5+5 haftalık gebelikte kese görünüp bebek görünmedi, normal mi?

0 oy
1,460 göst.
8 Nisan 2025 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1,183 puan) sordu

Merhaba hanımlar. Son adet tarihine göre 5+5 im bugün randevum vardı kese göründü bebek görünmedi. Sizin en erken kaç haftalık göründü bebek?

Gebelik haftası 5+5

16 Cevap

0 oy
8 Nisan 2025 (8,866 puan) cevapladı

Normal cnm benim 4cü gebeligim 5+5 ve 6+0 da sadece kese görüldü 7+1 de bebegi gördük 3cü gebeligimdede hemen hemen boyleydi

8 Nisan 2025 (1,183 puan) yorumladı
Benim 3. gebeliğim ama diğerlerinde daha geç gitmiştim ilk kontrole o yüzden hemen görünmüştü. 2 hafta sonra tekrar gel dedi inşallah görünür bi sıkıntı olmaz
8 Nisan 2025 (8,866 puan) yorumladı
İnşallah kontrolün sorunsuz geçer
8 Nisan 2025 (1,183 puan) yorumladı
Çok teşekkürler Allah hepimize hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah
-Reklam-
0 oy
8 Nisan 2025 (30 puan) cevapladı

7 +0 da hem kalp atışı hem bebeği gördük 

8 Nisan 2025 (1,183 puan) yorumladı
İnşallah bende görürüm 2 hafta sonraya randevu aldım
0 oy
8 Nisan 2025 (275 puan) cevapladı

Şuan 6+0 daha gitmedim nasıl olsa göremem  diye 7+2 ye randevum var nasipse ozaman görürüm inşallah sende korkma görürsün 7. Haftadan sonra hele geç döllenmeyse 8 i bile bulur

14 Nisan 2025 (1,183 puan) yorumladı
Bugün 6+4 haftalık.  4+6 da testim çok net çıkmıştı profilimde resmi mevcut bakabilirsiniz. 5+5 te keseyi gördü doktor ama betaya bakmadı. Ondan sonra ki gün lekelenmem başladı . 6+0 da acile gittim beta 1298,66 çıktı haftana göre değer az dedi ilaç filan yazmadı ağır kaldırma dinlen dedi sadece. Ertesi gün Özele gittim alttan da muayene etti kalp atışı yok kesen düzensiz tahminimce düşük yaparsın deyip gönderdi o da. Bugün adet kanaması gibi kanamam oldu işte progestan yazdı bakalım ne olacak
14 Nisan 2025 (275 puan) yorumladı
Kendi kendine düşmediği sürece en az 3 hafta daha bekle derim 9+0 a kadar eğer ozamanda görünmezse Rabbimin bi bildiği vardır demekki hayırlısı böyleymiş dicez
14 Nisan 2025 (1,183 puan) yorumladı
Zaten öyle yapmayı düşünüyorum 9. Haftaya kadar kendiliğinden düşmezse ve bebek görünmezse yapabileceğim birşey kalmaz herhalde nasibimizde ne varsa onu yaşarız . Bide cuma günü özelde kontrolüm var bakalım o ne diyecek
14 Nisan 2025 (275 puan) yorumladı
Hadi bakalım hayırlısı neyse o olsun inşallah güzel haberini bekliyorum
22 Nisan 2025 (275 puan) yorumladı
Canım ne oldu son durumun nedir doktora gittinmi
0 oy
8 Nisan 2025 (25 puan) cevapladı

8+3 de gördük biz.. Tabii ki normal

8 Nisan 2025 (1,183 puan) yorumladı
3. Gebelik olmasına rağmen heyecan ve endişe ediyorum
0 oy
8 Nisan 2025 (25 puan) cevapladı

Normal canım geç döllenme de olmuş olabilir 

21 Nisan 2025 (279 puan) yorumladı
Geçmiş olsun kuzum anlayabiliyorum seni bende 8+4 de kürtaj olmuştum ağrın var mı nasılsın
21 Nisan 2025 (1,183 puan) yorumladı
Sağol canım. Afedersin acayip gazım oluyor ve makata vuran bir ağrım var oturamiyorum gazimi çıkaramadığım için de sancım çok oluyor. Acile gittim kadın doğuma git dedi oraya gittim o da dedi genel cerraha git başlarından salıyorlar resmen. Kürtajdan sonra bu kadar ağrı gaz sancısı normal mi bide küçük abdesti yaparken bile makat ağrısından ağlayarak yapıyorum
22 Nisan 2025 (279 puan) yorumladı
Geçmiş olsun tekrardan cnm bnde sancı çok çektim affedersin götümün üstüne oturamıyordum ağliyordum resmen antibiyotik ile ağrı kesici vermişti banyo yasaktı sancıdan yorganı ısırıyordum ağlayarak eşim göz yaşımı silerdi 1 ay kanamam oldu sonra adetime geri dönmüştüm
22 Nisan 2025 (1,183 puan) yorumladı
Allah razı olsun canım.Benim kürtajdan sonra bir ped kanamam oldu sadece . Ertesi gün durdu artık hiç gelmiyor. Senin makat ağrın kaç günde geçti peki
25 Nisan 2025 (279 puan) yorumladı
1 gün o gün dinlendim yemek yedim ilaçlarımı içtim geçmişti
0 oy
8 Nisan 2025 (224 puan) cevapladı

