0 oy
190 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (423 puan) tarafından
Normalde adetim 5 gün sürerdi 12 gün devam etti kesildi 1 hafta gelmedi şimdi gene geliyor normal mi düzene girer mi kizlar moralim bozuldu ya daha ilk defa vuruldum 2 . Dozu vurdurup düzene girmeyecek olursa mi birakiyim

5 Cevaplar

0 oy
(14,397 puan) tarafından
Bende düşünüyordum vurulmayi ama kadın doğum uzmanlıni onermedi âdeti kesiyo hormonları bozuyor erken menopoza giren oluyo vs. Dedi risklerini bilmeden mi vuruldun
-Reklam-
0 oy
(187,419 puan) tarafından
en zararlisi oymus kiz yaptirma bi daha
0 oy
(777 puan) tarafından
Bildiğim kadarıyla adet düzensizliği yapıyor bende aglik ocağındaki hemşire ye sormuştum iğne bir kere vücuduna giriyor ama hap öyle değil istediğinde birakabilirsin demisti
0 oy
(1,613 puan) tarafından
Bende vurdurdum şubatta adet olunca ama bebim adeti tamamen kesti sadece afedersin peceteye silince biraz akinti lekelenme gibi geliyor ama adet olamadigim için sistim ikinci doz konusunda bende kararsızım bunada yuzde 99 koruyo diyolar bilemedim  :) 
0 oy
(49,836 puan) tarafından
Evet canım bir yıl düzensizlik yapiyomus vücut tam alışana kadar bende bir yil adet olmadım ikinci yilimda yeni yeni olmaya başladım şimdi vücut tam alisdi galiba har ay düzenli adet oluyorum iğneden memmunum ben bir tanıdığım 5 yıldır kullaniyo onu ben ondan duyarak başladım zaten 

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 148 göst.
17 Aralık 2023 Diğer kategorisinde Birisidiye (50 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 190 göst.
12 Nisan 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde fadimana (423 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 274 göst.
16 Mart 2022 Diğer kategorisinde fadimana (423 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 353 göst.
6 Nisan 2021 Diğer kategorisinde Mavilimm (296 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,253 soru

24,666,826 cevap

367,042 kullanıcı

...