34 haftalık bebeğim kuvözde, bu süreci nasıl atlatabilirim?

0 oy
867 göst.
31 Ocak 2025 Doğum kategorisinde (384 puan) sordu

Cumartesi sabahi suyum geldi o an hemen diguma aldilar çocuğumu da kuvese koydular Okdr zor ki bu duyguyu ikinci defa yaşıyorum ilkinde oğlumda yasadim 32 haftalik  doğdu preklemsi yüzünden blr ay boyunca gdip.geldjm ikinci bebegimde de okdr tedavi  sonucu bu sefer bebegim kendisi geldi 34+5gunluk dunyaya geldi ama gelisimi 3 hafta geride kalmış  3 gundur evdeyim cok özlüyorum karnimda tekmelerini ozledim cok.zor burnumun diregi sızlıyor ona bsy olcak dye canjmdan can gdiyor ne olur dua edin de beebgim eve gelsin:'((((

Gebelik haftası Bitti
Kapatılma nedeni: Sohbet amaçlı açılan konular yasaktır. Menüden gebelik dışı konular için ayrılmış alanda konunuzu açabilirsiniz..

11 Cevap

0 oy
31 Ocak 2025 (20 puan) cevapladı

Rabbim kavuştursun inşallah Allah'ın izniyle hiç bir şey olmaz yüreğini ferah tut canım❤️

1 Şubat 2025 (384 puan) yorumladı
Allah razı olsun o haberide burda paylasirim inşallah
-Reklam-
0 oy
1 Şubat 2025 (35 puan) cevapladı

Rabbim sağlıkla kavuştursun inşallah tez vakitte eve gelir bebeğiniz. Üzmeyin kendinizi dua edin bol bol Allah büyüktür. Preeklampsi belirtileriniz nelerdi acaba

1 Şubat 2025 (384 puan) yorumladı
Ilkinde 32 hftalik dogum yaptım odem vardi mide agrim vardi ama bz anlamiyorduk saglik ocagina gttim tansiyonum 18 lere kdr çıkmıştı drek ameliyata grdim ztn bu ikinci çocuğumda da alfamet kan sulandırıci kullandim tansiyonum stabildi arada cok nadiren 14u bulurdu ama ynede preklemsi gecrdim belirtisi de çocuğuma kilo almamsti yaklasik 3 hfta kdr geride kalmis doktorlar bunada preklemsi dediler cunku suyum geldigi an mideme cok fena bi sanci grdi doktora sordum zehirlenmissin dediler
1 Şubat 2025 (35 puan) yorumladı
Anladım canım sağ salim kavuşun inşallahhh
0 oy
1 Şubat 2025 (38 puan) cevapladı

Rabbim tez vakitte kavuşturur inşallah dua et canim bol bol 

1 Şubat 2025 (384 puan) yorumladı
Amin inşallah saol.cmm
0 oy
1 Şubat 2025 (111 puan) cevapladı

Cnm bnm ya Allah bir an önce kavuştursun insalah sağ salim kucağına al

1 Şubat 2025 (384 puan) yorumladı
Aminn
0 oy
1 Şubat 2025 (959 puan) cevapladı

Rabbim sağlıkla kucagına almayı nasip etsin iyi olacak merak etme 

1 Şubat 2025 (384 puan) yorumladı
İnşallah iyi.olur evine gelir hazrliginu yapmistim herseyi hazir kuzum gelsin :'((((
0 oy
1 Şubat 2025 (101 puan) cevapladı