Benim de O haftalarda gözükmedi şu an sekiz haftayı tamamladım inşallah bu gün görücem sizde Vajinal bakıldı mı bilmiyorum ama ben normal karın ultrasonda baktırdım sıkıntı yapmayın görürsünüz inşallah

8 Nisan 2025 (1,183 puan) yorumladı
İnşallah görmüşsündür sen bebeğini. Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah
8 Nisan 2025 (224 puan) yorumladı
Teşekkürler canım bugün gördüm kalp atışınıda duydum şükür darısı başına vajinal baktırmak zorunda kaldım biraz korkarak yaptm gözükmüyordu.
8 Nisan 2025 (1,183 puan) yorumladı
Gözünüz aydın ❤️Senin 8.haftada vajinal ile gözükmüşse benim normal o zaman.
8 Nisan 2025 (224 puan) yorumladı
Tabiki normal görüceksiniz inşallah stres yapmayın sağolun
9 Nisan 2025 (1,183 puan) yorumladı
Çok teşekkür ederim burada birbirimize destek olmamız ne güzel eksik olmayın ❤️☺️
0 oy
8 Nisan 2025 (200 puan) cevapladı

İlk gebelikte 6. Haftada felan alttan bakmayla görmüştü. Şimdikinde ilk ultrasona haftaya gideceğim 8 haftalık olacak biraz beklemek istedim .Bence daha erken .9  haftada görünenleri duymuştum 

8 Nisan 2025 (1,183 puan) yorumladı
Allah yardımcımız olsun. Sağlıkla kucağımıza alıp sağlıkla büyütmek nasip olsun inşallah
0 oy
8 Nisan 2025 (627 puan) cevapladı

Normal.  Bazıları 5-6. Haftalarda görürken bazıları 8-9. Haftada görüyo 9. Haftaya kadar yolu var. Sağlıkla kucağına alırsın inşallah 

8 Nisan 2025 (1,183 puan) yorumladı
Amin çok teşekkür ederim değerli yorum ve güzel dualarınız için
0 oy
8 Nisan 2025 (56 puan) cevapladı

Benimde 2 ci gebeliğim suan ilk oglumu 7+5 te kalbini duymuştum simdi  hamileyim gene bayramdan önce gittiğimde 5+3 tü kesem ve yolk sac vardı doktor 10 sonra gel dedi 9 gün sonra gitigimde 6+3 cıktım bebeğide kalp atışınıda duydum korkma sen duyarsn gitiginde ☺️

8 Nisan 2025 (1,183 puan) yorumladı
İnşallah ya çok teşekkür ederim Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin ❤️
8 Nisan 2025 (56 puan) yorumladı
Amin cnm cümlemizin
0 oy
8 Nisan 2025 (31 puan) cevapladı

Bende 5haftalikken gittim kese vardi bebek yoktu şimdi 7 haftalik olduk hâla gitmedim randevu aldm 9 haftaya denk gelicem. Acele etme elbet gozukur :)

8 Nisan 2025 (1,183 puan) yorumladı
İnşallah ❤️boş gebelik dış gebelik olmasın da bekleriz ☺️
8 Nisan 2025 (31 puan) yorumladı
Olmaz insazallah Pozitf duşun
0 oy
8 Nisan 2025 (17 puan) cevapladı

Oğluma hamileyken 6+3 te kalp atısını dınlemiştim bu gebeligimde 6. Haftada hic bir sey yok sadece kese vardı yarın gidicem insallah gorurum ve kalp sesini duyarım

8 Nisan 2025 (1,183 puan) yorumladı
İnşallah. Allah gönlüne göre versin
0 oy
8 Nisan 2025 (76 puan) cevapladı

7+2 haftalık di kontrole gittim kese gözüktü bebek gözükmedi geç döllenme olmuş dedi doktor 6 haftadan hesapladık tekrar hamileligimi 7+5 de gittim üstten yine gözükmedi bu sefer alttan baktı bebek gözüktü kan değerlerin normal ise tedirgin olmana gerek yok cnm

8 Nisan 2025 (1,183 puan) yorumladı
7 tüp kan alındı birde idrar herşey temiz bi sorun yok dedi doktor. Beta HCG ye bakmadı hiç .Vitamin ilacı falan da vermedi o yüzden biraz tedirgin oldum
0 oy
8 Nisan 2025 (246 puan) cevapladı

