 (1,138 puan) cevapladı
Bu yaşadıklarının hepsi gerçekten normal şeyler şikayet etmek yerine kabullenirsen senin için daha kolay olur. Hastaneye 25 dk uzaklıkta olsan da bir sakıncası yok bence çünkü stres senin doğumunu da zorlaştırabilir. Hamilelik zaten çok zor bir psikolojiyken bir de evinden uzakta bu sıkıntıları yaşaman eşinin stresinden etkilenmen sana zarar verir sana tavsiyem evine git hergün yürüyüş yap eşinle birlikte olmaya devam et ahududu yaprağı çayı ve hurmaya devam et merdiven in çık. Ben ilk gebeliğimde annem gil başka şehirde olduğu için ben de 37. Haftamda ailemin yanına gitmiştim doktor 3 günde bir kontrole çağırıyordu her gün yokuşlu yollarda yürüyüş yapıyo 6. Kata inip çıkıyor evde çömelip kalkıyor alaturka tuvalet kullanıyor hurma yiyor ve ahududu yaprağı çayı içiyordum her akşam sıcağa yakın suyla duş alıp yatıyordum 38+4 de sanırım yine kontrole gitmiştim ve hala hiçbi doğum belirtisi yoktu evimden, eşimden ayrı kalmak psikolojik olarak çok zorluyordu o gün kontrolden sonra çok ağladım ve 2 gün sonra gece sancım geldi yalancı sancı sandım kalktım yürüdüm banyoya girdim tuvaletimi yaptım tek başımaydım annem gili bile uyandırmadım sonra baktım geçmiyo sancılar uygulama indirip sancılarımı takip ettim 3 dakikada bir olunca annem gili uyandırdım sanırım bizimde hastaneye ulaşmamız yarım saat sürdü sonra 4 cm açıklık vardı yatış yapıldı bazı serum ve iğneler yapıldı süreci hızlandırmak için 2-3 saat sonra doğum yaptım.
29 Ağustos 2024 (48 puan) yorumladı
Anlıyorum ama işte yalnız kalmam çok zor benim için hiçbir şey yapamıyorum doğru düzgün ne bir komşu nede bir yakınım var eşimde çok pimpirikli biri ne dediysem ikna edemedim bende her akşam neredeyse duş alıyorum. Offfff neyse bakalım rabbim ne gösterecek
0 oy
30 Ağustos 2024 (926 puan) cevapladı
Yavrum son haftalar zor evet ama 42ye kadar bekleyebilirsin yani her sabah acaba bugün doğum yapar miyim diye uyanırsan daha beter zaman durur. Seni çok iyi anlıyorum oğlumu 41 haftada doğurdum en kötü zamanlar son zamanlar ama bol bol gez kendini rahatlatmaya çalış miden için ilaç al daha dik pozisyonda uyumaya çalış kendini rahat ettirmek için ne gerekiyorsa onu yap . Bebeğin inşallah sağlıkla doğsun. Kendini böyle bunaltma kavuşmak için sabirsazlandgni biliyorum ama bebeğin en doğru zamanda geleceğine emin ol 
30 Ağustos 2024 (48 puan) yorumladı
Teşekkür ederim canım
0 oy
30 Ağustos 2024 (13 puan) cevapladı
Bende 36+2 haftalık hamileyim ikinci cocuguma hamileyim ilkinde böyle hissetmemiştim geceler smdiden zindan oldu sıcaktan karnımda uyuyamıyorum bi yandan diyorum sen doğunca gör iki çocukla asıl uykusuzluk sıkıntı stres daha çok olucak diyorum ama inanın iyi hissetmeyince güzel şeylerde düşünemiyorsunuz sabırla beklemekten başka çaremiz yok dua edelim ki yawrularimiz saglıkla huzurla kucağımıza alalım
30 Ağustos 2024 (48 puan) yorumladı
Ya tabi ki zor olacak uykusuz yorgunluk ama hiç olmazsa canımız sağ olacak benim için önemli olan o.
Amin amin sağlıkla alalım

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

38 haftalık hamileyim, şiddetli baskı ve nefes darlığı normal mi?
38. haftada bebek kanala yerleşmeye başladığı için pelvik bölgede yoğun bir baskı ve diyaframa yapılan baskı nedeniyle nefes darlığı hissedilmesi normaldir. Ancak bu belirtilerle birlikte şiddetli nefes darlığı, göğüs ağrısı veya bebek hareketlerinde azalma gibi durumlar yaşanıyorsa vakit kaybetmeden uzman bir hekime başvurulmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğumun yaklaştığını gösteren belirtiler nelerdir?
Doğumun yaklaştığının en temel belirtileri arasında adet sancısına benzer bel ve kasık ağrıları, nişan gelmesi, düzenli hale gelen sancılar ve suyun gelmesidir. Ayrıca bebeğin kanala yerleşmesiyle birlikte karın bölgesinde aşağı doğru bir iniş hissedilebilir, ancak her gebede bu durum dışarıdan net olarak fark edilmeyebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
38 haftalık gebelikte kuyruk sokumu ağrısı nasıl geçer?
Kuyruk sokumu ağrısı, gebeliğin son dönemlerinde bebeğin başının baskı yapması ve vücudun doğuma hazırlanması sonucu oluşan gevşemelerden kaynaklanır. Bu ağrıyı hafifletmek için yan yatarken bacak arasına yastık koymak, ılık duş almak ve otururken ortopedik minderler kullanmak faydalı olabilir; ağrı çok şiddetliyse hekiminize danışarak uygun egzersizleri öğrenebilirsiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebeğin kanala girmesi ne kadar sürer ve doğum ne zaman başlar?
Bebeğin kanala yerleşmesi, ilk gebeliklerde doğumdan birkaç hafta önce gerçekleşebileceği gibi bazı kadınlarda doğum sancılarıyla aynı anda da olabilir. Kanala yerleşme süreci kişiden kişiye değişmekle birlikte, bu durumun gerçekleşmesi doğumun hemen başlayacağı anlamına gelmez; ancak vücudun doğuma hazırlandığının önemli bir göstergesidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Doğum öncesi psikolojik yorgunluk ve uykusuzlukla nasıl başa çıkılır?
Gebeliğin son haftalarında yaşanan uykusuzluk ve psikolojik yorgunluk, vücudun fiziksel zorlanması ve doğum stresinden kaynaklanan doğal bir süreçtir. Bu dönemde kısa şekerlemelerle dinlenmeye çalışmak, gün içinde hafif yürüyüşler yapmak ve yakın çevreden destek alarak stresi azaltmak genel iyilik halini destekleyebilir; ancak kaygı düzeyi günlük yaşamı tamamen etkiliyorsa psikolojik destek almak önemlidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 439 göst.
20 Mart 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Pelinuluun (246 puan) sordu
0 oy
21 cevap 2,403 göst.
5 Şubat 2021 Doğum kategorisinde Ufuk osman (2 puan) sordu
0 oy
1 cevap 291 göst.

1,512,175 soru

24,665,913 cevap

366,975 kullanıcı

...