0 oy
341 göst.
Yemek-Tarifler kategorisinde (448 puan) tarafından

Kızlar doğum gününe yapıcam bundan 2 palet deneyen var mı nasıl?

image

2 Cevaplar

0 oy
(6,048 puan) tarafından
Ben yapmadım ama yedim çok lezzetli
(448 puan) tarafından
O zaman güzel bir tadı var demek uğraşmak istemiyorum ya evde zor geliyor sanki hiç yapmadım gerçi de
(6,048 puan) tarafından
Aslında evde de yapsan hiç zor değil normal keki kalıplara koyacaksin başka bişey yok oda pişiyor bu da
-Reklam-
0 oy
(5,187 puan) tarafından
Biri yapmıştı burda güzel olduğunu söylemişti

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 540 göst.
19 Eylül 2023 Yemek-Tarifler kategorisinde Zehra yasin art (1,044 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 3,631 göst.
+1 oy
6 cevap 373 göst.
27 Aralık 2021 Yemek-Tarifler kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 242 göst.
29 Mart 2024 Yemek-Tarifler kategorisinde Kdrrrata (60 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,413 soru

24,668,795 cevap

367,148 kullanıcı

...