3 kaybım var ve 4+4 haftalık hamileyim, doktora gitmeli miyim?

0 oy
1,044 göst.
5 Mart 2025 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (245 puan) sordu

Benim 3 kayıbım var ve hamileyim 7 gün adett gecikmem var test sonucum pozitif 4+4 haftalık gebeyim kan pihtilasmam var genetik test vermiştik ve dereye gitmelimiyim yoksa biraz daha mı bekliyeyim 

Gebelik haftası 4+4

14 Cevap

0 oy
5 Mart 2025 (123 puan) cevapladı

Öyle bı sorunun varsa tabikide beklemeden hemen git neden tekrar düşük yapmayı bekleyesinki önlemini al hayırlı olsun 

5 Mart 2025 (245 puan) yorumladı
Kalp atışı duyulurmu falan teşekkürler
5 Mart 2025 (630 puan) yorumladı
Bende kan verdıgımde 4+3 günlüktü ultrason da bakmadı bıle küçük dıye ıgne tedavisi başladı 15 gun sonra gel dediğinde kalp atışını duymustuk senınde benım gibi çok kaybın var o yuzden kımseyı dınleme erken falan değil doktora görün canım
5 Mart 2025 (245 puan) yorumladı
Peki sağolun teşekkürler yarın gidecem
5 Mart 2025 (123 puan) yorumladı
Kalp atışı için şuan erken benim bildiğim 6 haftadan sonra duyulur sen bekleme bian önce git ignelerine başla
-Reklam-
0 oy
5 Mart 2025 (630 puan) cevapladı

Canım hemen yarın gıt doktora Benımde kan pıhtılaşma sorunum vardı doktor ne kadar cabuk gebelıgı ogrenırsen o kadar ıyi demıstı şimdi doguma kadar kan sulandırıcı ıgne oluyorum her gun göbekten

5 Mart 2025 (245 puan) yorumladı
Peki teşekkürler
5 Mart 2025 (1,870 puan) yorumladı
tam da onu merak etmiştim teşekkürler. benim bu defa erken sertleşti canım çok yanınca kola ve bacağa geçtim. gerçi kol da çok acıyor da karnımın acıması tedirgin ediyordu. siz nasıl yapıyorsunuz diye merak etmiştim
5 Mart 2025 (630 puan) yorumladı
Enox kullanıyorum ben  daha 12+4 olmasına ragmen karnım sert ve bellı olmaya basladı  malesef acıtıyo ama bebişim ıcın deger diyorum
5 Mart 2025 (14 puan) yorumladı
Rabbim sağ salim evlatlarımıza kavuşmayı nasip etsin sınavımız zahmetli ben de vuruyorum iğne 25 3 hafta gebeyim urlaşma oldu için kola gecdim bi süre dua edelim bir birimize bizi bizden daha iyi anlayan yok
5 Mart 2025 (630 puan) yorumladı
13 yıl oldu evlenelı 6 yıl once zar zor hamile kaldım 26.haftada gebelik zehırlenmesı yasadım kızım 2 gun hayata tutunabıldı o kadar hasretımkı bı evlata dualarım hepımız için
0 oy
5 Mart 2025 (2,221 puan) cevapladı

Normal kadın doğuma gıt canım durumu anlat test verdıgını şöyle sonuçlara bakar ona göre iğne ve ya aspırın yazar

5 Mart 2025 (245 puan) yorumladı
Gidicem sağol erken diyen var ondan aklıma takıldı
5 Mart 2025 (2,221 puan) yorumladı
Hayır ne erkenı canım ben hamıle kaldıgımı ogrendıgım gün iğneye basladım benım de kaybım var 2.5 aylık iken bıör kalbı duran var
5 Mart 2025 (245 puan) yorumladı
Yarın ilk isim Dr gitmek ozaman
5 Mart 2025 (14 puan) yorumladı
Canım benim senin gibi genetik test de pırtılaşmam cıkdı az da olsa ben gebe kalmadan aspirine başlattı doktorum gebelik olunca da hem aspirin hem oskopar iğneye vurmaya başladım evlat senin can senin kimsenin lafıyla siğil doktorla hareket et sağlıkla kavuşursu. Kavuşuruz evlatlarımıza inşallah
5 Mart 2025 (245 puan) yorumladı
Amin inşallah yarın özle gidecem devlet pek umursamıyor malesef
0 oy
5 Mart 2025 (1,870 puan) cevapladı

oksapar başlaman gerek. tabi ki doktora git. genetik sonucunu yanında götür ve 3 kaybından bahset. kesinlikle ilaçlı ilerlemelisin. 

