az seviyor napsin ))
Mantığına bayıldım adamın
Demekki çok sevse Bi ikinci kattan falan atlıcak
Acaba çok seveydi kaçıncı katta olurdu 2. Mı 0
Ahahahahaa :)))
Çok sevmemesi isabet olmuş
1,512,636 soru
24,671,581 cevap
367,284 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın