0 oy
275 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (1,749 puan) tarafından
Günaydın kizlar az önce salık ocagina gittim kan verdim gebelik tahlili için carsamba günü çıkar dediler sizce çok geç değilmi e nabiza düsermi nezaman düşer bilgi istiyorum

3 Cevaplar

0 oy
(1,430 puan) tarafından
E nabıza dusmuyor canım sonuclar maalesef 
(1,749 puan) tarafından
Of yaaa
-Reklam-
0 oy
(19,321 puan) tarafından
Bu gece yarisi falan düşer sisteme dediler bana. Sonucu da pazartesi alabilirsin dediler. 
(1,749 puan) tarafından
Benimkide düsermi acaba yoksa degisiyormu bölgeden bölgeye
(19,321 puan) tarafından
Doktor düşer dedi canim 2 ay öncede kan vermiştim. O zamanda düşmüştü.
(1,749 puan) tarafından
Inslah benimkide düser
0 oy
tarafından
Barkod alsaydın bugün öğleden sonra saat 3 de internetten kendin bakabilirdin enabiza geç düşebiliyor çünkü
(1,749 puan) tarafından
Ne yazacam int nasıl giris yapcam anlatirmisin zahmet olmazsa
tarafından
Tamam barkodun yan kısmına bak minicik yazıyor zaten mesela benimkinde 01.hsl.com yazıyor oradan bakıyorum hep
(1,749 puan) tarafından
Bak canım
tarafından
Ay yok kuzum sende yazmıyor benimki gibi, sen googleye tahlil sonucu sorgulama yaz öyle çıkar belki bi dene
(1,749 puan) tarafından
Denedim olmuyor sağlık olsun artik carsamba günü giderim salık ocağına

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 549 göst.
8 Mart 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 831 göst.
13 Eylül 2020 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde misafir tarafından soruldu
+2 oy
2 cevap 226 göst.
20 Ağustos 2025 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Kayla4 (128 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,289 soru

24,667,221 cevap

367,055 kullanıcı

...