Benim annem 3yıl önce vefat etti
Bir yanım buruk , annemsiz bir anneler günü geçirdiğim için ;bir yanım onurlu 33aylık bir oğlum olduğu için .....
Karma karışık bi haldeyim işte ...
1,512,702 soru
24,672,764 cevap
367,359 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın