Kizlar adet tarihime gore7 haftalik özel doktora gittiğimde kucuk 4 mm kese var dedi bir hafta sonra gittim kese hic buyumemis kalmış öyle dedi gebeliği sonlandırcaz kürtaj dedi devlet doktoruna da gittim aynı zamanda o da kese yok dedi hatta kürtaj dendiği gün devlete gittim alttan muayene yaptı en net olan oydu sanırım hala kese yok dedi beta 2445 çıkmıştı ilk ikinci testte 743 e düşmüş düşük yapıyorsun dedi aşağı yukarı 4 gündür kanama vardı dün gece çok sancı oldu ama abartılacak kadar değil bugün de böyle bisey geldi benden sizce dusmusmudur sanki kasigimda ağrı kalmadı gibi yinede pazartesi doktora gideceğim çağırmıştıinşallah kurtaja gerek kalmaz