Allah bağışlasın sana ve sabır versin evet çok zor bir süreç ama inanın geçecek benim kızım 32 haftalık doğdu ve 4,5 ay kaldı üstelik farklı şehirde Allaha şükür o zorlu yollardan geçtik ve geldi şuan 15 aylık oldu ve ben 2.çucuğumu kucağıma almak için gün sayıyorum hemde aynı hastanede her gittiğimde anılarım depreşti süt verdiğim yer kızımın kalbinin durduğu yer ameliyat olduğu anjiyo oldu yani o kadar çok şey yaşadık ki doktorlar bizi arayıp gelin son kez görün çünkü durumu kritik daha fazla dayanamaz ölür dediler geldikğim zamanlar kızımla konuşurdum sen güçlüsün sen benim kızımsın dayanacaksın ve eve gelmeyi başaracaksın biliyorum derdim hep öyle de oldu Rabbıme şükürler olsun onu bize bağışladı 

size ve sizin gibi olan herkese rabbim hayırlı kapılar açsın inşallah tez zamanda sağlığına kavuşur ve sana gelir inşallah :)

1 Şubat 2025 (384 puan) yorumladı
Ayyy rabbim ikisinide sna bgslssin snide onlara cok zorluk cekmissiniz :(((((
1 Şubat 2025 (101 puan) yorumladı
amin cümlemizinkini inşallah
0 oy
1 Şubat 2025 (95 puan) cevapladı

Merhabalar benim oğlum 31 hafta uyumlu dünyaya geldi 29 gün küvözde kaldı Allah'a çok şükür bebeğim sağlığına kavuştu tabiki zor bi süreç seni çok iyi anlıyorum ne  söylesek boş ama sağlıklı bir şekilde dünyaya geldi canı içinde olsun biraz bebişin kendini toparladıktan  sonra kavuşacaksınız yanına gelicek sende bu süreçte kendini yıpratma üzme kendini toparlamaya bak  Allah'ın izliyle geç olsun güç olmasın inşallah Allah'ım kimseyi evladıyla sınamasın evlatlarımızın ayağına taş gözüne yaş değmesin inşallah karşılarına hayırlı insanlar çıkarsın inşallah Allah'ım dualarım sizinle ❤️🕊️

1 Şubat 2025 (384 puan) yorumladı
Allhim razı olsun kac kilo dogdu bn dogumda bide zorluk cektim cgerlerime pihti attı
1 Şubat 2025 (95 puan) yorumladı
1540 Gr doğdu ödem atınca 1340 gr düştü taburcu olana kadar hiç göstermediler taburcu olunca gördüm bebeğimi Allah'ım  güç küvet versin inşallah sana ve bebişine iyi düşün iyi olsun inşallah ben 30 gün önce bebeğimi Kaybettim ölü doğum yaptım 25+2  beterin beteri var her şerde bir hayır var Allah'ım hakkımızda herşeyin hayırlısını nasip etsin inşallah
1 Şubat 2025 (384 puan) yorumladı
Basiniz saolsun geride kalnlari sze bagslasin rabbim :((
0 oy
1 Şubat 2025 (1,870 puan) cevapladı

ilkini bir ay beklemişsin inşallah bunu daha az beklersin :) ilk annelik de yoğun bakım süreci daha kolay atlatılıyor. henüz neyin ne olduğunu idrak edemeyince herşey daha kolay geliyor ama bebeğini kucağına bir kere alıp sonra yoğun bakıma verince dayanması daha zor. o nedenle şuan zorlanıyorsundur. inşallah tez vakitte gelir evinize

1 Şubat 2025 (1,870 puan) yorumladı
benim de ilk anneliğimdi. 60 gün çok kolay bekledim. sonra bebeğimin birini odaya yanıma verdiler. ertesi gün gelip geri aldılar. sadece 6 saatliğiine götürdüler çok kötü olmuştum. o an anladım anneliği tadan insanın bebeğini yoğun bakıma vermesinin zorluğunu
1 Şubat 2025 (384 puan) yorumladı
Ikizlermydi cnm
1 Şubat 2025 (1,870 puan) yorumladı
evet toplam 73 gün bekledik
1 Şubat 2025 (384 puan) yorumladı
Rabbim bağislasin kac kilo dogdular
1 Şubat 2025 (1,870 puan) yorumladı
ikisi de biner gram doğdular
0 oy
1 Şubat 2025 (564 puan) cevapladı

