0 oy
331 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (1,351 puan) tarafından
Kızlar 61 ile hamile kaldım. 25+4 de 63 kiloydum bugün tartildim 27+4  ve ,60 gösterdi normal mi bu haftada zyaflamam
notu ile kapatıldı: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

2 Cevaplar

0 oy
(10,375 puan) tarafından
Gebelikte kilo alanlar olduğu gibi verenlerde var .
(1,351 puan) tarafından
Evet ama son aylarda almak sağlıklı diye duydum bide benim dokrumda bana dedi kilo al diye
-Reklam-
0 oy
tarafından
Ben 6.aya girdiğimde kilo almaya başladım 52 ile hamile kaldım sonra 46 ya  kadar düştüm 
(1,351 puan) tarafından
İlginç ama dimi yani genelde anlnmasingerek
tarafından
Bana doktor ilk zamanlar verip sonra alması daha sağlıklı demişti
(1,351 puan) tarafından
Evt bende öyle biliyorm ondan dedim

İlgili sorular

0 oy
20 cevap 1,027 göst.
10 Haziran 2023 Aile & Aşk kategorisinde &Minikpanda& (1,228 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 333 göst.
0 oy
11 cevap 568 göst.
7 Mart 2023 Diğer kategorisinde Hwuain90 (453 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 452 göst.
3 Ocak 2023 Diğer kategorisinde zehrosminnakkus2 (70 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,441 soru

24,669,200 cevap

367,164 kullanıcı

...