Benim annem 3yıl önce vefat etti
Bir yanım buruk , annemsiz bir anneler günü geçirdiğim için ;bir yanım onurlu 33aylık bir oğlum olduğu için .....
Karma karışık bi haldeyim işte ...
1,512,747 soru
24,673,323 cevap
367,392 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın