Keşke bebek arabam olaydı da normal arabayı kalsaydı kızımda sağlık ocağına giderken komşu nun alırdım sonra baktım vermek istemedi bende bir daha alamadım şimdi oğlumu kucağıma alırım kızım elimi tutar öyle yani :)
1,512,793 soru
24,673,898 cevap
367,428 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın