Bugun elhamdulillah daha iyiyim hava isindi carsiya gitmeden bir kahve iceyim dedim sizler napiyosnz
Iyi cesaret valla bu havada nasıl çarşıya çikacan afiyet olsun
Yaz geldi gayet guzel afıyet olsun
1,512,707 soru
24,672,818 cevap
367,361 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın