Erkek bebeklerde yerleşme kanaması olur mu?

0 oy
1,208 göst.
12 Ocak 2025 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (348 puan) sordu
Ayy az önce birşey duydum akrabamdan, erkek bebeklerde yerleşme kanaması olurmuş. Sizde nasıl oldu ? Şehir efsanesi de olabilir tabi de öyle merak ettim.
Gebelik haftası 6

29 Cevap

+2 oy
12 Ocak 2025 (845 puan) cevapladı

İki çocuğumda da yerleşme kanaması oldu ikisi de kız :D

12 Ocak 2025 (845 puan) yorumladı
Olur olur ara ara gelebilir akıntıyla karışır gelir
12 Ocak 2025 (348 puan) yorumladı
Doktor ne olur ne olmaz progestan verdi, çok yorulma vs dedi şimdi çevrem ayyy gebeliğin risklii diyor  insanlar çok kalpsiz
13 Ocak 2025 (845 puan) yorumladı
Ay neredeyse herkes artık düşük riski yaşıyor ilaç kullanıyor ne var bunda rabbim nasip ederse tutunur etmesee yapacak bişey olmaz ilaç var doktor var. Düşük riskin olmasq bile ilk 3 ay dikkat ediceksin diyolar doktorlar. Onlar moral bozmaktwn başka bi işe yaramıyorlar
13 Ocak 2025 (348 puan) yorumladı
Annelerimiz teyzelerimizde ben hiç düşük riski duymamıştım bu nesilde niye böyle oldu anlamıyorum
16 Ocak 2025 (845 puan) yorumladı
Neden olcak eskiden radyasyon yoktu doğal beslenme vardı hareket vardı. Artık ne doğal bişey geçiyo boğazımızdan neden eskiler gibi hareketimiz var nede rvsiz telefonsuz günümüz geçiyor
-Reklam-
0 oy
12 Ocak 2025 (93 puan) cevapladı
İlk gebeligim de herhangi kanama olmadı erkek 9 hafralik hamileyim bunda da olmadı kanama falan nasip bence hurafe buda yani 
0 oy
12 Ocak 2025 (596 puan) cevapladı
İki gebeliğimde de yerleşme kanaması yaşamadım. İlki düşük oldu. Bu bebeğimde erkek
0 oy
12 Ocak 2025 (2,346 puan) cevapladı
Bende yerleşme kanaması olmadı düşük tehditi kanaması oldu 8 haftada erkek bebek 
0 oy
12 Ocak 2025 (182 puan) cevapladı
Oglumda yerlesme kanamasi degil 10 haftalikken ara kanama olmustu kizimdada 5 haftalikken yerlesme lekelenmesi olmustu bunun cinsiyetle akakasi oldugunu dusunmuyorjm cnm 
12 Ocak 2025 (348 puan) yorumladı
Ara kanama için ne demisti peki doktor, progestan başlamis miydi
12 Ocak 2025 (182 puan) yorumladı
Bnm rahmim kalp seklinde cnm kanamayi ona bagladilar progestan basladj doguna kadar kullandim suan bu gebeligimdede progestan kullaniyorum hala
0 oy
12 Ocak 2025 misafir cevapladı
İlkm kizimda yerleşme kanaması oldu bnde  ikinciyi hatırlamıyorum bu sefer yine hamileyim yaşamadım yerleşme kanaması falan
0 oy
12 Ocak 2025 (90 puan) cevapladı
Ben hem gorumcemde oldu hemde kiz kardeşimde ikisindede işte eskiden yerleşme kanaması erkek bebekte olur dediler falanda fistan erkek dedik o zaman ama sonra baktım ikisininde kiz bence genelde yerleşme kanaması kızda olur bu bir gerçek sağlıklı olsunlarda gerisi önemli degil
0 oy
12 Ocak 2025 (1,604 puan) cevapladı

4 oğlum var hiç yaşamadım tabiki hurafe:angel:

12 Ocak 2025 (90 puan) yorumladı
Kaynanam gprumcem için illa bebeği erkek dedi neden dedim yerleşme kanaması görmüş erkek dedi ilk defa duydum böyle bir seyi ama böyle bir şey yoktur
0 oy
12 Ocak 2025 (359 puan) cevapladı
İki çocuğumda da kanama oldu ilki kız şimdi ki de kız olduğunu öğrendik ama benim düşük riski yada kese bozukluğu kanamasıydi
0 oy
12 Ocak 2025 (155 puan) cevapladı
Bnm bı kızım var onda yaşamadım şimdi gene hamileyim 6 hafta bnde yaşadım ama cinsiyetini daha öğrenemedim bnde sizin gibi duydum bklm artık hayırlısı olsun hakkimzda
0 oy
12 Ocak 2025 (686 puan) cevapladı
Yalan ya insanın vücut yapısıyla alakalı bir şey ben ikinci oğluma hamileyim çok şükür öyle seywlrim olmadı 
0 oy
12 Ocak 2025 (1,904 puan) cevapladı
Bence kanamayla alakalı bi durum değil cinsiyet 
0 oy
12 Ocak 2025 (94 puan) cevapladı
İlk çocuğum erkekti leke şeklinde oldu 1,5 aylık gebeyken şuan 2.gebelik lekelenme falan gördüm bunda durum farklı oldu tabi gebeliğin riskliydi diye lekelenme gördüm düşük riski vardı erkekmi kızmı henüz belli deil ama
0 oy
12 Ocak 2025 (33 puan) cevapladı
Bu 3. gebeliğim hiç birinde de yerleşme kanaması yaşamadım canım sağlıcakla gelsinler :)
0 oy
12 Ocak 2025 (460 puan) cevapladı
Hiç kanamam olmadı ama oğlum oldu bence şehir efsanesi 
0 oy
12 Ocak 2025 (1,437 puan) cevapladı
Ay insanlar ne uyduracagini şaşırdı :D oğlum oldu hiç yerleşme kanaması falan olmadi
0 oy
12 Ocak 2025 (298 puan) cevapladı

Evet oldu kız bebekti :D

0 oy
12 Ocak 2025 (2,221 puan) cevapladı
Benım de şuan kız 22 haftalıgız bızde de yerleşme kanaması oldu yanı bu cınsıyet ile alakası yok aslında :) 
0 oy
12 Ocak 2025 (1,580 puan) cevapladı
Kızda oldu erkekte olmadı :D
0 oy
12 Ocak 2025 (976 puan) cevapladı
Benim 2 oğlum var 2 şinde de oldu 

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Yerleşme kanaması bebeğin cinsiyetini belirler mi?
Yerleşme kanamasının bebeğin cinsiyetiyle hiçbir bilimsel bağlantısı yoktur. Tıbbi olarak implantasyon kanaması, döllenmiş yumurtanın rahim duvarına yerleşmesi sırasında oluşan doğal bir süreçtir ve bu durumun bebeğin kız veya erkek olmasıyla ilgisi bulunmaz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Yerleşme kanaması tam olarak ne zaman olur?
Yerleşme kanaması genellikle beklenen adet tarihinden yaklaşık 3 ila 7 gün önce, yani döllenmeden sonraki 6 ile 12 gün içerisinde gerçekleşir. Bu kanama oldukça hafif, pembe veya kahverengi lekelenme şeklinde görülür ve genellikle 1-2 günden fazla sürmez.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebeliğin başında görülen lekelenme neden olur?
Gebeliğin erken döneminde görülen lekelenme, embriyonun rahim iç zarına tutunması sonucu kılcal damarların hafifçe zedelenmesinden kaynaklanır. Bu süreç tamamen fizyolojik bir durumdur; ancak her lekelenme yerleşme kanaması olmayabileceği için yoğun kanamalarda mutlaka doktora başvurulmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Yerleşme kanaması ile adet kanaması nasıl ayırt edilir?
Yerleşme kanaması, adet kanamasına göre çok daha kısa sürer, daha az miktardadır ve genellikle parlak kırmızı yerine daha açık renkli veya kahverengidir. Adet kanaması zamanla yoğunlaşırken, yerleşme kanaması birkaç saat içinde veya en fazla iki gün içinde kendiliğinden kesilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hafif lekelenme yaşıyorum, ne zaman test yapmalıyım?
Hafif lekelenme yaşıyorsanız, en doğru sonucu almak için adet gecikmenizin üzerinden en az 1-2 gün geçmesini beklemeniz önerilir. Erken dönemde yapılan testler bazen yanlış negatif sonuç verebileceği için beklemek, kanda veya idrarda gebelik hormonunun yeterli seviyeye ulaşmasını sağlar.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.


1,512,159 soru

24,665,660 cevap

366,963 kullanıcı

...