Devlet hastanesinde doğum yapmak için ücret öder miyim?

0 oy
642 göst.
15 Haziran 2025 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (30 puan) sordu

Devlete doğum yapmak için ücret ödeniyor mu

Gebelik haftası 27

5 Cevap

+1 oy
15 Haziran 2025 (68 puan) cevapladı

Hayır ödemiyorsunuz sadece doktor size ilaç yazıyor eşinizi sigortası varsa karşılanıyor 

15 Haziran 2025 (30 puan) yorumladı
Sigorta yok peki o nasıl olacak
15 Haziran 2025 (14,023 puan) yorumladı
o zaman parayla alırsınız ilaçları
-Reklam-
+1 oy
15 Haziran 2025 (8,866 puan) cevapladı

Devlet hastanesine para odenmiyor taburcu olurken ilac yazarlaesa parayla alirsin

0 oy
15 Haziran 2025 (613 puan) cevapladı

Annelik hakkı var merak etmeyin sigorta olmasa bile devlet normal olsun sezeryanla olsun ücret talep etmiyor. 

15 Haziran 2025 (30 puan) yorumladı
Çok teşekkür ederim
15 Haziran 2025 (169 puan) yorumladı
Annelik hakkı kaldirimiş benim eşimin sigortası yok devlette doğum yapacam 20 bin tela civarı olur dediler
15 Haziran 2025 (613 puan) yorumladı
Yabancı olduğunuzdan Prasadür sizde biraz farklı belki kabul eden hastane olabilir bilgım yok ama doğum yapan annenın sigorta sı olmasa bile acil müdahale ediliyor eşim sağlık çalışanı ücretsiz bunu yapıyor lar sız dahıl hastaneye gitseniz. Sağlıkla bebeğini zi alın
0 oy
15 Haziran 2025 (169 puan) cevapladı

Benim eşim Türk vatandaşı ben yabanciyim oturma iznim harşeyim var iki çocuğumda var sigortamiz yok devlette doğum yapacam 20bin tela çıkar ucreti dedi veznedeki çalışan sezaryen 30 35 etrafı dedi annelik hakkını sekretar yapmaya çalıştı olmadı ama duydumki öyle annelik hakkı kaldırılmış ama ginada sağlık sigortasına gidip öğrenmek lazim

0 oy
15 Haziran 2025 (961 puan) cevapladı

Eğer araştırma hastanesi ise doktor seçip doğuma o kişini kişinin girmesni istersenız evet ödenıyor ama normal gidince ödenmiyor

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Devlet hastanesinde doğum yapmak için herhangi bir ücret ödeniyor mu?
Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) kapsamında olan vatandaşlar için devlet hastanelerinde yapılan normal veya sezaryen doğumlarda herhangi bir ücret talep edilmez. Doğum hizmeti, temel bir sağlık hakkı olarak devlet hastanelerinde ücretsiz olarak sunulmaktadır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Devlet hastanesinde doğum yaparken hangi belgelerin yanımda olması gerekir?
Devlet hastanesinde doğuma giderken T.C. kimlik kartınızın yanınızda olması yeterlidir. Sisteme giriş yapıldığında aktif sigorta durumunuz ve gebelik takibiniz görüntüleneceği için genellikle başka bir belgeye ihtiyaç duyulmaz ancak varsa gebelik takip dosyanızı yanınızda bulundurmanız faydalı olur.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Devlet hastanesinde doğum yapmak için sigortalı olma şartı var mı?
Evet, devlet hastanelerinde ücretsiz doğum hizmetinden yararlanabilmek için aktif bir sosyal güvencenizin (SGK) bulunması gerekir. Eğer herhangi bir sigortanız yoksa, Genel Sağlık Sigortası (GSS) kapsamında prim ödemelerinizi yaparak veya yeşil kart statüsünde sağlık hizmetlerinden faydalanarak doğum işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Devlet hastanesinde sezaryen doğum için ekstra bir ödeme yapılıyor mu?
Hayır, devlet hastanelerinde tıbbi gereklilik durumunda gerçekleştirilen sezaryen doğumlar için hastalardan herhangi bir ücret alınmaz. Sezaryen veya normal doğum ayrımı yapılmaksızın, devlet hastanesindeki tüm doğum süreçleri SGK güvencesi altındadır ve ücretsizdir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Devlet hastanesinde doğum sonrası oda ücreti ödenir mi?
Devlet hastanelerinde doğum sonrası yatış süreci için herhangi bir oda ücreti veya yatak ücreti talep edilmez. Hastanenin imkanları dahilinde sunulan standart hasta odaları ve doğum sonrası bakım hizmetleri tamamen ücretsizdir ve SGK kapsamında karşılanır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.


1,512,234 soru

24,666,657 cevap

367,029 kullanıcı

...