0 oy
451 göst.
21 Şubat 2025 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (223 puan) sordu

Biliyorum şu an çok küçük net belli olmaz ztn ama sizce kız mı erkek mi hanımlar(boş yorum yapicak olanlar lütfen yazmasın)

image

Gebelik haftası 8+3
Kapatılma nedeni: İsim tavsiye veya cinsiyet tahmini gibi soruların sohbet alanında sorulması gerekmektedir. Menüden gebelik dışı konular için ayrılmış alanda konunuzu açabilirsiniz..

3 Cevap

0 oy
21 Şubat 2025 (275 puan) cevapladı

Kaçıncı post anam bu 😅😅😅

6 Mart 2025 (223 puan) yorumladı
Kız ben açmadım hepsini çocuklar yapmış ya sonra görünce bende şok oldum da site yoğun gizleyemedim zaman alicak
-Reklam-
0 oy
21 Şubat 2025 (123 puan) cevapladı

Ben nedense erkek his etim rabbim gönlüne göre versin inşallah 

0 oy
21 Şubat 2025 (238 puan) cevapladı

10 tane post açılmış. Neye göre cinsiyet yorumu yapılıyor?

6 Mart 2025 (223 puan) yorumladı
Postalrin hepsini ben acamdim tabiki çocuklar almış telefonumu nasıl yapmışlarsa birbirne katmislar

1,512,234 soru

24,666,674 cevap

367,033 kullanıcı

...