0 oy
353 göst.
Diğer kategorisinde (1,147 puan) tarafından
Kızlar krem santi için sutüm eksik 1 lt var krema için krem santiyi suyla yapsam olurmu deneyen varmı? Hiç markete inesim yok hamilym çocuk var bide zor oluyo deneyen varsa bna fikir verebilirmi?

8 Cevaplar

0 oy
(2,410 puan) tarafından
Yarım bardak süt ayır üstüne de su ekle bence sorun olmaz zaten üstünde süt veya su ile yapilir yazıyor
-Reklam-
0 oy
(519 puan) tarafından
Suyla yapılıyor diye biliyorum üstünde yazar canım bı bak istersen
0 oy
(187,446 puan) tarafından
olmaz olsada tadi kotu olur
0 oy
(2,563 puan) tarafından
Bn hep suyla yaprim
0 oy
(1,779 puan) tarafından
Su ile de oluyor kremşanti
0 oy
(5,238 puan) tarafından
Su ile de oluyor ama süt kadar lezzetli olmuyor
0 oy
(49,836 puan) tarafından
Krem şanti su ilede oluyo ☺️
0 oy
(735 puan) tarafından
Bnde bgn saray sarması yapcm. Su eklesen olur  tadı degismiyor

İlgili sorular

0 oy
13 cevap 1,017 göst.
0 oy
8 cevap 386 göst.
0 oy
4 cevap 280 göst.
0 oy
5 cevap 330 göst.

Kategoriler


1,512,533 soru

24,670,488 cevap

367,227 kullanıcı

...