benim önemsiz bir genimde pıhtılaşma varmış ona rağmen oksaparı asla bıraktırmıyor doktorum

5 Mart 2025 (245 puan) yorumladı
Benimde yatkınlık var cnm teşekkür yorum için
5 Mart 2025 (1,870 puan) yorumladı
bu arada yukarda erken diyen var demişsin ya. bu tip durumlarda kalp atışı öncesi pozitifi görür görmez başlatıyor genelde doktorlar iğneye. sen yine de bir doktora danış
5 Mart 2025 (245 puan) yorumladı
Dr bana kalp atışı duyunca dedi ama ben özele gidecem yarın sağolun
0 oy
5 Mart 2025 (95 puan) cevapladı

Pıhtılaşma sorunun varsa hiç bekleme gidebilirsen şimdi git Allah'ım hayırlısıyla bebeğinizi kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻 😇 

5 Mart 2025 (245 puan) yorumladı
Amin Allah razı olsun yarın gidecem sıra aldım
0 oy
5 Mart 2025 (496 puan) cevapladı

Hemen pıhtılaşma sonucunu da yanına alarak git.kan sulandırıcı başlaman lazım.kan testi verdiysen pozitif ise başlatırlar zaten.

5 Mart 2025 (245 puan) yorumladı
Evet öyle yapacam sağolun
0 oy
5 Mart 2025 (220 puan) cevapladı

Tabiikide gitmelisin benm 4 kaybım var ve coraspirin basladi doktor 

5 Mart 2025 (245 puan) yorumladı
Yarın gidecem sağolun teşekkürler bebeğinizi sağlıkla kucaginiza almanız dileğiyle
5 Mart 2025 (220 puan) yorumladı
Sizde inşallah
0 oy
5 Mart 2025 (23 puan) cevapladı

Ben aynı sorunu yaşıyorum hemen doktora git ve sana kan sulandırıcı ilaç veya igne verirler ben şu an iğne kullanıyorum fraxiparine  ismi çunku 3 kez aynen bende bebeklerini bu yüzden kaybettim bu sorunu sakın ihmal etmeyin

5 Mart 2025 (245 puan) yorumladı
Yarın gitsem olurmu yarın gide bilirim ancak
5 Mart 2025 (23 puan) yorumladı
Tabikide gidin ben öğrendiğim ilk gun daha gittiğimde hemen aspirine başladık 1 hafta içtikten sonra hemen igne yazdı doktorum karnıma vuruyorum her gun ve çok şukur herşey yolunda 6 aylık öglumu kaybettim geçen yıl sakın kendinizi bırakmayın bu çok önemli bir anda herşey yolundayken  bebeklerin kalpleri duruyor inşallah herşey gönlünce olur ve hepimiz yavrularımızı sag saglim kuçagimiza alırız
5 Mart 2025 (245 puan) yorumladı
Amin inşallah
0 oy
5 Mart 2025 (263 puan) cevapladı

Canım 3 kaybın varmış beklemen hata benimde 2 düşüğüm oldu şimdi yeniden hamileyim ecopirin kullanıyordum zaten daha kalp atışı duymadan 5+4 de keseyi görünce doktorum hemen iğne başladı biran önce kadın doğuma git sonuçların ile iğne başlarlar 

6 Mart 2025 (263 puan) yorumladı
7+6 da duydum ben canım kalp atışını
6 Mart 2025 (245 puan) yorumladı
Devletten özelden mi
6 Mart 2025 (263 puan) yorumladı
Devlet hastanesi ama doktorum özel olarak muayene günleri var ben özeline gidiyorum
7 Mart 2025 (245 puan) yorumladı
Özelin makinası iyi derler ondan cnm
7 Mart 2025 (263 puan) yorumladı
Benim gittiğim hastane tıp fakültesi olduğu için buranın cihazları da iyi heralde canım bilmiyorum ama doktorum çok iyi onun için gidiyorum
0 oy
5 Mart 2025 (631 puan) cevapladı

Benimde ayni sorunum var kalp atisi duyduktan snra igne ve ilac verdi doktorum

5 Mart 2025 (245 puan) yorumladı
Banada duyunca vercez dedi nezaman duydunuz acaba kalp atışını
5 Mart 2025 (631 puan) yorumladı
6 haftalıktı
0 oy
5 Mart 2025 (81 puan) cevapladı

Kardeşimle vardı doktor çocuk olmadan once kullanırdım demiş yaniniyo değil hemen kullanman lazim

