712 göst.
(955 puan) tarafından

kizlar esinizle gunde kac kez telefonla konusuyosunuz yada mesajlasiosunuz

30 Cevaplar

0 oy
(1,837 puan) tarafından

Aynı şirketteyiz günde en az 3 kere yanına uğrarım  4 5 kere de ararım ne yapıyorsun  diye :) bölümlerimiz farklı  o yüzden :) evde olsam heralde 20 30 kere filan ararım 

(955 puan) tarafından
vayy iyimis biz isimiz dusmedigi surece aramayiz burbirimizi
(1,837 puan) tarafından
Yok ya ben aramazsam o arar hemen niye gelmedin ne yapıyorsun  diye
0 oy
(416 puan) tarafından

Günde 2 kere konuşuruz ama sürekli değil bazen aramadigida oluyor ama hep msjlasiriz eve gelsime kadar işten fırsat buldukça hep yazar hatta ben cevap vermezsem arar iyi misin bir şey mi oldu der

(955 puan) tarafından
bnde tam tersi esim cvp vermezse ararim hemen
(416 puan) tarafından
Bn genelde alıştım canım işi yoğun oluyor arayınca kizabiliyor onun için aramaz oldum :)
0 oy
(430 puan) tarafından

Günde 3 kez arar molalarda ve işten çıkışta bişe lazım mı der istersem alır gelir yeterli bence 

(955 puan) tarafından
bizde eve gelcegi zamn bisi lazimmi diye arar
(430 puan) tarafından
Yeter valla akşam zaten evdeyiz iştede ararsa nasıl çalışalım zaten her dakka açamam öğretmenin derste oluyorum onmeli bişe varsa msj atarım
0 oy
(2,920 puan) tarafından

Paket bitiyor canım paket :D arama her 20 25 dakika arayla mesaj da zaten sınırı yok :D 

0 oy
(7,955 puan) tarafından

O günkü yaşaacak olaya bağlı. 

Geçenlerde bana olan bilezik borçlarını ödüyodu. Günde 6 7 defa konuştuk, kuyumcudayken onu arafım, foto attm bilmrm ne.

Bazen gayet sakin gün geçiriyoruz, 1 defa aryo ekmek var mı diye :) 

0 oy
(1,181 puan) tarafından

hemen hemen sabahtan aksama kadar mesajlasioz is yerinde cok asiri isi yoksa her moladada arar :)

0 oy
(287 puan) tarafından

En az 4, 5 kez canım 

0 oy
(74 puan) tarafından

7.24 arar msj atardi kizdim ne ikide bir arion isin oldukca bisey oldukca ara dedim artik azaltmis 5m6 kez arar 4.5 kez goruntulu arar bide yazar hala gina gelio bana :)

(955 puan) tarafından
kiz.ne guzel.iste ben dua ediom benimki oyle olsun diye ben onu sikarim ararim hep
(74 puan) tarafından
Oyle olsa sıkılırsin kiz
(955 puan) tarafından
yok valla ya ben isterdim oyle olmasini
0 oy
(459 puan) tarafından
Biz SMS ciyiz. 
Yolda misal bsiey görür aliyimmi diye onun için arar o kadar. :)) Nisanliyken daha çok konuşma sabahlara kadar mesajlaşma vardi tabiki.
0 oy
(939 puan) tarafından

Öğlen 12 30 da molada arar . Önemli bişey olursa arar yoksa 1 defa konuşuruz. Zaten 5 te evde oluyo aradada whatsaptan yazışırız bazen o kadar.

(939 puan) tarafından
Aynen bizde öyle 1 defa işte fazlasına gerek yok zaten hep beraberiz napıyosun ne ediyosun yemek yedinmi bitti muhabbet :)
(955 puan) tarafından
ahahha aynen oyle valla ama ben isterim surekli arasin mesaj atsin ama adamda tik yok
(939 puan) tarafından
Ay kız her dk ne konuşucaksın arasa mesaj atsa daha iyi boşver :D
(955 puan) tarafından
kiz ben yazmasam o yazmaz yaziom diye mecnur cevap verio
(939 puan) tarafından
Aman adamlar işte yazmasınlar . Arkadaşlarıyla çıktığında her dk rahatsız edilir o ayrı :)
0 oy
(1,108 puan) tarafından

Sayısını bilmiyorum canm bu ara denedim 2 saat aramadim arayıp bana kızdı niye aramadin diye akşam gelene kadar konuşuruz 

(955 puan) tarafından
oooo sizde iyi konsuomussunuz
(1,108 puan) tarafından
Sorma bazen acmiyorum korkup yola cikiyor :) mecbur kaliyorum sonra :)))
0 oy
(57 puan) tarafından

Devamlı arar bazen konusur kapatırız daha teli koymadan yeniden arar kapatınca msj atar saatte bir isi varsa 2 saatte bir mutlaka goruntulu arar şimdi elinden gelse hic kapatmıcak son ayımız telefonu kapatinca bise olacak haberim olmayacak diye telas yapiyorum diyo :)) ben razıyım Allahta razı olsun ondan 

0 oy
(186 puan) tarafından

Oglen yemege ciktiginda msj yazar birde is cikisi ne lazim diye msj yazar okadar :) 

0 oy
tarafından

Her saatt başı arar canım 

(955 puan) tarafından
ne guzel bizimki sadece eve gelirkwn bisi lazimmi diye arar odur
tarafından
Alışkanlık sevgiliykende böyleydi
0 oy
tarafından
7 8 defa , bir iki defa da esim mesaj atar :)
0 oy
tarafından

1 kez akşam ne lazım :D

0 oy
tarafından

vardiyali calisiyor gunduz ve 4_12 de bir kac kez arardi simdi bebis uyuyorsa uyuyorsa diye benim aramqmi bekliyor ama mesajlasiyoruz musait oldukca :) bazen odadan odaya ayni ayni evde bile mesajlasiyoruz :)

0 oy
(399 puan) tarafından

Evlenene kadar her saniye tapuladıktan sonra işi olursa hahaha biz fazla tlfda irtibat kurmuyoruz artık ben evdeyken dışarı çıkınca şuraya gidiyorum haberin olsun diye ararım oda yarım saat sonra gittin mi diye arar birde akşam eve gelince birsey lazım mı diye arar bazen muzurluğuna msj atarım baktım cvp vermiyor ertesi gün hiç aramam hemen anlar kendi de yazar ama fazla irtibat kurmuyoruz tlfda artık adam alacağını aldı:))) 

0 oy
(438 puan) tarafından

Bir kere arar muhakkak.sürekli araba sürdüğü için gereksiz mesajlaşmayız. :) birde eve gelirken arar  birşey lazım mı diye

0 oy
(229 puan) tarafından

Gunde 1 kez azcıkta mesaj o kadar 

İlgili sorular

17 cevap 241 göst.
5, Kasım, 2019 Mutlulugum6 (76 puan) tarafından soruldu
23 cevap 577 göst.
27, Temmuz, 2019 DIDO (3,360 puan) tarafından soruldu
11 cevap 250 göst.
21, Kasım, 2019 ❤❤ BİR MELEK❤❤ (717 puan) tarafından soruldu
19 cevap 1,199 göst.
53 cevap 1,118 göst.
20, Ağustos, 2019 ⭐Emrenin annesi⭐ (2,470 puan) tarafından soruldu

113,992 soru

2,916,766 cevap

8,832 kullanıcı

...