InwaAllah yakin zamanda bebeyin sag salim kucaginda hastaneden gule oynaya cikarsiz onuda bura yazarsin bizimle paylawirsin🤲

1 Şubat 2025 (384 puan) yorumladı
İnşallah rabbim kurban olduğum rabbim nasip etsin
0 oy
1 Şubat 2025 (8,866 puan) cevapladı

Bende ilk bebeğimi Preeklamsi sebebi ile 32 haftalık normal doğum yapmıştım 1hafta kaldı çıktı 45 günlükken zatürre oldu o zamanda 10 gün kuvezde yattı gerçekten zor oluyor hergun gidip görüyordum rabbim tez zamanda kavuştursun yavrunla inşallah 

0 oy
1 Şubat 2025 (357 puan) cevapladı

Allah kısa zamanda kucağına almayı nasip etsin inşallah 

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

34 haftalık doğan bebek kuvözde ne kadar kalır?
34 hafta civarında doğan bebeklerin kuvözde kalış süresi, bebeğin kendi kendine nefes alabilme, emme refleksi ve vücut ısısını koruma becerilerine bağlı olarak genellikle 1 ile 3 hafta arasında değişmektedir. Gelişim geriliği olan bebeklerde bu süre, bebeğin kilo alımı ve genel sağlık parametrelerine göre doktorlar tarafından günlük olarak takip edilerek belirlenir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Kuvözdeki bebeğimden ayrı kalırken psikolojik olarak nasıl dayanabilirim?
Kuvözdeki bebeğinizden ayrı kalmak çok zorlayıcı bir süreçtir; bu dönemde hastane ekibiyle düzenli iletişim kurmak ve bebeğinizi kucağınıza alabileceğiniz 'kanguru bakımı' saatlerine katılmak aranızdaki bağı güçlendirir. Kendinize vakit ayırıp dinlenmek ve bu durumu yaşayan diğer annelerle destek gruplarında konuşmak, yaşadığınız kaygıyı yönetmenize yardımcı olacak en sağlıklı adımlardır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Erken doğan bebeğin gelişimi nasıl takip edilir?
Erken doğan bebeklerin gelişimi, düzeltilmiş yaş hesaplaması yapılarak takip edilir; yani bebeğinizin kronolojik yaşından, doğması gereken tarihe kadar olan fark düşülerek gelişimsel basamakları değerlendirilir. Bu süreçte düzenli yenidoğan takipleri, nörolojik kontroller ve beslenme gelişimini izlemek bebeğin sağlıklı büyümesi için kritiktir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Prematüre bebekler eve ne zaman çıkarılır?
Prematüre bebeklerin eve taburcu edilebilmesi için kendi başına sabit vücut ısısını koruyabilmesi, yardımsız beslenebilmesi ve düzenli kilo artışı göstermesi gerekmektedir. Ayrıca, solunum durması veya oksijen düşüklüğü gibi sorunların yaşanmadığı stabil bir dönemin geçirilmiş olması taburculuk için en önemli tıbbi kriterdir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Kuvözdeki bebeğim için sütümü nasıl artırabilirim?
Bebeğiniz kuvözdeyken sütünüzü düzenli olarak sağmak, vücudunuza emzirme sinyali göndererek üretimi artırmanın en etkili yoludur; tercihen 3 saatte bir ve toplamda günde en az 8-10 kez sağım yapmalısınız. Ayrıca bol su tüketimi, dengeli beslenme ve sağım sırasında bebeğinizin fotoğrafına bakmak veya onun kokusunu içeren bir kıyafetini yanınızda bulundurmak süt akışını destekleyebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
12 cevap 1,302 göst.
5 Kasım 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde NhEgee (451 puan) sordu
0 oy
2 cevap 598 göst.
12 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Herduran (390 puan) sordu
0 oy
3 cevap 325 göst.
22 Temmuz 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Kimsiz47 (144 puan) sordu

1,512,228 soru

24,666,573 cevap

367,016 kullanıcı

...