5 Mart 2025 (245 puan) yorumladı
Anladm teşekkürler
0 oy
6 Mart 2025 (26 puan) cevapladı

Canım bunun için erken mudahale etmen lazım erkenden git guzelbir doktora eğer bir doktorla kalma iki. Doktora git tam nedenler ona göre hareket et

0 oy
6 Mart 2025 (66 puan) cevapladı

Merhaba bende Corona gecırdıkten sonra kullandım ılk hamılelıgımde şimdi tekrar hamileyim kan sulandırıcı kullanmam gerek mi cvb verirseniz cok sevınırım

0 oy
6 Mart 2025 (287 puan) cevapladı

Sen genetik bölümünden pıhtılaşma sorunuyla alakalı sonucu aldığında gebelik düşündüğünde baslamaliydin kan sulandırıcı hapa şuan da hemen iğneye başlaman gerek yoksa kalp atışı duymadan kayıp yaşayabilirsiniz büyük ihtimal. Sonuçlarınizla beraber kadın doğum uzmanına gidin

6 Mart 2025 (245 puan) yorumladı
Kan pıhtılaşma yatkınlık var kalp atışı duyunca başlatiriz dedi dr
6 Mart 2025 (287 puan) yorumladı
Bana doktorum gebeliği öğrendiğimiz an 4. Hafta başlamıştı

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Daha önce 3 kaybım var, 4+4 haftalık hamileyim, kan pıhtılaşması için ne zaman doktora gitmeliyim?
Daha önce tekrarlayan gebelik kaybı öyküsü olan ve kan pıhtılaşması tanısı bulunan anne adayları, gebelik testini pozitif gördükleri andan itibaren vakit kaybetmeden bir kadın hastalıkları ve doğum uzmanına başvurmalıdır. Özellikle 4+4 haftalık gibi erken bir dönemde, doktorunuzun kontrolünde tedavi planınızın (kan sulandırıcı iğne veya ilaç kullanımı gibi) başlatılması gebeliğin sağlıklı devamı açısından kritik öneme sahiptir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Genetik test sonucu kan pıhtılaşması çıkanlar hamilelikte ne yapmalı?
Genetik testte kan pıhtılaşması eğilimi saptanan kişiler, hamilelik sürecinin en başından itibaren mutlaka bir perinatolog veya riskli gebelik takibi yapan bir kadın doğum uzmanı ile süreci yönetmelidir. Doktorunuz kan değerlerinizi ve genetik mutasyon türünüzü inceleyerek, pıhtılaşmayı önleyici tedavi protokolünü belirleyecektir. Tedaviye erken başlamak, pıhtılaşmaya bağlı gelişebilecek olası komplikasyonları en aza indirmek için gereklidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hamilelikte kan pıhtılaşması tedavisine ne zaman başlanır?
Kan pıhtılaşması tedavisine genellikle gebelik testi pozitifleştiği andan itibaren, yani ilk haftalarda başlanır. Özellikle tekrarlayan kayıpları olan kadınlarda, gebeliğin tutunma aşamasında kan akışının düzenli olması için doktorunuzun önerdiği kan sulandırıcı iğne veya aspirin tedavisi geciktirilmemelidir. Tedaviye başlama zamanı, pıhtılaşma bozukluğunun genetik türüne ve kişisel geçmişinize göre doktorunuz tarafından belirlenir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
3 kayıptan sonra yeni hamilelikte pıhtılaşma riski nasıl yönetilir?
Üç kayıp sonrası yeni bir hamilelikte pıhtılaşma riski, gebeliğin en başından itibaren yakın tıbbi takip ve uygun dozda kan sulandırıcı tedavi ile yönetilir. İlk 4-5 haftalık dönem, bebeğin plasenta gelişiminin başladığı kritik bir süreç olduğu için bu aşamada ilaç kullanımına başlamak hayati önem taşır. Düzenli kan tahlilleri ve ultrason kontrolleri ile pıhtılaşma faktörleri sürekli denetim altında tutulmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
4 haftalık hamileyim, kan pıhtılaşması için doktora gitmek için beklemeli miyim?
Hayır, 4 haftalık hamileyseniz ve bilinen bir kan pıhtılaşması sorununuz varsa kesinlikle beklememeli ve en kısa sürede bir uzmana görünmelisiniz. Erken dönemde doktora başvurmak, gerekli ilaç desteğinin hemen sağlanmasını ve gebeliğin pıhtılaşma riskine karşı korunmasını sağlar. Beklemek, pıhtılaşma nedeniyle oluşabilecek olumsuz durumların yaşanma riskini artırabilir; bu nedenle gebelik haberini alır almaz randevu oluşturulmalıdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.


1,512,211 soru

24,666,310 cevap

366,996 kullanıcı

...