0 oy
202 göst.
Diğer kategorisinde (3,740 puan) tarafından
Yatak odası ve bebek odası yan yana ses gelse hemen duyarım uykum ağır değildir bessige sığmıyor artık rahat edemiyor bende baza alıp odasını yapmak istiyorum sizce erken mi siz ne zaman ayırdınız

5 Cevaplar

0 oy
(13,349 puan) tarafından
Benim de 22 aylık durumum olsa bugün ayırıcam dediğin gibi geceleri çok fazla uyanmıyor uyansamda duyuyorum
-Reklam-
0 oy
(4,622 puan) tarafından
ben 5 aylikken ayirmistim . uykum cok hafiftir zaten duymamazlik olmadi . 
0 oy
(16,325 puan) tarafından
Yok bence gayet iyi zamanı gelmiş artık benim oğlum 2 yaşında gece süt içiyor onu bıraktıp ayiracagim
0 oy
tarafından
1. kizim8n odasi oldugu halde bi turlu bnden kopmadi. kardesi digana kadar. simdi 2. kizimi 1 yasindan sonra ayircam. sblasinin odasinda uyusun alissin. ama gece mutlaka uyanir emer o sayiyi bir dusursem sorun yok alistririm ayri yatmaya
0 oy
(17,490 puan) tarafından
Kızım da 26 aylik Bende istiyorum ama kendi hazır değil oda ayırmaya 

İlgili sorular

0 oy
23 cevap 1,267 göst.
17 Ekim 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde terslale (4,181 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 251 göst.
3 Mart 2026 Çocuk & Ebeveyn kategorisinde M.K. (2,930 puan) tarafından soruldu
+1 oy
4 cevap 367 göst.

Kategoriler


1,512,675 soru

24,672,174 cevap

367,321 kullanıcı

...