Bende bugün gittim 5+3 kese ve yolk gözüktü bebek gözükmedi 2 hafta sonra çağırdı. Kese kaç mm sizin acaba ultrason kağıdını verdi mi

8 Nisan 2025 (1,183 puan) yorumladı
Yok malesef ultrason kağıdı vermedi . Kesenin kaç mm olduğunu da söylemedi sanki. Daha çok küçük İki hafta sonra gel dedi
0 oy
8 Nisan 2025 (1,065 puan) cevapladı

Devlette ultrason makineleri eski olduğu icin özele göre daha geç gösteriyor bnmde öyle olmuştu bn özele gtmistim kalp atışını bile duymuştum o gün sizinde 2 hafta snra görünecektir korkmayn

8 Nisan 2025 (1,183 puan) yorumladı
İnşallah çok teşekkür ederim Allah hepinizden razı olsun ❤️
0 oy
8 Nisan 2025 (95 puan) cevapladı

Merhaba Aynı Şeyi Bende Yaşadım Bugün 7+1 kalp atışını dinledim. 6. Haftadayken kese var bebek gorunmemisti. Adet tarihi doğru olmuyor genelde. Adet tarihine göre ben 9+1 görünüyorum ama doktorda kesenin boyutuna göre 7+1 dedi

8 Nisan 2025 (1,183 puan) yorumladı
Ben hep adetten hemen sonra gebe kalıyorum. O yüzden adete göre gidiyorum.iki hafta sonra anlaşılır herşey
8 Nisan 2025 (95 puan) yorumladı
Benden adetten sonra hamile kaldım. Ama uyuşmuyor bebek ile adet tarihi bu yüzden söyledim
9 Nisan 2025 (1,183 puan) yorumladı
Anladım teşekkür ederim yorumunuz için ❤️
0 oy
9 Nisan 2025 (301 puan) cevapladı

Evet normal çok erken daha ben 7+5 iken gördüm ve kalbini duydum şükür 

9 Nisan 2025 (1,183 puan) yorumladı
8+0 haftasına randevu aldım inşallah bizde görürüz bebişimizi
9 Nisan 2025 (301 puan) yorumladı
İnsallah canım

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

5+5 haftalık gebelikte kese görünüp bebek neden görünmez?
5+5 haftalık gebelikte bebeğin görünmemesi oldukça yaygın ve normal kabul edilen bir durumdur. Gebeliğin bu erken döneminde embriyo henüz çok küçük olduğu için bazen transvajinal ultrasonla bile seçilemeyebilir. Genellikle 6. haftanın sonu ile 7. haftanın başı arasında bebek ve kalp atışları net bir şekilde izlenebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Gebelikte bebek en erken kaçıncı haftada ultrasonda görülür?
Gebelik kesesi genellikle 4.5-5. haftada görülürken, embriyo yani bebek 6. hafta civarında ultrasonda izlenmeye başlar. Bazı durumlarda geç döllenme nedeniyle bu süreç 7. veya 8. haftaya kadar sarkabilir. Eğer 5+5 haftalıkken bebek görünmediyse, doktorunuz gelişim takibi için genellikle 1-2 hafta sonra tekrar kontrol önerecektir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Geç döllenme ultrasonda bebeğin görülmesini nasıl etkiler?
Geç döllenme, yumurtlamanın beklenen tarihten daha geç gerçekleşmesi durumudur ve bu da gebelik haftasının ultrasonla uyumsuz çıkmasına neden olur. Son adet tarihine göre 5+5 haftalık olsanız bile, geç döllenme varsa gerçek gebelik haftanız daha küçük olabilir. Bu durumda kese görünse de bebek henüz oluşum aşamasında olduğu için ultrasonda izlenemeyebilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebeğin kalp atışı en geç ne zaman duyulmalıdır?
Bebeğin kalp atışları genellikle 6. haftanın sonu ile 7. haftanın başında transvajinal ultrason ile duyulabilir. Ancak her gebelik farklı ilerlediği için bu süreç kişiden kişiye değişebilir. Eğer 7-8 haftalık bir gebelikte hala kalp atışı izlenemiyorsa, bu durum doktor tarafından detaylı bir şekilde değerlendirilmelidir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
5+5 haftalık gebelikte kese görülmesi sağlıklı mı?
5+5 haftalıkken gebelik kesesinin görülmesi, gebeliğin rahim içinde yerleştiğini gösteren sağlıklı ve olumlu bir ilk adımdır. Bu aşamada kesenin görülmüş olması, dış gebelik riskinin düşük olduğunu ve gebeliğin normal seyrinde ilerlediğini işaret eder. Bebeğin görünmemesi ise tamamen gebelik haftasının çok erken olmasından kaynaklanan doğal bir süreçtir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 337 göst.
0 oy
5 cevap 614 göst.
0 oy
2 cevap 253 göst.

1,512,163 soru

24,665,736 cevap

366,967 kullanıcı

...